مکان هایی که در سال 2018 باید از آن ها تماشا کنید

به گزارش بانه مارکت، هرچه بیشتر سفر کنید چیزهای قابل کشف بیشتری را در جهان خواهید یافت. سفر کردن یکی از کارهایی است که بسیاری از مردم در اوقات فراغت خود انجام می دهند. در نزدیکی سال نو میلادی فرصتی مغتنم برای معرفی مکان های مجذوب کننده و دیدنی جهان در سال 2018 برای ما به وجود آمده است که در این مقاله از آن حداکثر استفاده را خواهیم برد. با مجله خبرنگاران همراه باشید.

مکان هایی که در سال 2018 باید از آن ها تماشا کنید

لایا، مرتفع ترین سکونتگاه انسانی در کشور بوتان

فستیوال رویال هایلندر یکی از اتفاقاتی است که به صورت سالیانه در شهر لایا در بوتان برگزار می گردد. این فستیوال که نمایشی برای فرهنگ کشور کوچک بوتان است در سومین دوره خود در سال 2018 قرار است باشکوه هرچه بیشتر برگزار گردد. اگر کمی خوش شانس باشید حتی می توانید پادشاه سرزمین بوتان را دیدار کنید که این اتفاق با توجه به فرهنگ خاص منطقه اتفاق جالب و تجربه بی نظیری خواهد بود.

تماشای ماشین های رنگارنگ در خیابان های کوبا

بسیاری از متخصصین حوزه دنیاگردی براین باورند که ماشین های کلاسیک و خاص در کشور کوبا در سال 2018 به یکی از جاذبه های دنیاگردی این منطقه تبدیل می گردد. پس بازدید از این جاذبه های رنگارنگ را از دست ندهید.

موج سواری در ساحل آلِنتِجو، پرتغال

سواحل خلوت و زیبا به همراه موج هایی که برای ورزش های آبی و موج سواری بسیار مناسبند این ساحل را به منطقه ای بی تظیر برای دنیاگردی تبدیل نموده است. کارشناسان فعال حوزه دنیاگردی پیش بینی می نمایند که دنیاگردان استقبال زیادی از این ساحل در سال 2018 نمایند.

فرهنگ و هنر در مالت را بهتر بشناسید

امروزه یکی از جالب ترین مقاصد دنیاگردی در اروپا شهر والِتا مرکز مالت است. یکی از جاذبه های فوق العاده در این شهر فستیوال ها و گردهمایی های فرهنگی و هنری است که پیش بینی می گردد تعداد زیادی دنیاگرد را در سال 2018 به سوی خود جذب کند.

آرامش در خیابان های توکیو

ادب و فرهنگ غنی مردم در ژاپن چیزی است که به شدت آن را در خیابان های توکیو مشاهده می کنید. این شهر در حال آماده کردن خود برای بازی های المپیک 2020 است. به علت همین شور و حالی که برای بازی های المپیک در توکیو وجود دارد پیشنهاد می کنیم در سال 2018 سری به این شهر بزنید و از گردش در آن لذت ببرید.

تماشای شفق قطبی در آسمان ایسلند

بسیاری از کارشناسان دنیاگردی معتقدند که تمایل مردم برای گذران اوقات فراغت در سواحل آفتابی کمتر شده است و امروزه مردم بیشتر در پی مکان های منحصربفرد و خاص برای گردش و سرگرمی هستند. یکی از این مکان های سرد که با نورهای شمالی و شفق های قطبی خود در آسمان دلبری می نماید سرزمین ایسلند است. کارشناسان پیش بینی می نمایند در سال 2018 تعداد زیادی از مسافران به سوی این کشور روانه خواهند شد.

حیات وحش دور از دسترس و بکر سواحل شیلی کشف کنید

در سال 2018 دنیاگردان زیادی به شوق سفر به منطقه ها بکر و تماشای حیات وحش دور از دسترس شیلی به آمریکای جنوبی سفر می نمایند. تماشای شیرهای دریایی و پنگوئن هایی که در ساحل استراحت می نمایند سرگرمیی است که در کمتر نقطه ای از دنیا می توانید آن را مشاهده کنید.

کایاک سواری در اسلوونی را تجربه کنید

بی شک اسلوونی یکی از زیباترین و بکرترین طبیعت ها در اروپا را دارد. دریاچه بِلِد یکی از مکان های اسلوونی است که با منظره ها فوق العاده ای که در اطراف خود دارد به یکی نقاط سرگرمیی این کشور تبدیل شده است. کایاک سواری در این دریاچه را در لیست فعالیت های توریستی که قرار است در سال 2018 در اسلوونی انجام دهید، بگذارید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "مکان هایی که در سال 2018 باید از آن ها تماشا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکان هایی که در سال 2018 باید از آن ها تماشا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید