اپلیکیشن های کاربردی در سفر به استانبول و کشور ترکیه

به گزارش بانه مارکت، اگر به شهرهای کشور ترکیه مخصوصاً استانبول سفر میکنید، پس از رزرو بلیط هواپیما استانبول و ورود به این شهر از اپلیکیشن های کاربردی بهره ببرید، این کار باعث میگردد ضمن صرفه جویی در وقت، از هزینه های سفر شما نیز تا حدودی کاسته گردد. این کار برای آن دسته از افرادی که معمولاً به وسیله خرید بلیط لحظه آخری استانبول به این شهر سفر میکنند و شاید بارها و بارها در طول سال به این شهر توریستیِ کشور ترکیه سفر میکنند از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. بعضی از این اپ ها ممکن است برای شما کاربردی نداشته اما برای بعضی دیگر کاربردی است. در ادامه با اپلیکیشن های کاربردی در سفر به استانبول بیشتر آشنا خواهید شد. با خبرنگاران همراه باشید.

اپلیکیشن های کاربردی در سفر به استانبول و کشور ترکیه

اپلیکیشن های کاربردی در سفر به استانبول

شما اگر حتی قصد سفر به استانبول را در تاریخ نزدیک ندارید باز هم اطلاع از این اپلیکیشن ها میتواند برای شما مفید باشد، بعلاوه اگر اقدام به خرید بلیط لحظه آخری استانبول نموده اید این اپ ها را خوب به یاد بسپارید تا به محض پیاده شدن در فرودگاه استانبول که در حال حاضر به عنوان بزرگترین فرودگاه دنیا نیز شناخته میگردد از آنها بهره ببرید. مهمترین برنامه های گوشی که برای مسافران کابرد دارد عبارتند از:

doviz

اگر نیاز داشتید نرخ لیر را به دلار و یا یورو تبدیل کنید و یا در کل در مورد نرخ تبدیل ارز به طور لحطه ای با خبر شوید doviz به شما یاری خواهد نمود.

firsat bu firsat

در مورد تخفیفات رستوران ها، مراکز تفریحی، سینماها و هر جایی که ممکن است تخفیف داشته باشید در این اپ میتوانید ببنید و بلیط تخفیف دار آن را آنلاین خریداری و یا رزرو نمایید.

anadolu ajansi

این اپ به درد افرادی میخورد که در پی اخبار رسمی ترکیه با زبان فارسی هستند. تمام اخبار منتشر در این برنامه رسمی و موثق است.

yandex

چیزی شبیه به گوگل مپ با این تفاوت که گفته میگردد در ترکیه دقیق تر عمل میکند و برای پیدا کردن مسیرها طراحی شده است. کاربرد این اپ برای آن دسته از مسافرینی که در پی اجاره خودرو در استانبول هستند کاربرد بیشتری دارد.

letgo

پلتفرم لوازم دست دوم است که اگر تمایل به خرید اجناس دست دوم داشتید میتواند برای شما کاربردی باشد. این اپ به صورت اختصاصی برای افرادی که در ترکیه اقامت دارند به شدت کاربردی است ولی شاید مسافران از آن کمتر استفاده نمایند.

yemek sepeti

اگر در جایی بودید که به سفارش آنلاین غذا نیاز پیدا کردید yemek sepeti اولین گزینه ای خواهد بود که برای شما مفید واقع خواهد شد. آدرس خود را ثبت کنید و در محل مورد نظر غذای خود را دریافت نمایید. پرداخت نقدی برای این اپلیکیشن فعال میباشد.

getir

اگر کارت اعتباری دارید و به صورت آنلاین میتوانید پرداخت کنید، این اپ مخصوص سفارش اینترنتی کالا از سوپر مارکت است و در محل مورد نظر به شما تحویل خواهد داد.

uber

اگر با تور استانبول همراه نیستید احتمالاً بلیط هواپیما را به صورت جداگانه و هتل را نیز به صورت جداگانه رزرو نموده اید، در این حالت بعد از رسیدن به فرودگاه استانبول احتمالاً یکی از گزینه هایتان استفاده از تاکسی فرودگاه است، اما معمولاً نرخ کرایه آنها بالا است و برای شما به صرفه نخواهد بود. در این حالت یکی از گزینه ها استفاده از اپلیکیشن اوبر است که میتوانید آنلاین نرخ خود را تا مقصد ابتدا ببینید و سپس در خواست خود را ثبت کیند. همچینین با توجه به اینکه در ناوگان اوبر، ماشین های بزرگ نیز وجود دارد برای افرادی که گروهی نیز سفر مینمایند این امکان وجود دارد، از قلم نیاندازید اگر درخواست کنسلی اوبر را زدید حتماً به آنها اطلاع دهید والا جریمه خواهید شد.

bitaksi

از دیگر گزینه های موجود در استانبول برای ثبت آنلاین تاکسی اپ bitaksi میباشد که نزدیکترین تاکسی را برای شما پیدا خواهد نمود تا به سرعت درخواست شما انجام گردد.

mobiett

مخصوص حمل و نقل عمومی مثل مترو و اتوبوس است که مسیریابی راحت را در اختیار شما می گذارد.

hesabim

اگر از سیم کارت مخصوص ترکیه یعنی ترکسل استفاده میکنید با hesabim میتوانید سیم کارت خود را شارژ کنید و در جوایز آن نیز با خبر شوید. مثلاً اینترنت رایگان و یا گیگ اضافه را به شما اطلاع میدهد.

biletix

بلیط کنسرت و تئاتر را میتوانید به وسیله اپلیکیشن biletix تهیه نمایید.

در نهایت امیدواریم با استفاده از این برنامه های مفید سفر بسیار راحت و لذت بخشی را در شهر بسیار زیبای استانبول تجربه کنید و خاطره ای خوش و زیبا از سفر برای شما باقی بماند. بانه مارکت همواره در کنار شما خواهد بود.

منبع: تریپ

به "اپلیکیشن های کاربردی در سفر به استانبول و کشور ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن های کاربردی در سفر به استانبول و کشور ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید