سلبریتی هایی که پرهزینه ترین مراسم عروسی را داشتند!

به گزارش بانه مارکت، گرچه بسیاری از ستاره ها مایل اند ازدواج خود را با مراسمی مختصر و خودمانی جشن بگیرند، اما سلبریتی هایی هم بوده اند که نتوانسته اند در برابر وسوسه برپایی یک مراسم عروسی مجلل و پرهزینه برای خود مقاومت نمایند.

سلبریتی هایی که پرهزینه ترین مراسم عروسی را داشتند!

به گزارش روزیاتو، در ادامه از سلبریتی هایی خواهیم گفت که پرهزینه ترین مراسم عروسی را داشته اند.

13- سلین دیون و رنه آنجلیل

سلین دیون و رنه آنجلیل تنها برای مراسم عروسی خود در سال 1994 نزدیک به 500 هزار دلار صرف کردند که تقریباً معادل یک میلیون دلار حالا است. دیون سربندی کار شده پوشیده از کریستال به سر داشت و لباس عروسی اش دنباله ای 9 متری داشت. این مراسم عروسی که در کلیسای نوتردام ِ شهر مونترال در کانادا برگزار گردید، از تلویزیون این کشور به طور زنده پخش شد.

12- ماریا کری و تامی موتولا

اینطور که گفته می گردد عروسی سلطنتی گونه ماریا کری و تامی موتولا در سال 1993 از مراسم ازدواج پرنسس دایانا و پرنس چارلز الهام گرفته شده بود. لباس عروسی حجیم و نیم تاج کری شبیه به لباس و تاج پرنسس دایانا در مراسم ازدواجش بود. این زوج آن موقع نزدیک به 500 هزار دلار صرف مراسم عروسی خود کردند.

11- برد پیت و جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون و برد پیت برای مراسم عروسی خود که در سال 2000 برگزار گردید، حدود یک میلیون دلار خرج کردند که یکی از پرهزینه ترین مراسم های عروسی در میان سلبریتی ها در آن دهه محسوب می گردد. جدا از تزئینات و غذا های ویژه مراسم، بیشتر هزینه عروسی صرف تأمین امنیت آن شده بود. این زوج مشهور همه کوشش خود را به کار بستند تا کسی بدون اجازه وارد مراسم نگردد و از آن عکسبرداری نکند.

10- دیوید و ویکتوریا بکهام

اینطور که گفته می گردد دیوید و ویکتوریا بکهام در سال 1999 برای مراسم عروسی خود 750 هزار پوند صرف کردند که معادل بیش از یک میلیون دلار حالا است. این زوج مشهور در قصر زیبایی متعلق به دوران قرون وسطی در شهر دوبلین ِ ایرلند در حضور نزدیک به 230 مهمان با یکدیگر ازدواج کردند.

9- کاترین زتاجونز و مایکل داگلاس

کاترین زتاجونز و مایکل داگلاس در سال 2000 در مراسمی مجلل در هتل پلازای نیویورک که نزدیک به 1/5 میلیون دلار صرف آن شد، با یکدیگر ازدواج کردند. لباس عروسی زتاجونز 140 هزار دلار و نیم تاج الماس نشان او 300 هزار دلار قیمت داشت.

8- کیم کارداشیان و کانیه وست

کانیه وست و کیم کارداشیان در سال 2014 مراسم عروسی خود را با هزینه ای نزدیک به 2/8 میلیون دلار در شهر فلورانس ِ ایتالیا برگزار کردند و البته این منهای سفر یک هفته ای است که آن ها به عنوان بخشی از مراسم ازدواج خود به پاریس داشتند.

7- پریانکا چوپرا و نیک جوناس

مراسم عروسی پریانکا چوپرا و نیک جوناس در سال 2018 با حضور 225 مهمان در هند برگزار گردید. اینطور که گفته می گردد این زوج نزدیک به 3 میلیون دلار صرف مراسم ازدواج رویایی خود کردند که یک هفته به طول انجامید و از جشن های مختلفی تشکیل شده بود. گفته می گردد تنها لباس عروسی چوپرا که به صورت سفارشی دوخته شده بود، نزدیک به 2 میلیون دلار قیمت داشت.

6- سوفیا ورگارا و جو منگنیلو

جو منگنیلو و سوفیا ورگارا در سال 2015 در مراسمی 3 میلیون دلاری با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج از مهمانان خود خواسته بودند به جای دادن کادو های عروسی گران قیمت به آن ها، به دو بیمارستان بچه ها پول اهدا نمایند.

5- تام کروز و کیتی هولمز

تام کروز و کیتی هولمز برای مراسم عروسی خود که در سال 2006 در قصری متعلق به قرن شانزدهم میلادی در ایتالیا برگزار گردید، نزدیک به 3 میلیون دلار خرج کردند. هولمز در این مراسم دو لباس از برند آرمانی به تن کرد و مهمانان با اجرای زنده آندره بوچلی، خواننده مشهور ایتالیایی و یک نمایش آتش بازی سرگرم شدند.

4- سلما هایک و فرانسوا هنری پینو

سلما هایک و همسر فرانسوی اش، فرانسوا هنری پینو در سال 2009 در روز ولنتاین در مراسم رمانتیکی در محضرخانه ای در پاریس با یکدیگر ازدواج کردند. آن ها چند ماه بعد بار دیگر ازدواج خود را در شهر ونیز ِ ایتالیا در مراسمی 3/6 میلیون دلاری جشن گرفتند.

3- جورج و امل کلونی

مراسم عروسی جورج و امل کلونی در سال 2014 با هزینه ای که 4/6 میلیون دلار تخمین زده شده، برگزار گردید. این زوج نخستین تصاویر رسمی مراسم ازدواج خود را به قیمتی نجومی به چند رسانه فروختند و بعداً پول حاصل از آن را به خیریه ها اهدا کردند.

2- جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل

جسیکا بیل و جاستین تیمبرلیک در سال 2012 در مراسمی در ایتالیا با یکدیگر ازدواج کردند. هزینه دقیق این مراسم اعلام نشده، اما مبلغی در حدود 6/5 میلیون دلار تخمین زده شده است. بیل در این مراسم لباس عروسی نامتعارفی به رنگ صورتی به تن نموده بود.

1- کیم کارداشیان و کریس هامفریز

ازدواج کیم کارداشیان و کریس هامفریز علیرغم عمر بسیار کوتاهش که تنها 72 روز به طول انجامید، پرهزینه ترین مراسم را در میان سلبریتی ها تا به امروز داشته است. مراسم ازدواج آن ها طی 2 روز در سال 2011 برگزار گردید و هزینه آن 10 میلیون دلار تخمین زده شده است. با این حال، گفته می گردد این زوج سابق تنها از قِبل فروش تصاویر مراسم عروسی خود و حق پخش آن از تلویزیون حدود 18 میلیون دلار کسب عایدی کردند.

منبع: فرارو

به "سلبریتی هایی که پرهزینه ترین مراسم عروسی را داشتند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلبریتی هایی که پرهزینه ترین مراسم عروسی را داشتند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید