موسیقی

ساعت ردمی واچ 3 اکتیو در مقابل میبرو واچ A2؛ کدام را بخریم؟

در این مطلب به مقایسه دو ساعت هوشمند مالی و تازه نفس از دو برند چینی میبرو و ردمی می پردازیم؛ ساعت هوشمند ردمی واچ 3 اکتیو در مقابل میبرو واچ A2. دو محصولی که اگر چه قیمت آن ها در بازار گجت های هوشمند بسیار نزدیک به یک دیگر است، اما یک سری تفاوت های محسوس...

15 آبان 1402

کلیسای یادبود امپراطور ویلهلم یکی از جاهای دیدنی برلین است

جاذبه ها/ براساس آخرین خبرهای واصله، کلیسای یادبود امپراطور ویلهلم یکی از جاهای دیدنی برلین است.

11 آذر 1401

راهنمای سفر به آنتالیا در سال 2022

راهنمای مسافرتی به آنتالیا | Travel Guide To Antalyaشهر زیبای آنتالیا یکی از محبوب ترین شهرهای ترکیه به شمار می رود که در جنوب غربی این کشور واقع شده است. آنتالیا یک شهر ساحلی رو به رشد است که در آن امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری برای گردشگران در نظر گرفته شده و همه...

11 شهریور 1401

پاکبانی که در کار با موسیقی می رقصد؛ شهردار تقدیر کرد

یک پاکبان اهل شهر آکسارای در استانبول ترکیه که با گوش دادن به موسیقی و پایکوبی در حین کار توجه کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب نموده بود مورد تقدیر مسئولین شهرداری نهاده شد.

15 مرداد 1401

اپلیکیشن های کاربردی در سفر به استانبول و کشور ترکیه

اگر به شهرهای کشور ترکیه مخصوصاً استانبول سفر میکنید، پس از رزرو بلیط هواپیما استانبول و ورود به این شهر از اپلیکیشن های کاربردی بهره ببرید، این کار باعث میگردد ضمن صرفه جویی در وقت، از هزینه های سفر شما نیز تا حدودی کاسته گردد. این کار برای آن دسته از...

14 مرداد 1401

آواز خواندن موقع رانندگی، عادت جالب انگلیسی ها!

نتیجه یک تحقیق نشان می دهد که حدود دو سوم رانندگان بریتانیایی عادت به آوازخواندن پشت فرمان اتومبیل دارند و بیش از نیمی از این افراد موقع گیرافتادن در ترافیک، در حال زمزمه یا لب زدن آهنگ موردعلاقه شان هستند.

8 مرداد 1401

مسافرت بدون زباله؛ طرحی نو از نچرال هبیتیت ادونچرز

شرکت نچرال هبیتیت ادونچرز در پروژه تازه خود به نام سافاری آمریکا: یلواستون کانتری، میخواهد یک تور 8 روزه بدون زباله به راه بیندازد.

16 خرداد 1401

رابطه محمدرضا گلزار با خواننده معروف علنی شد ، این استوری فاش کرد

خبرنگاران : محمدرضا گلزار به تازگی با انتشار یک نوشته و تصویری از خودش در کنار خواننده معروف گروه ماکان بند تولد امیر مقاره را تبریک گفت.

15 اسفند 1400

از برند استارباکس چقدر می دانید؟

بزرگ ترین کافی شاپ زنجیره ای جهان، چطور به اینجا رسید؟استارباکس با ارائه قهوه بو داده فعالیتش را شروع کرد و بعد از افتتاح اولین شعبه خود، به مرور عنوان بزرگترین کافی شاپ زنجیره ای جهان را به خود اختصاص داد.

13 اسفند 1400

حسرت های محمدرضا گلزار برای جوانان ایرانی

خبرنگاران:محمدرضا گلزار تصویر زیر را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

13 دی 1400

نمایش درخت شیشه ای آلما تمدید شد

تهران (پانا) - نمایش درخت شیشه ای آلما به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه که جمعه دوم مهرماه اجرایش به پایان رسیده بود، از امروز تا 23 مهرماه تمدید شد.

19 مهر 1400

مهمان خانه 170 ساله در دل کوه های زیبای سوئیس، تصاویر

تنها راه رسیدن به این مهمان خانه به وسیله پیاده روی و یا تله کابین است. پیانوی اتاق نشیمن مهمان خانه هم به وسیله بالگرد به آنجا انتقال داده شده است.

27 مرداد 1400

خشونت پشت درهای بسته

تهران (پانا) - با قتل های شوکه کننده ای که در ماه های گذشته در بستر خانواده رخ داده، این سؤال بارها به فکر مان خطور کرد که آیا نهاد خانواده همواره تأمین کننده امنیت و آسایش است؟ خشونتی که بسرعت در صدر اخبار نشست و مردم با چشمانی از حدقه بیرون زده آنها را...

10 مرداد 1400

تالاب لیپار چابهار؛ از عجایب گردشگری سیستان و بلوچستان، عکس

برای یک بار هم که شده در زندگی خود دریاچه ای ببینید که صورتی است. قطعا تعداد بسیار کمی از دریاچه های کره زمین صورتی رنگ هستند و ما آنقدر خوش شانس هستیم که در ایران خودمان، جایی حوالی سیستان و بلوچستان، چنین دریاچه شگفت انگیزی داریم.

24 تیر 1400

موسیقی مقامی خراسان، ریشه در تاریخ و فرهنگ این استان دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: موسیقی مقامی در خراسان، ریشه در تاریخ و هویت این استان دارد.

13 اردیبهشت 1400

خواننده تیتراژ گاندو 2 معین شد خبرنگاران

محمد علیزاده از خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان به عنوان خواننده تیتراژ پایانی فصل دوم گاندو معرفی گشت.

15 فروردین 1400

خبرنگاران چتر صیانت دولت از میراث ناملموس استان مرکزی

اراک - خبرنگاران - فرهنگ با زوایای میراث ملموس و ناملموس سرمایه هر جامعه است که در خود اصالت و هویت یک قوم را دارد و نیاز است که از داشته های این بخش حراست شده و این سرمایه ماندگار و ارزشمند به بهترین شکل تحویل آیندگان شود.

6 فروردین 1400

راهنمای سفر به کیش: در سفر 3 روزه کیش به کجاها برویم؟

اگر شما هم قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید تا به شما بگوییم در سفرتان به جزیره کیش چه تفریحاتی را تجربه کنید که سفرتان به یادمانی تر و خاطره انگیزتر باشد. معمولا یکی از مهمترین سوالاتی که از طرف گردشگران...

2 بهمن 1399

شاید گردشگری نیویورک تا 2025 سرپا نشود

بر اساس پیش بینی جدید یکی از ارگان های مربوط به گردشگری شهر نیویورک NYC & Company اعلام شد شمار کلی بازدیدکنندگان از این شهر در سال 2020 تا 66 درصد کاهش خواهد داشت.

29 آذر 1399

کاربران یوتیوب چگونه درآمدزایی می کنند؟

یوتیوب به ازای هر بازدید چقدر پول می دهد؟ یکی از سوالاتی که ممکن است در ذهن شما به وجود بیاید همین است. ممکن است افرادی را در یوتیوب دیده باشید که از امکانات حرفه ای و زندگی مرفه خود فیلم می گذارند و این سوال برایتان پیش بیاید که این افراد چه مقدار درآمد...

22 آذر 1399
تعداد: (25)