همایشها و نمایشگاه ها

برپایی سیاه چادرهای عشایری خراسان رضوی در نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر کشور

ایسنا/ براساس خبرهای واصله، برپایی سیاه چادرهای عشایری خراسان رضوی در نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر کشور صورت گرفت.

13 مهر 1402

خصوصیات یک هتل خوب برای اقامتی دلچسب!

شاید برایتان جالب باشد بدانید سهم عمده ای از اندازه رضایت حاصل از سفر و مسافرت لااقل در بین ما ایرانیان، بر می گردد به خصوصیات هتل ها و مکان های اقامتی که در طول سفر خود از آن استفاده نموده ایم؛ اینکه باید هتل، مسافرخانه و یا خونه های شخصی که به شما برای...

20 دی 1401

کلیسای یادبود امپراطور ویلهلم یکی از جاهای دیدنی برلین است

جاذبه ها/ براساس آخرین خبرهای واصله، کلیسای یادبود امپراطور ویلهلم یکی از جاهای دیدنی برلین است.

11 آذر 1401

بازار سودآور آفریقا به روی شرکت های دانش بنیان گگردده می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی اقدام به برپایی پاویونی در ترکیه نموده است...

21 آبان 1401

اپلیکیشن جیمیل اکنون اجازه می دهد تماس صوتی و تصویری بگیرید

گوگل که همیشه کوشش نموده برترین و کاربردی ترین قابلیت ها را به کاربران خود ارائه دهد، این بار به سراغ سرویس جیمیل رفته است. این غول دنیای فناوری اعلام نموده که اکنون قابلیت تماس های صوتی و تصویری در سرویس گوگل چت جیمیل را در دسترس کاربران اندروید و iOS...

20 تیر 1401

پیاده روی موقت، ترافیک عابران پیاده را به پشت بام های روتردام راهنمایی می نماید

فضا همواره در شهرهای بزرگ حکم کیمیا را دارد. کمبود شدید فضا در شهرهای بزرگ باعث شده که بعضی به فکر استفاده از فضای پشت بام های بدون استفاده بیفتند. به عنوان مثال، MVRDV یک پیاده راه در ارتفاع موقت در بالای خیابان های روتردام ساخته است.

17 تیر 1401

ادعای علی اف علیه روسیه و ایران

رئیس جمهور جمهوری آذربایجان مدعی شده است که روسیه به وسیله قزاقستان، ترکمنستان و ایران در جریان درگیری های باکو و ایروان در سال 2020، به ارمنستان سلاح عرضه می نموده است.

25 خرداد 1401

نمایشگاه عکسی با موضوع معرفی کاروانسراهای نامزد ثبت جهانی گشایش یافت

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، نمایشگاه عکسی با موضوع معرفی کاروانسراهای نامزد ثبت جهانی گشایش یافت.

21 خرداد 1401

راهنمای سفر به لیما در پرو

راهنمای مسافرتی به لیما | Travel Guide To Limaلیما شهری ساحلی و مرکز کشور پرو در آمریکای جنوبی به شمار می رود. این شهر به علت طبیعت بی نظیر و آب و هوای عالی که دارد منطقه خوبی برای گردشگری و طبیعت گردی به شمار می رود. به غیر از طبیعت سرسبز در این شهر جاذبه های تاریخی...

26 اردیبهشت 1401

لایت باکس چیست؟ راهنمای خرید 2021

لایت باکس تبلیغاتی چیست؟لایت باکس یک پنجره تازه رو به دنیای تبلیغات هستند که به گونه ای چشم نواز محصول و خدمات یک کسب و کار را معرفی می نمایند. این محصولات LED های پرنور و تصاویر زنده ای هستند که نقش مؤثر در آگاهی سازی محصول دارند.

23 اردیبهشت 1401

درگذشت هنرمند پیشکسوت عکاسی میراث فرهنگی

راهنمایی الله گلزاد هنرمند پیشکسوت حوزه عکاسی میراث فرهنگی اصفهان درگذشت.

17 اردیبهشت 1401

تفاهم نامه همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وزارت کار رومانی منعقد می گردد

تفاهم نامه همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وزارت کار رومانی با هدف تبادلات نیروی کار، آموزش مهارت های فنی وحرفه ای و تبادل دانش در حوزه تأمین اجتماعی، نظام بازنشستگی، بهزیستی و حمایت های اجتماعی در حاشیه نمایشگاه دستاورد های وزارت مردم منعقد...

13 اردیبهشت 1401

آنالیز طرح انتقال نمایشگاه بین المللی تهران به شهر آفتاب در جلسه شورای شهر

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از آنالیز طرح الزام شهرداری تهران به انتقال نمایشگاه بین المللی تهران به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در سی و سومین جلسه شورا اطلاع داد.

23 فروردین 1401

خانه چرخان در تهران، معماری شگفت انگیز

خانه چرخان یا خانه شریفی ها که به وسیله معمار خوش ذوق معاصر، علیرضا تغابنی، طراحی شده است، یکی از پیروز ترین آثار معماری مدرن در ایران است. با خبرنگاران همراه باشید.

6 بهمن 1400

برگزاری تور مجازی بازدید از نمایشگاه توانمندی های نانو در صنعت نساجی و پوشاک در 29 آبان

در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو تور صنعتی مجازی بازدید از نمایشگاه توانمندی های فناوری نانو ایران در صنعت نساجی و پوشاک ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، شنبه 29 آبان ماه برگزار خواهد شد.

9 دی 1400

خودروی مسابقه ای برقی رونمایی می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، قرار است نخستین خودروی مسابقه فورمولا با 2 جایگاه در کنفرانس تغییرات آب وهوایی COP26 رونمایی گردد. این خودرو می تواند در 3.2 ثانیه سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر برساعت برساند.

5 آذر 1400

فراخوان مقاله در دومین همایش بین المللی افول آمریکا

دومین همایش بین المللی افول آمریکا با اسم دنیا پساآمریکا و با موضوع آینده تحولات دنیای آبان ماه امسال برگزار خواهد شد.

23 شهریور 1400

لوح گیلگمش از واشنگتن به عراق بارگشت

فواد حسین، وزیر خارجه عراق در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با حسن ناظم، وزیر فرهنگ و آثار باستانی این کشور گفت که آثار باستانی دریافت شده از آمریکا به وزارت فرهنگ تحویل داده شده اند.

23 مرداد 1400

باشگاه نساجی: از داور دیدارمان مقابل پرسپولیس شکایت می کنیم

موضع رسمی باشگاه نساجی مازندران درباره قضاوت داور دیدار این تیم مقابل پرسپولیس پیش از برگزاری کنفرانس خبری مربی نساجی اعلام شد.

8 اردیبهشت 1400

عبدالله عبدالله: دولت آینده افغانستان باید درباره تقسیم قدرت با طالبان تبادل نظر کند

کابل بطور جد معتقد است که اصول تقسیم قدرت باید در مذاکرات در خصوص دولت ائتلاف احتمالی افغانستان با طالبان مورد بحث قرار گیرد.

22 فروردین 1400
تعداد: (49)