آشنایی با طبیعت و جاذبه های جزیره ماله پایتخت مجمع الجزایر مالدیو

به گزارش بانه مارکت، سفر به مالدیو یکی از جذاب ترین گزینه هایی است که در ذهن گردشگران مطرح می گردد. با انتخاب بهترین تور مالدیو و سفر به این کشور می توانید تجربه یک سفر هیجان انگیز و تکرار نشدنی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید. مالدیو سرزمین آب های کریستالی است.تفریحات آبی دراین کشور هرگز تمام نمی شوند!

آشنایی با طبیعت و جاذبه های جزیره ماله پایتخت مجمع الجزایر مالدیو

مجمع الجرایز مالدیو از 1920 جزیره تشکیل شده است. اما همه این جزیره ها مسکونی نیستند. بعضی جزیره ها خیلی کوچک هستند. بعضی دیگر نیز فاصله زیادی تا جزیره های قابل سکونت دارند. بافت طبیعی جزایر مالدیو بسیار دیدنی است. بیشتر سطح جزیره ها از آب تشکیل شده است. به همین دلیل بافت جانوری و طبیعی مالدیو روی خشکی محدود است. اما جهانی زیر آب جزایر مالدیو بسیار شگفت انگیز است.

اگر قصد سفر به مالدیو را دارید، ممکن است برای انتخاب هتل سردرگم شوید. مالدیو هتل های لوکس و ریزورت های بسیاری دارد. بهترین راه برای تجربه سفری آسان به این کشور انتخان یک تور مناسب به مقصد مالدیو است. تور مناسب شامل گشت های ساحلی و بهترین هتل ها می گردد.

برای رزرو آنلاین تور مالدیو بانه مارکت با بهترین قیمت کافی ست روی تصویر زیر کلیک کنید.

پایتخت مالدیو کجاست؟

مالدیو بهشت گردشگران است. تکه ای از زمین که روی آب شناور است و تفریحات آبی متنوعی در آن جریان دارد. در سفر به مجمع الجزایر مالدیو، اولین جایی که با آن روبرو می شوید ((فرودگاه ماله)) است. این فرودگاه بین المللی امروزه به خوبی با سایر فرودگاه های جهان ارتباط برقرار نموده است. مسافران بسیاری هر ساله به وسیله این فرودگاه از اقصی نقاط جهان به مالدیو سفر می نمایند. ایرلاین های بسیاری در این فرودگاه فعال هستند و به سمت شهرهای مهم جهان پرواز دارند. ایرآسیا، سنگاپور تایرلاینز، بریتیش ایرویز، تایگر ایر، قطر ایرویز، عمان ایر، ایر ایندیا، ایر چاینا و … از جمله این ایرلاین ها هستند.

ماله پایتخت مالدیو است. این جزیره با طبیعتی جذاب و خیره نماینده مسافران را در دل خود پذیرایی می نماید. ماله از کوچکترین پایتخت های توریستی جهان است. در این جزیره کوچک مساجد زیبا و ساختمان های رنگارنگ بسیاری وجود دارد. در تور مالدیو می توانید از تماشای دیدنی های جزیره در کنار استرات و تفریح در سواحل لذت ببرید.

تور مالدیو در ماله

شه ماله در مالدیو علاوه بر جاذه های طبیعی، جاذبه های تاریخی جذابی نیز دارد. شهرسازی ماله به صورت شبکه است. خیابان های ماله به طرز هنرمندانه ای به یک دیگر متصل شده اند. با خرید ارزان ترین تور مالدیو می توانید از سفر خود به این کشور و بازدید از جزیره زیبای ماله لذت ببرید.

هنگامی که در خیابان های ماله قدم می زنید، از نحوه ارتباط کوچه ها و خیابان ها لذت می برید. به دلیل ساختار شبکه ای خیابان های ماله هیچ گاه در این جزیره گم نمی شوید! کوچه ها و خیابان های باریک ماله میزبان مغازه ها، خانه و ساختمان های جدید و قدیمی و موتورسیکلت ها است.

برای تجربه یک سفر بی نظیر به مالدیو می توانید با رزرو آنلاین ارزان ترین هتل مالدیو بانه مارکت بهترین گزینه را برای اقامت خود انتخاب کنید.

جاذبه های ماله که در تور مالدیو باید به آن ها سر بزنید!

جزیره ماله یک نمونه ساده و زیبا از معماری آسیایی است. ماله علاوه بر گردشگرانی که به این شهر می آیند تجار را نیز میزبانی می نماید. به همین دلیل بعضی از هتل ها برای برگزاری کنفرانس های تجاری نیز امکانات مناسب را فراهم نموده اند. در تور مالدیو و بازید از جزیره ماله هرگز حوصله تان سر نمی رود! در این جزیره می توانید علاوه بر تفریحات آبی بی نظیر از بناهای تاریخی نیز لذت ببرید.

مسجد آدینه قدیمی در ماله

این مسجد یکی از زیباترین جاذبه های تاریخی-فرهنگی در ماله است. مسجد آدینه قدیمی ترین مسجد مالدیو است که در سال 1565 ساخته شده است. نمای این مسجد با سنگ مرجانی ساخته شده است و روی کاشی های آن متون قرانی دیده می گردد. یکی از مهم ترین دلایل شهر این مسجد منبت کاری های داخل آن است. یک تابلوی قدیمی در این مسجد واقع شده است که در قرن سیزدهم ترسیم شده است. این مسجد ورود اسلام به مالدیو را گرامی می دارد. در تور مالدیو می توانید از این مسجد دیدن کنید و محو زیبایی معماری

آن شوید.

با بانه مارکت رزرو ارزان ترین بلیط هواپیما مالدیو برای شما فراهم شده است. از میان گزینه های موجود بهترین و ارازن ترین بلیط را خریداری کنید.

موزه ملی مالدیو

این موزه موزه ملی مالدیو است اما توسط چینی ها ساخته شده است! موزه ملی مالدیو شامل آثار تاریخی بسیاری است که از گذشته این کشور به جا مانده است. در طبقه پایین موزه چند گالری وجود دارد. در این گالری ها آثار دوره های باستان و قرون وسطایی تاریخ مالدیو به نمایش گذاشته شده است. پس از قلم نیاندازید که در تور مالدیو از این آثار تاریخی دیدنی و جذاب بازدید کنید!

بازار پردوس

در تور مالدیو بازدید از بازار پردوس (produce market) را از قلم نیاندازید. این بازار یکی از دیدنی ترین جاذبه های ماله است. مردم مالدیو از همه جای این کشوربرای فروش لوازم خانگی و سوغاتی های مالدیو در این بازار جمع می شوند. سبزیجات و میوه های تازه مانند نارگیل و موز نیز در این بازار فروخته می شوند.

پارک سلطان، دیدنی ترین جاذبه در تور مالدیو

پارک سلطان ماله یکی دیگر از دیدنی هایی است که در تور مالدیو می توانید به آن سر بزنید. این پارک از یک چشمه آب دو طبقه زیبا، یک باغ دیدنی، زمین های بازی بچه ها و یک تونل سبز تکشیل شده است. داخل پارک یک زمین اسکی با برف مصنوعی تدارک دیده شده است. پس در هر زمان از سال می توانید از اسکی در این پارک لذت ببرید.

ساحل مصنوعی

در تور مالدیو علاوه بر ساحل های طبیعی می توانید از ساحل مصنوعی نیز لذت ببرید. ساحل مصنوعی یکی از زیباترین جاذبه های ماله است. در این ساحل می توانید ساعت ها به تفریحات آبی بپردازید و از سفر خود لذت ببرید.

بازار ماهی ماله

یکی از جاذبه هایی که در تور مالدیو نباید از قلم بیاندازید بازار ماهی ماله است. بازار ماهی نبض شهرماله است. یکی از جذابیت های این بازار تمشای فعالیت روزانه ماهیگیران و خرید و فروش محصولات دریایی است. در این بازار می توانید ماهی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آن را به صورت کبابی میل کنید.

بنای تاریخی تسونامی

اگر در تور مالدیو گذرتان به حاشیه دریا در ماله بیافتد این بنا را می بینید. این بنای تاریخی یادبود کسانی ست که در سیل دسامبر سال 2004 جان خود را از دست داده اند. سیل سال 2004 یکی از بدترین حوادث طبیعی است که در این کشور تا کنون اتفاق افتاده است.

مالدیو

منبع: الی گشت

به "آشنایی با طبیعت و جاذبه های جزیره ماله پایتخت مجمع الجزایر مالدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با طبیعت و جاذبه های جزیره ماله پایتخت مجمع الجزایر مالدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید