گفتگوی بی واسطه با دختران نوجوان در کتاب من یک دخترم

به گزارش بانه مارکت، نویسنده کتاب من یک دخترم گفت: این کتاب گفتگویی بی واسطه با دخترانی که در آستانه نوجوانی هستند برقرار می نماید.

گفتگوی بی واسطه با دختران نوجوان در کتاب من یک دخترم

همزمان با سی امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی جمهوری اسلامی ایران، مجموعه کتاب های سه جلدی من یک دخترم طی آیینی با حضور دکتر معصومه نجفی معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، دکتر لیلا سلیقه دار مولف کتاب و جمعی از اهالی کتاب به وسیله انتشارات مدرسه رونمایی شد.

رضاجهانبخش سرپرست انتشارات مدرسه گفت: به عنوان یکی از بزرگترین ناشران کشور، فراوری محتوای آموزش های مکمل کیفی و چند وجهی مناسب برای آینده سازان میهن عزیز اسلامی مان را بر خود واجب می دانم و کوشش می کنم با فراوری و نشر آثار مناسب، نقش موثری در ساحت فرهنگی کشور و تربیت نسلی پیشرو، عالم، عاقل، مهذب و با نشاط برای آینده کشور بر عهده داشته باشم.

لیلا سلیقه دار نویسنده کتاب من یک دخترم گزارشی از روند فراوری این مجموعه کتاب ارائه کرد و گفت: این مجموعه کتاب به صورت کاملا کاربردی و با تکیه بر مبانی علمی و دینی قوی، بر مبنای نگاه به اسناد بالادستی این حوزه و قریب سی سال فعالیت در آموزش و پرورش در کسوت های گوناگون نوشته شده است.

به گفته لیلا سلیقه دار، بلوغ و توفیق این کتاب حاصل داد و ستد اندیشه با کارشناسان گروه ها و کارشناسان علمی انتشارات مدرسه است و امتیاز آن این است که مخاطب مستقیم کتاب، خود نوجوان است و کتاب گفتگویی بی واسطه با دخترانی که در آستانه نوجوانی هستند برقرار می نماید که در این روند بر جنبه های کاربردی و استفاده از ظرفیت های مختلاف ادبی و هنری در طی پیکربندی کتاب تاکید شده است.

معصومه نجفی معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با تقدیر از ابتکار انتشارات مدرسه در توجه به حوزه دختران به عنوان یکی از احتیاج های روز جامعه گفت: آثاری از این دست زمانی پیروز خواهند بود که به همه ساحت های تربیتی توجه داشته باشد و تک ساحتی نباشد. ایشان رمز اصلی پیروزیت آثار مربوط به نوجوانان را پاسخگویی منطقی و علمی به پرسش های آنان دانست.

نجفی گفت: مجموعه من یک دخترم مجموعه ای متین، لطیف و خواندنی است که در طراحی این مجموعه به زبان طنز و بیان غیرمستقیم توجه شده است که نقاط قوت این مجموعه است، نقش آفرینی بیشتر انتشارات مدرسه در فراوری آثاری از این دست باید بتواند احتیاج های جدی آموزش و پرورش را رفع کند.

بانه مارکت فرهنگی هنری ادبیات

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "گفتگوی بی واسطه با دختران نوجوان در کتاب من یک دخترم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوی بی واسطه با دختران نوجوان در کتاب من یک دخترم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید