بازاریابی و فروش

10 چالش بزرگ سر راه بازیسازان؛ با نگاهی به کتاب خون، عرق و پیکسل ها

بازیسازان معادل نو کلیشه ای قدیمی هستند: جوان خیال پردازی که رویای بازیگر شدن در سر دارد و به امید تبدیل شدن به یک ستاره هالیوودی، به لس آنجلس می رود، ولی به جایش با واقعیت بی رحمانه هالیوود روبرو می گردد. خوشبختانه در صنعت بازی این واقعیت بی رحمانه به...

27 فروردین 1403

برترین فراوری کننده موزاییک اصفهان

این روزها شاهد تنوع بسیار گسترده ای از انواع مصالح ساختمانی و البته موزائیک ها هستیم. این موضوع همانقدر که به زیباسازی فضا می افزاید، همانقدر هم انتخاب و خرید را برای ما سخت نموده است. از این رو احتمالا شما هم می پرسید که از میان انواع مدل های موجود کدام...

15 آذر 1402

برپایی سیاه چادرهای عشایری خراسان رضوی در نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر کشور

ایسنا/ براساس خبرهای واصله، برپایی سیاه چادرهای عشایری خراسان رضوی در نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر کشور صورت گرفت.

13 مهر 1402

تشخیص چاقوی اصل زنجان

در این مقاله قصد داریم به صورت جامع شما را با نحوه تشخیص چاقوی اصل زنجان آشنا کنیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با تمامی روش های تشخیص دادن یک چاقوی اصل از چاقوی فیک و غیر اورجینال آشنا شوید.

1 اردیبهشت 1402

لیونل مسی از قعر جهنم به بهشت رفت!

از سوت های پاریسی گرفته تا سرخوشی آرژانتینی ها. از اوضاع بد پارک دو پرنس گرفته تا غرور مردم آرژانتین؛ دو اتمسفر و اوضاع کاملا متفاوت.

1 فروردین 1402

سلبریتی هایی که پرهزینه ترین مراسم عروسی را داشتند!

گرچه بسیاری از ستاره ها مایل اند ازدواج خود را با مراسمی مختصر و خودمانی جشن بگیرند، اما سلبریتی هایی هم بوده اند که نتوانسته اند در برابر وسوسه برپایی یک مراسم عروسی مجلل و پرهزینه برای خود مقاومت نمایند.

29 بهمن 1401

راه های برطرف اشتباهات رایج در عکاسی طبیعت به روش مایکل لگرو

در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران می خواهیم به سراغ شناسایی و راه های برطرف اشتباهات رایج در عکاسی طبیعت برویم و همراه شویم با آقای مایکل لگرو (Michael Leggero) که خود از حرفه ای ترین و بعلاوه مشهورترین ها در زمینه عکاسی از طبیعت است و از 20 سال سابقه فعال...

15 دی 1401

چرا کیفیت اسپیکر بیشتر تلویزیون ها اصلا خوب نیست؟

کیفیت تصویر تلویزیون های تازه نسبت به سال های گذشته به طور چشمگیری بهتر شده ولی در خصوص اسپیکر تلویزیون ها نمی توانیم چنین چیزی را بیان کنیم. اما چرا بسیاری از تلویزیون های تازه از اسپیکرهای نه چندان با کیفیتی بهره می برند و برای رفع کردن این مشکل چه کارهایی...

6 دی 1401

فروش فوری 3 محصول ایران خودرو از امروز 3 آذر 1401

گروه صنعتی ایران خودرو دور تازه فروش محصولات خود را به صورت فوری و فوق العاده با موعد تحویل 30 روزه و 90 روزه از امروز سوم آذرماه شروع می نماید.

3 آذر 1401

قیمت خودرو های ایران خودرو و سایپا امروز یکشنبه 24 مهر 1401

قیمت محصولات ایرانخودرو و سایپا امروز یکشنبه 24 مهر در بازار آزاد خودرو تفاوتی با معاملات اولین روز هفته ندارد. پژو 207 اتوماتیک به عنوان یکی از گران ترین محصولات داخلی امروز 578 میلیون تومان ارزش دارد و دیروز با همین رقم خرید و فروش می شد. بین محصولات ایرانخودرو،...

24 مهر 1401

قیمت نو مرغ؛ فروش مرغ بالاتر از 60 هزار تومان تخلف است

چند هفته ای می گردد که قیمت مرغ گرم به صورت غیررسمی افزایش یافته است و حدود 5 تا 10 هزار تومان گرانتر از نرخ مصوب به دست مصرف کنندگان می رسد. این در حالی است که به گفته اتحادیه مرغداران، فروش مرغ بالاتر نرخ مصوب تخلف است.

10 مهر 1401

شوک قیمتی به بازار خودروهای وارداتی ؛ این خودرو یک روزه 700 میلیون گران شد ، قیمت روز بنز، تویوتا، رنو، کیا و هیوندای

آنالیز نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از افزایشی شدن روند قیمتی خودروهای وارداتی در 24 ساعت گذشته است به طوری که قیمت رنو تالیسمان E3 مدل 2018 نیز از 2 میلیارد و 350 میلیون تومان در روز گذشته امروز به 3 میلیارد و 50 میلیون تومان رسیده است.

25 شهریور 1401

داستان مگان، محبوب ایرانیان!

ما پیش از ورود و فراوری انبوه رنو مگان به وسیله شرکت پارس خودرو، نخستین تجربه حضور آن با وارد کردن قوای محرکه و سیستم تعلیق و اکسل هایش، به وسیله شرکت کیش خودرو، برای استفاده در خودروهای سیناد آشنایی پیدا نموده بودیم که متاسفانه به دلایل مختلف که از حوصله...

7 مرداد 1401

نگاهی به کلکسیون ماشین لیونل مسی

حتی اگر به دنیای پر هیجان فوتبال علاقه مند نبوده و یا از هواداران این ستاره آرژانتینی نباشید، تنها علاقه به خودرو کافی است تا مروری بر کلکسیون ماشین لیونل مسی شما را وجد آورد.

7 مرداد 1401

مقایسه مزدا 3 نو هاچ بک با جیلی امگرند RV، 7 و رنو اسکالا

مزدا 3 همواره از دوست داشتنی ترین مدل های تولیدشده از طریق شرکت مزدا در دنیا محسوب می شود که سال هاست در این کارخانه ژاپنی تولید و روانه بازار می شود. در این مقاله، ما به مقایسه مزدا 3 تازه هاچ بک با جیلی امگرند RV-7 و رنو اسکالا 2000 می پردازیم.

6 مرداد 1401

گزارش رسانه خارجی از کاروانسرای سعدالسطنه قزوین

خبرگزاری آناتولی ترکیه در گزارشی از کاروانسرای تاریخی سعدالسلطنه در استان قزوین ایران نوشت: کاروانسرای تاریخی سعدالسلطنه همچنان با ساختار معماری سنتی و شکوه خود سرزندگی خود را حفظ کرده است.

1 مرداد 1401

8 آبمیوه ???? که نباید با هم ترکیب کرد ، سبزیجات ممنوعه در آبمیوه ها

آیا می دانید آبمیوه هایی که نباید با هم ترکیب کرد چه خصوصیاتی دارند؟ خوردن کدام میوه ها با هم ممنوع است؟ ترکیب آب میوه ها با هم چطور می تواند برای سلامت مضر باشد؟ آبمیوه های طبیعی سرشار از ویتامین و مواد مغذی برای بدن هستند، اما ترکیب بعضی از آبمیوه ها...

27 تیر 1401

آلفا شیمی، مواد گرافن مانند متعددی را به بازار عرضه می نماید

شرکت آلفا شیمی محصولات گرافن مانند متعددی را فراوری و به بازار عرضه می نماید. این محصولات قابلیت استفاده در صنایع مختلف را دارا هستند.

5 تیر 1401

فکر کنیم تا 10 سال آینده کتاب با چه فناوری هایی فراوری می گردد؟، پیوند هوش مصنوعی با دنیای نشر

احمد رفیع زاده، مدیر فروشگاه آنلاین شهرکتاب در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، درباره تحولات در حوزه کتاب با توجه به آغاز سده نو بیان نمود: باید توجه داشت، کتاب چاپی همواره جای خود را در فکر مردم به عنوان محصول نوستالژیک حفظ می نماید. مسلما نسل های نو،...

1 تیر 1401

فن تصفیه هوای هوشمند شیائومی!

شیائومی به تازگی یک فن تازه بدون پره را راه اندازی نموده است. این محصول MIJIA Smart Bladeless Purification Fan نام دارد و از 16 مارس در دسترس خواهد بود. قیمت این فن در حال حاضر 1299 یوان (204 دلار) است؛ اما در آینده با قیمت 1599 یوان (251 دلار) به فروش خواهد رسید.

8 خرداد 1401
تعداد: (75)