انیمه های جدیدی که بهار 2023 می توانید ببینید

به گزارش بانه مارکت، هر ساله در فصل بهار انیمه های بسیار خوبی پخش می شوند که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و می توانند بیننده ها را با خودشان سرگرم نمایند. این در حالی است که در سال گذشته میلادی، در فصل بهار بعضی از محبوب ترین آثار سال همانند انیمه سریالی Spy x Family پخش شدند و مورد توجه هواداران قرار گرفتند. در ادامه همراه با ما باشید تا با برترین انیمه های جدیدی آشنا شوید که در بهار سال 1402 می توانید از آن ها لذت ببرید.

انیمه های جدیدی که بهار 2023 می توانید ببینید

7. انیمه ماشلی: جادو و عضلات

Mashle: Magic and Muscles

شاید مورد انتظارترین انیمه نو سال نو، انیمه ماشلی: جادو و عضلات (Mashle: Magic and Muscles) باشد که داستان ماش برندِد بدون استعداد را روایت می نماید. برای اینکه او بتواند زندگی عادی خودش را دوباره بدست بیاورد و مردم متوجه نشوند که او جادویی نیست، در آموزشگاه سحر و جادو ایستون ثبت نام می نماید و عهد می بندد تا به رویابین معنوی تبدیل گردد تا افراد همچون او خاتمه جایگاهی در میان جامعه جادوگران و ساحران داشته باشند. پیرامون او را دانش آموزان برتر فرا گرفته اند و حالا او باید از عضلات خودش استفاده کند تا بتواند به این همه جادو در اطرافش غلبه کند و شاید در طی مسیر نیز دوستانی بیاید. پخش این انیمه سریالی از ماه آوریل 2023 آغاز خواهد شد.

6. انیمه پرجنب وجوش و شل وول

Skip and Loafer

انیمه پرجنب وجوش و شل وول (Skip and Loafer) یکی دیگر از انیمه های مورد انتظار سال 2023 میلادی به شمار می رود که داستان ایواکورا میتسومی برجسته و بلندپرواز را دنبال می نماید. او عجله دارد که هر چه سریع تر دنیا را متحول کند و اولین قدم وی برای رسیدن به این هدفش نیز رفتن به دبیرستانی در توکیو است.

با این حال، شهر بزرگ توکیو دقیقا همچون زادگاه وی آرام نیست. تمام درس خواندن های وی، او را برای دوست یابی و زندگی در این شهر شلوغ و پر هیاهو آماده نکردند. با این حال، او به سرعت با پسری به نام شیما سوسوکه دوست می گردد. این انیمه سریالی یک داستان صمیمانه، خنده دار و اندکی عاشقانه را بازگو می نماید که پخش آن از تاریخ 4 آوریل آغاز خواهد شد.

5. انیمه ارکستر آبی

Ao no Orchestra (Blue Orchestra)

انیمه ارکستر آبی (Ao no Orchestra) داستان اعجوبه ویولن زنی به نام هاجیمه آئونو را دنبال می نماید که اشتیاق خودش را از دست داده است. او که از طلاق پدر و مادرش ناراحت است و نوازندگی ویولن را رها نموده، بدون هیچ گونه اشتیاق و برنامه ای به دبیرستان می رود. پس از یک حادثه در کلاس ورزش، او به سمت درمانگاه مدرسه برده می گردد و در آنجا صدای ویولن را می شوند. این صدای ویولن نیز به وسیله فردی آماتور به نام ریتسوکو آکینه نواخته می گردد که فردی منزوی و تنها است. همین نیز باعث می گردد تا یک معلم آن ها را با هم جفت کند تا از این طریق، آئونو به ریتسوکو ویولن زدن را یاد بدهد. این اثر یک درام موزیکال درباره کشف اشتیاق و هدف است و پخش آن از تاریخ 9 آوریل آغاز خواهد شد.

4. انیمه خطرات در قلب من

The Dangers in My Heart

بعضی از دانش آموزان دبیرستانی فکر می نمایند که بسیار خاص هستند و همین نیز سبب شده تا این نوجوانان جالب توجه و گاهی اوقات ترسناک باشند. همین موضوع را می توان برای توصیف شخصیت اصلی داستان انیمه خطرات در قلب من (The Dangers in My Heart) به نام کیوتارو ایچیکاوا بازگو کرد. او یک دانش آموزش دوره هدایت است که تاریکی و خشونت را در دل خودش جای داده و چشم هایش را به روی هدف یعنی آنا یامادای محبوب دوخته است. این دو در نهایت یک روز با یکدیگر آغاز به صحبت می نمایند و در نهایت نیز افکار خشونت آمیز ایچیکاوا با دوستی جایگزین می گردد. این یک اثر کمدی سرگرم نماینده است که پخش آن از تاریخ 2 آوریل آغاز خواهد شد.

3. انیمه بازی مرگ دد مونت

Dead Mount Death Play

انیمه سریالی بازی مرگ دد مونت (Dead Mount Death Play) اثری به شمار می رود که فانتزی، اکشن و جادو را درون خودش ترکیب نموده است. این انیمه داستان پسری به نام شینویاما پولکا را روایت می نماید که ناگهان وارد پیامدهای نبردی میان یک قهرمان و یک خدای نکرومان می گردد.

اطلاعات زیادی درباره این انیمه سریالی منتشر نشده اما تریلر آن نوید شوالیه ها، اسکلت های احیا شده، جادوی سیاه و میزان زیادی جذابیت را می دهد. هواداران فانتزی تاریک و عناومین مهیج دهه 2000 و اوایل دهه 2010 مطمئنا از تماشای این انیمه سریالی که پخش آن از ماه آوریل امسال آغاز می گردد، لذت خواهند برد.

2. انیمه قهرمان خانه من

My Home Hero

انیمه سریالی قهرمان خانه من (My Home Hero) داستان یک فروشنده معمولی و یک پدر به نام تتسو توسو را دنبال می نماید که وارد دنیای جرایم سازمان یافته می گردد. او متوجه می گردد که دخترش به نام رایکا به وسیله نامزدش نوبوتو مورد اذیت و آزار قرار گرفته و حالا تتسو سعی دارد تا این قضیه را سروسامان بدهد. با این حال، او متوجه می گردد که نوبوتو عضو خانواده ای جنایتکار است و قبلا نیز سابقه کشتن نامزدهایش را داشته است.

حالا او نسبت به ایمنی دخترش نگران است و خشم سراسر وجودش را فرا گرفته، نوبوتو را می کشد و با یاری همسرش، جسد وی را پنهان می نماید. با این حال، همه چیز به این سادگی تمام نمی گردد. این انیمه سریالی یک اثر روانشناختی مهیج به شمار می رود که پخش آن از ماه آوریل آغاز می گردد.

1. انیمه بی خوابی ها بعد مدرسه

Insomniacs After School

انیمه سریالی بی خوابی ها بعد مدرسه (Insomniacs After School) داستان مرگ دانش آموزی از انجمن نجوم را روایت می نماید اما بیشتر داستان حول محور دو دانش آموز به نام گانتا و اساکی است. هر دوی آن ها با بی خوابی دست و پنجه نرم می نمایند و احساس می نمایند که باید از دیگران پنهان شوند و این در حالی است که یک دیدار اتفاقی، این دو را کنار یکدیگر قرار می دهد. آن ها پیروز می شوند روحیه مهربان را در یکدیگر پیدا نمایند و در رصدخانه متروکه مدرسه با یکدیگر دیدار می نمایند. این اثر مطمئنا می تواند با آغاز پخش خود در ماه آوریل، اوقات بسیار خوشی را برای بیننده ها رقم بزند.

منبع: فوت و فن / collider.com

به "انیمه های جدیدی که بهار 2023 می توانید ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمه های جدیدی که بهار 2023 می توانید ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید