مقرون به صرفه ترین راه برای ایجاد آرامش در دکور منزل

به گزارش بانه مارکت، آیا در پی ایجاد آرامش و حس خوب در خانه خود هستید؟ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

مقرون به صرفه ترین راه برای ایجاد آرامش در دکور منزل

استفاده از شمع در دکور منزل یکی از روش های مقرون به صرفه قیمت برای افزودن حس رویایی به خانه است. آن ها چه روشن باشند چه خاموش، ظاهر شگفت انگیزی دارند. در این مطلب از بانه مارکت به بیان نکات تزیین منزل با شمع می پردازیم.

نکات تزیین منزل با شمع در منزل

شمع برترین وسیله در دفع انرژی های منفی و جذب انرژی های مثبت در فضا است. موجودیت شمع باعث ایجاد حس آرامش، صلح و عشق می گردد. شمع ها در افزایش جذابیت کاربرد هر اتاق دخیل هستند که با تمرکز و چیدمان درست می توانند بیشترین تاثیر را ایجاد نمایند. شمع علاوه بر زیبایی ظاهری خود دارای نور و گرما است که می تواند باعث ایجاد فضایی متمایز گردد به طور مثال باعث دلنشین تر شدن فضای شما می گردد. در ادامه به ایده های تزیین خانه با شمع می پردازیم.

روی میز اصلی اتاق نشیمن

میز اتاق نشیمن باید کارآمد و زیبا باشد، اگر آن را زیبا بچینید در سرانجام روز محلی برای آرامش و لذت بردن از تزئینات قشنگ خواهد بود. قرار دادن شمع روی این میز فضا را گرم و دلپذیر می نماید و چه هنگام پذیرایی از میهمان ها، چه هنگام تماشای فیلم با خانواده، آرامش خاصی به فضا می بخشد.

در قفسه کتابخانه

استفاده از شمع در تزئین قفسه های کتابخانه یکی از کارهای همیشگی طراحان حرفه ای است. می توانید چندین شمع را در فاصله بین کتاب ها یا تعدادی را روی کتاب های افقی چیده شده قرار دهید. سعی کنید رنگ شمع و جاشمعی ها با رنگ کتاب ها هماهنگی داشته باشد.

آشپزخانه

قرار دادن شمع روی میز ناهارخوری کار نسبتا رایجی است، اما نباید فراموش کنید از زیبایی شمع باید در قسمت های دیگر نیز بهره برد. قراردادن چند شمع روی کابینت ها انجام کارها را لذت بخش خواهد نمود. نکات بیشتر در خصوص چیدمان آشپزخانه را در مطلب محبوب ترین چیدمان برای دکور آشپزخانه بخوانید.

استفاده از شمع های رنگی

  • شمع های قرمز رنگ انرژی مثبت فوق العاده ای دارند و باعث رونق و موفقیت در خانه می شوند و شور و شوق و عشق را افزایش می دهند.
  • اگر به رنگ صورتی باشند، قادر به بیدار کردن احساسات دلپذیر و مهربان هستند.
  • اگر به رنگ آبی باشند به آرام کردن و تمرکز در محیط خانه یاری می نمایند.
  • شمع های زرد باعث ایجاد حال و هوای شاد می شوند و می توانند فضا را راحت تر نمایند، انرژی مثبت این رنگ برای دستیابی به موفقیت خلاقانه بسیار چشمگیر است.
  • شمع های بنفش ایجاد حس آرامش خاطر و وضوح افکار را دارند و می توانند القا نماینده حس رهایی باشند.
  • در رابطه با شمع های سبز رنگ موارد زیادی وجود دارد ولی می توان به این تاثیرات اشاره نمود که منابع نور سبز رنگ نمادی از هارمونی است که به داخل خانه می آید، قدرت لازم برای درمان بیماری ها را داد و اعتقاد بر این است که شمع های مخروطی سبز رنگ رشد حرفه و رفاه مادی صاحبان خود را به همراه دارند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب برترین و شیک ترین چیدمان مبل در منزل را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "مقرون به صرفه ترین راه برای ایجاد آرامش در دکور منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین راه برای ایجاد آرامش در دکور منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید