ورزش

ساعت ردمی واچ 3 اکتیو در مقابل میبرو واچ A2؛ کدام را بخریم؟

در این مطلب به مقایسه دو ساعت هوشمند مالی و تازه نفس از دو برند چینی میبرو و ردمی می پردازیم؛ ساعت هوشمند ردمی واچ 3 اکتیو در مقابل میبرو واچ A2. دو محصولی که اگر چه قیمت آن ها در بازار گجت های هوشمند بسیار نزدیک به یک دیگر است، اما یک سری تفاوت های محسوس...

15 آبان 1402

حمایت اسطوره پرسپولیس از اقدام مهاجم جدا شده!

بازار نقل وانتقالات تابستانه به روزهای پایانی خود نزدیک می گردد؛ البته که با آغاز لیگ بیست وسوم، تیم ها همچنان مجاز به فعالیت در بازار تابستانه هستند و طبق برنامه زمان بندی اعلام شده از سوی مسئولان سازمان لیگ، قرار است پنجره نقل وانتقالات روز هشتم شهریورماه...

4 مرداد 1402

علی اکبری در 2 دقیقه حریف کانادایی را ناک اوت کرد

امیر علی اکبری ورزشکار ایران پیروز شد در جدال صبح امروز خود از سد حریف کانادایی بگذرد.

24 تیر 1402

شروع مرحله پنجم اردوهای آماده سازی تیم ملی کوراش زنان اعزامی به بازی های آسیایی

مرحله پنجم اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش زنان شروع شد.

26 خرداد 1402

انیمه های جدیدی که بهار 2023 می توانید ببینید

هر ساله در فصل بهار انیمه های بسیار خوبی پخش می شوند که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و می توانند بیننده ها را با خودشان سرگرم نمایند. این در حالی است که در سال گذشته میلادی، در فصل بهار بعضی از محبوب ترین آثار سال همانند انیمه سریالی Spy x Family پخش شدند...

4 فروردین 1402

لیونل مسی از قعر جهنم به بهشت رفت!

از سوت های پاریسی گرفته تا سرخوشی آرژانتینی ها. از اوضاع بد پارک دو پرنس گرفته تا غرور مردم آرژانتین؛ دو اتمسفر و اوضاع کاملا متفاوت.

1 فروردین 1402

تقدیر و تشویق بی امان قلعه نویی و فحاشی به دستیارش به وسیله استقلالی ها!

نیمه اول ملاقات دو تیم استقلال و گل گهر در حالی به سرانجام رسید که طرفداران استقلال به شدت امیر قلعه نویی را تشویق کردند.

16 اسفند 1401

شکایت بازیکن استقلالی از باشگاه ثبت شد

مدافع باشگاه سپاهان که با اعلام ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی آبی ها در فهرست خروج از باشگاه استقلال نهاده شد، علیه تیم سابق خود طرح شکایت کرد.

9 اسفند 1401

عکس، سرنوشت غیرمنتظره؛ فوتبالیست اسپانیایی در اندونزی بر تخت شاهزادگی نشست

جوردی آمات، فوتبالیست اسپانیایی به علت انتسابش به خاندان سلطنتی جزیره ای در اندونزی از طرف مادر، حالا به عنوان راجه در این کشور حضور دارد.

12 بهمن 1401

میهمانان ویژه آرژانتین در فینال جام جهانی ، چهره هایی که فراموش نشدند

4 بازیکن آرژانتینی به اردوی تیم ملی این کشور ملحق شده اند و در بازی فینال جام جهانی نیز در کنار تیم خواهند بود.

9 دی 1401

حمله اتوئو به یک فیلمبردار و کتک زدن او در قطر!

تصاویر تکان دهنده ای از حمله اسطوره و رئیس فعلی فدراسیون فوتبال کامرون، ساموئل اتوئو به مردی در خارج از ورزشگاه در جام جهانی قطر در فضای مجازی منتشر شده است. این کلیپ باورنکردنی مهاجم سابق بارسلونا، اینترمیلان و چلسی را در حال ترک ورزشگاه 974 دوحه بعد...

15 آذر 1401

بازگشت کاپیتان ها به ارتش سرخ با وساطت یحیی

امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا با وساطت یحیی گل محمدی و بعد از صدور رای کمیته انضباطی باشگاه، در تمرین امروز پرسپولیس حاضر شدند.

7 آذر 1401

چگونه صحیح راه برویم؟

راه رفتن صحیح امروزه نشان داده شده که پیاده روی یکی از برترین ورزش ها برای جلوگیری و درمان بیماری های قلبی، پوکی استخوان، چربی بیش از حد خون، قند خون، دیابت و بسیاری دیگر از بیماری ها است.

2 آبان 1401

راحت ترین شغل های جهان ، آنالیز عایدی و ویژگی های آنها

البته که راحت ترین شغل های دنیا از نظر هرکسی می توانند متفاوت باشند؛ اما تست کننده طعم بستنی واقعاً یکی از آسان ترین هاست، با هر متر و معیاری! یا کسی که باز ی های کامپیوتری را با بازی کردن آنها آنالیز می نماید. در این مقاله از بلاگ خبرنگاران قصد داریم تعدادی...

21 شهریور 1401

شوخی بیرانوند با مربی محبوب پرسپولیس

تیم پرسپولیس در حالی خود را آماده بازی هفته سوم مقابل آلومینیوم می نماید که این بار کریم باقری لب خط حضور نخواهد داشت. با این حال باقری در تمرینات نقش پررنگ خود را حفظ نموده و بعلاوه جایگاه خوبی بین بازیکنان دارد.

2 شهریور 1401

دویدن در صبح بهتر است یا عصر؟

گاهی در حین دویدن احساس سبکی و انرژی می کنید و گاهی برداشتن هر قدم سخت است. آیا این اتفاق به زمان روز بستگی دارد و آیا زمان ایده آلی از روز برای دویدن وجود دارد؟

16 مرداد 1401

مهارت های مربی ورزش ، هر آنچه که یک مربی ورزش باید بداند

هنگامی که اصطلاح مربی ورزشی را می شنویم، طبیعتاً به یاد یاری به بازیکنان و تیم های ورزشی برای بهبود عملکرد به وسیله آموزش و تکنیک های مربیگری میفتیم؛ از طرف دیگر، مهارت های مربی ورزش حرفه ای به بچه ها و بزرگ سالان یاری می نمایند تا به وسیله آموزش، مشاوره...

9 مرداد 1401

نگاهی به کلکسیون ماشین لیونل مسی

حتی اگر به دنیای پر هیجان فوتبال علاقه مند نبوده و یا از هواداران این ستاره آرژانتینی نباشید، تنها علاقه به خودرو کافی است تا مروری بر کلکسیون ماشین لیونل مسی شما را وجد آورد.

7 مرداد 1401

ورزش های عجیب دنیا، از حمل همسر تا کشتی شست پا

همه ما با ورزش های مشهور و پرطرفدار آشنا هستیم اما این ورزش ها تمام ورزش های موجود در دنیا نیستند. برای آشنایی با عجیب ترین ورزش های دنیا با ما همراه باشید.

31 تیر 1401

با نظر دراگان اسکوچیچ؛ تمرین تیم ملی فوتبال ایران تعطیل شد

تمرین امروز (سه شنبه) تیم ملی فوتبال ایران با نظر دراگان اسکوچیچ تعطیل شد و قرار است امشب تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی به تماشای بازی استرالیا و امارات بنشینند.

22 تیر 1401
تعداد: (193)