راهنمای سفر به کیش: در سفر 3 روزه کیش به کجاها برویم؟

به گزارش بانه مارکت، اگر شما هم قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید تا به شما بگوییم در سفرتان به جزیره کیش چه تفریحاتی را تجربه کنید که سفرتان به یادمانی تر و خاطره انگیزتر باشد. معمولا یکی از مهمترین سوالاتی که از طرف گردشگران کیش مطرح می شود این است که جاهای دیدنی کیش کجاست؟

راهنمای سفر به کیش: در سفر 3 روزه کیش به کجاها برویم؟

مهم ترین اصل در هر سفر برنامه ریزی است و با یک برنامه ریزی درست می توان در طول سفر بیشترین استفاده را از زمان کرد و طبیعتا نهایت لذت را برد. ما به شما بهترین تفریحات کیش را معرفی می کنیم تا سفرتان به این جزیره دوست داشتنی تبدیل به یکی از خاطره انگیزترین سفرهای شما شود.

راهنمای تفریحات کیش

لیست مناسب ترین تفریحات کیش با در نظر دریافت پارامترهای قیمت تفریحات کیش، تخفیف تفریحات کیش و ساعت تفریحات کیش به صورت برنامه ریزی شده می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

روز اول سفر به کیش: آشنایی با جزیره زیبای کیش

1. گشت دور جزیره کیش: بهتر است در روز نخست سفر به کیش گشتی در جزیره بزنید تا با اماکن تاریخی کیش، مراکز تفریحی کیش، بازارهای کیش و بافت بومی کیش آشنا شوید تا با دید بهتری بتوانید از این جزیره دوست داشتنی نهایت لذت را ببرید. همچنین خالی از لطف نیست که بدانید در گشت جزیره کیش بازدید از پارک ساحلی مرجان، کاخ کیش الیت، میدان ماشه، درخت سبز، شهر حریره، بازدید از منطقه بومی نشین کیش، کلبه هور، کشتی یونانی، بازار دیپلمات و در پایان بازدید از بازار پانیذ انجام می شود.اگر فرض کنیم شما صبح تا حوالی ظهر در هتل مستقر شده باشید گشت دور جزیره کیش از بعدازظهر حوالی ساعت 15 آغاز می شود و تا حوالی ساعت 20 وقت شما را پر می کند.

2. کشتی های تفریحی کیش: پس از گشت جزیره، یک شب آرام و فراموش نشدنی در یکی از کشتی های تفریحی کیش مانند کشتی اوستا، کشتی نوید، کشتی دنا و کشتی تارا پیشنهاد ما به شما می باشد. در این آیتم تفریحی 2 ساعت گشت دریایی شبانه روی آب های آرام خلیج فارس به همراه موزیک زنده، اجرای استنداپ کمدی و شام ارائه می شود که همه این موارد کنار هم یک شب به یادماندنی و خاطره انگیز را برای شما رقم خواهد زد. بنابراین روز اول سفر شما به کیش آرام و با ریتم نرمال به پایان می رسد.

روز دوم سفر به کیش: تفریحات دریایی، پارک دلفین و یک شام دلچسب

1. تفریحات آبی کیش: در صبح روز دوم سفر به کیش پیشنهاد ما استفاده از حداقل یک یا دو تفریح از تفریحات دریایی کیش می باشد. تفریحاتی مانند شاتل کیش، پاراسل کیش، غواصی کیش، فلای بورد کیش و یا جت اسکی کیش انتخاب های مناسبی برای تفریحات آبی کیش می باشد که می توانید با توجه به سلیقه خودتان از میان این تفریحات انتخاب کنید. تفریحات دریایی کیش مانند پاراسل و شاتل جزو جذاب ترین تفریحات کیش و همچنین مهیج ترین تفریحات کیش می باشد. پس توصیه می کنیم به هیچ وجه این تفریحات را از دست ندهید و با انجام تفریحات ارزان قیمت کیش سفرتان را خاطره انگیز کنید.

2. پارک دلفین کیش: یکی از بهترین اماکن تفریحی کیش که مناسب ترین تفریح کیش برای خانواده ها نیز می باشد پارک دلفین های کیش یا دلفیناریوم کیش می باشد. در پکیج کامل پارک دلفین کیش آیتم هایی مانند دلفین شو(نمایش دلفین ها)، باغ پرندگان کیش، کلاسیک شو و تونل آکواریم آب شور (در زمان کرونا این آیتم تعطیل می باشد) بازدید می شود. پکیج پارک دلفین کیش هم جزو تفریحات ارزان کیش بوده و در تمام فصول تخفیف تفریحات کیش را نیز شامل می شود. یعنی به ندرت پیش می آید که پارک دلفین ها کیش تخفیف نخورده باشد. معمولا بین 40 تا 50 درصد از قیمت مصوب تخفیف روی این آیتم وجود دارد و پیشنهاد می کنیم این تفریح خاطره انگیز و فراموش نشدنی را از دست ندهید.

3. رستوران های کیش: جزیره کیش علاوه بر تفریحات مهیج رستورانهای موزیک زنده جذابی دارد که برای پایان یک روز تفریحی شما در جزیره کیش بهترین گزینه است. چرا که سرو یک غذای با کیفیت دریایی در کیش و یا غذای ایرانی در کنار لذت بردن از موسیقی زنده با حضور خوانندگان مطرح جزیره کیش می تواند خستگی یک روز را کاملا در شما از بین ببرد. بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم یکی از رستوران های کیش بسته به سلیقه خودتان از بین مجموعه رستوران های پدیده شاندیز کیش، رستوران میرمهنا کیش، رستوران کوه نور کیش، رستوران آرینا کیش، رستوران شاندیز صفدری ساحلی، رستوران جذاب و دیدنی کف شیشه ای بام رویایی و ... را انتخاب کنید. بنابراین روز دوم تفریحی شما در جزیره کیش با صرف شام در یکی از این رستورانها به پایان می رسد.

روز سوم سفر به کیش: ترکیبی از تفریحات آرام کیش، تفریحات هیجانی کیش و تفریحات شبانه کیش

1. کشتی آکواریم کیش: صبح روز سوم سفرتان به جزیره کیش پس از صرف صبحانه را با کشتی های آکواریومی کیش آغاز کنید. یک ساعت گشت دریایی به همراه موسیقی و اجرای طنز و همچنین بخش اصلی برنامه بازدید از سایت ماهی ها و آبزیان جزیره کیش خدماتی است که شما در کشتی اکواریوم کیش دریافت خواهید کرد. این تفریح نیز جزو تفریحات ارزان کیش بوده و می تواند یک سفر اقتصادی به جزیره کیش را برای شما به ارمغان بیاورد. دیدن گونه های متنوع ماهی ها و آبزیان رنگارنگ کیش در خلیج همیشه فارس یکی از آرام بخش ترین تفریحات شما خواهد شد. این آیتم نیز جزو تفریحات خانوادگی کیش به شمار می رود.

2. پارک سافاری کیش: عصر روز سوم سفر را با انتخاب پارک سافاری کیش پرهیجان آغاز کنید. پس از یک تجربه آرام در کشتی آکواریوم صبح، تجربه تفریحات هیجانی کیش برای شما می تواند سفر شما را از یکنواختی خارج کند. پس در انتخاب این پارک که یکی از تفریحات جدید کیش می باشد شک نکنید. در این پارک تفریحاتی مانند تور سافاری کیش، کارتینگ، موتورسواری، شترسواری، باگی و بیش از 20 آیتم تفریحی متنوع ارائه می شود. پیشنهاد ما به شما گردشگران عزیز انتخاب یکی از پکیج های سافاری کیش می باشد که هم از لحاظ اقتصادی به صرفه است و هم به سفر شما در پارک سافاری کیش نظم می دهد.

3. جنگ های شبانه کیش: پس از یک عصر هیجان انگیز در پارک سافاری کیش پیشنهاد ما استفاده از جنگ های شبانه جزیره کیش می باشد. جنگ هایی مانند جنگ ستارگان رنگارنگ (اکبر اقبالی)، جنگ دینامیت شو و پازل شو از بهترین جنگ های شبانه کیش هستند که می توانند شب سوم سفر شما به کیش را با 3 ساعت برنامه شاد و پر از خنده و قهقه کامل کنند. پس شرکت در جنگ های شبانه کیش که جزو تفریحات شبانه کیش بوده و از تفریحات خاص جزیره کیش به شمار می رود را از دست ندهید.

طبق این برنامه شما 3 روز تفریحی خاطره انگیز به جزیره کیش را تجربه می کنید و این سفر یکی از به یادماندنی ترین سفرهای شما خواهد شد.

منبع: همگردی

به "راهنمای سفر به کیش: در سفر 3 روزه کیش به کجاها برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به کیش: در سفر 3 روزه کیش به کجاها برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید