کتاب

10 چالش بزرگ سر راه بازیسازان؛ با نگاهی به کتاب خون، عرق و پیکسل ها

بازیسازان معادل نو کلیشه ای قدیمی هستند: جوان خیال پردازی که رویای بازیگر شدن در سر دارد و به امید تبدیل شدن به یک ستاره هالیوودی، به لس آنجلس می رود، ولی به جایش با واقعیت بی رحمانه هالیوود روبرو می گردد. خوشبختانه در صنعت بازی این واقعیت بی رحمانه به...

27 فروردین 1403

یلدای فاطمی در کاخ سعدآباد

ویژه برنامه یلدای فاطمی در آستانه فرارسیدن طولانی ترین شب سال به وسیله اداره فرهنگی شهرداری منطقه یک با همکاری مجموعه فرهنگی و تاریخی سعد آباد در حال برگزاری است.

12 دی 1401

رضا رویگری: دلگیرم، دوست داشتم بیشتر به من سر بزنند

رضا رویگری حالِ این روزهایش را خوب توصیف می نماید و می گوید که بیشتر اوقات فراغتش با تلویزیون سپری می گردد. وقتی از او می پرسیم آقای رویگری بهتر هستید؟ با مکث می گوید: الحمدالله خیلی نسبت به قبل بهترم. به لطف خداوند هنوز نفس می کشم اما دلگیرم.

18 آذر 1401

گفتگوی بی واسطه با دختران نوجوان در کتاب من یک دخترم

نویسنده کتاب من یک دخترم گفت: این کتاب گفتگویی بی واسطه با دخترانی که در آستانه نوجوانی هستند برقرار می نماید.

25 آبان 1401

آشنایی با نویسندگان در بلور قلم

نویسندگان نام آشنا و صاحب آثار فاخر در فضای مجازی مهمان شهروندان غرب تهران می شوند.

7 مهر 1401

راحت ترین شغل های جهان ، آنالیز عایدی و ویژگی های آنها

البته که راحت ترین شغل های دنیا از نظر هرکسی می توانند متفاوت باشند؛ اما تست کننده طعم بستنی واقعاً یکی از آسان ترین هاست، با هر متر و معیاری! یا کسی که باز ی های کامپیوتری را با بازی کردن آنها آنالیز می نماید. در این مقاله از بلاگ خبرنگاران قصد داریم تعدادی...

21 شهریور 1401

3 گیاه گوشت خوار آپارتمانی؛ از شر پشه ها خلاص می شویم!

محیط گلدانی این گیاهان بهتر است ترکیبی از پرلیت، پیت ماس و ماسه باشد. مخلوط خاک گلدان و خاک باغچه مناسب نیست و باعث از بین رفتن گیاه می شود. برای بهتر شدن رشد آن ها از کود های مخصوص استفاده کنید.

28 تیر 1401

تاثیر توالی غذا بر سطح قند خون

خبرنگاران- جسی اینچائوسپه بیوشیمی دان و نویسنده کتاب انقلاب گلوکز می گوید اصلاح رژیم غذایی می تواند زندگی شما را تغییر دهد.

28 تیر 1401

مقرون به صرفه ترین راه برای ایجاد آرامش در دکور منزل

آیا در پی ایجاد آرامش و حس خوب در خانه خود هستید؟ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

9 تیر 1401

مدت زمان استفاده از موبایل و تبلت برای بچه ها چقدر باید باشد؟

با پیشرفت فناوری در عصر تازه و وابستگی دو چندان به ابزار الکترونیک، قرار گرفتن در معرض انواع صفحه نمایش اجتناب ناپذیر شده است. در این میان، پدیدار شدن همه گیری ویروس کووید-19 و مجازی شدن فرایند آموزش و سایر فعالیت های حرفه ای، اندازه استفاده از وسایل...

4 تیر 1401

فکر کنیم تا 10 سال آینده کتاب با چه فناوری هایی فراوری می گردد؟، پیوند هوش مصنوعی با دنیای نشر

احمد رفیع زاده، مدیر فروشگاه آنلاین شهرکتاب در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، درباره تحولات در حوزه کتاب با توجه به آغاز سده نو بیان نمود: باید توجه داشت، کتاب چاپی همواره جای خود را در فکر مردم به عنوان محصول نوستالژیک حفظ می نماید. مسلما نسل های نو،...

1 تیر 1401

ماجرای تخته سنگ مرموز لندن چیست

در دیوار خیابان 111 کنون استریت، در شهر لندن، کمی بالاتر از پیاده رو، پنجره ای نرده دار وجود دارد که شبیه پنجر ه های دکوریِ رو به آسمان است که انگار برای یک زیرزمین تعبیه شده است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

14 خرداد 1401

درگذشت هنرمند پیشکسوت عکاسی میراث فرهنگی

راهنمایی الله گلزاد هنرمند پیشکسوت حوزه عکاسی میراث فرهنگی اصفهان درگذشت.

17 اردیبهشت 1401

ماشین مرا بران برترین فیلم سال از سوی حلقه منتقدان فیلم نیویورک شد

فیلم ماشین مرا بران (Drive My Car) به کارگردانی ریوسوکی هاماگوچی از نظر حلقه منتقدان فیلم نیویورک به عنوان برترین فیلم سال 2021 انتخاب شد.

27 بهمن 1400

موزائیک تاریخی که میز قهوه شد

یک موزائیک رومی نفیس سال ها در یک آپارتمان به عنوان میز قهوه مورد استفاده نهاده شد.

23 بهمن 1400

با اخلاق نمی گردد قهرمان ساخت

عبدالصالح پاک با بیان این که در قهرمان سازی پیروز نبوده ایم، می گوید: با عنصر اخلاق نمی گردد قهرمان ساخت؛ باید یک عمل اجتماعی اتفاق بیفتد.

20 بهمن 1400

تفاوت تحلیلگر داده با دانشمند داده چیست؟

ممکن است شما پس از فارغ التحصیلی، برحسب رشته و علاقه خود در پی شغلی مرتبط با دیتا باشید، اما وقتی لینکدین را جست وجو می کنید با عناوین شغلی مختلفی مانند تحلیلگر داده، تحلیلگر کسب و کار، مهندس داده، دانشمند داده (Data Scientist)، مهندس یادگیری ماشینی و مانند...

8 دی 1400

احمد بهرامی در مراسم اعطای جوایز پانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا حضور پیدا می نماید

تهران (پانا) - احمد بهرامی در پی نامزدی دشت خاموش در 2 رشته برترین کارگردانی و برترین فیلمبرداری پانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا، در مراسم اهدای جوایز این رویداد حضور می یابد.

21 مهر 1400

نمایش درخت شیشه ای آلما تمدید شد

تهران (پانا) - نمایش درخت شیشه ای آلما به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه که جمعه دوم مهرماه اجرایش به پایان رسیده بود، از امروز تا 23 مهرماه تمدید شد.

19 مهر 1400

ابلاغ مراتب ثبت ملی 17 اثر فرهنگی تاریخی به استاندار کردستان

مراتب ثبت 17 اثر در فهرست میراث فرهنگی تاریخی ملی از سوی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به استاندار کردستان ابلاغ شد.

5 شهریور 1400
تعداد: (38)