بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

بازسازی و بازسازی راسته پنبه فروشان بازار اردبیل آغاز شد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بازسازی و بازسازی راسته پنبه فروشان بازار اردبیل آغاز شد.

17 فروردین 1402

جهش نهضت ملی مسکن در منطقه 18؛ 328هزار مترمربع نوسازی ، رشد 117درصدی مجوز ساخت

شهردار منطقه 18 از استقبال عمومی شهروندان برای ساخت مسکن پس از ابلاغ مصوبات کمیسیون ماده 5 در این منطقه اطلاع داد و گفت نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، در این زمینه 117 درصد رشد و پیشرفت وجود دارد.

2 اسفند 1401

گزارش رسانه خارجی از کاروانسرای سعدالسطنه قزوین

خبرگزاری آناتولی ترکیه در گزارشی از کاروانسرای تاریخی سعدالسلطنه در استان قزوین ایران نوشت: کاروانسرای تاریخی سعدالسلطنه همچنان با ساختار معماری سنتی و شکوه خود سرزندگی خود را حفظ کرده است.

1 مرداد 1401

فروش و تحویل خودروی تیگو 8 پرو متوقف شد

به گزارش خبرنگاران، چرا فروش و تحویل خودروی تیگو 8 پرو متوقف شد؟

4 خرداد 1401

ذخیره سوخت برای ایام نوروز، پیش بینی مصرف 105 میلیون لیتر بنزین

به گزارش خبرنگاران، جلیل سالاری صبح امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه آیین رونمایی از اسناد تکمیل زنجیره ارزش نفت کوره با استفاده از دانش فنی بومی پژوهشگاه صنعت نفت درباره میزان تولید بنزین در کشور طی سال 1400 گفت: میانگین تولید بنزین کشور امسال معادل سال...

18 اردیبهشت 1401

سرپرست مدیریت بحران استانداری فارس منصوب شد

استاندار فارس خلیل عبدالهی را به عنوان سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری فارس منصوب کرد.

3 اردیبهشت 1401

هر گوشه ای از فرانسه شما را متحیر خواهد نمود

فرانسه سراسر زیبایی و آرامشمطمئنا دلیلی قانع کننده برای این موضوع وجود دارد که نام فرانسه در لیست بیشتر گردشگران قرار داشته و این کشور مقصد محبوبی برای گردشگری است. پاسخ این سوال بسیار ساده است، فرانسه زیباترین نقطه در جهان است. البته منطقه ها متعدد...

6 اسفند 1400

بهره مندی 25 هزار واحد از تسهیلات بافت فرسوده

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: تا سرانجام سال برای 25 هزار واحد مسکن احداثی در بافت های فرسوده تسهیلات کم بهره پرداخت می گردد.

21 بهمن 1400

بردسیر شهری به وسعت تاریخ و طبیعت است

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده و گزارش های بدست رسیده، بردسیر شهری به وسعت تاریخ و طبیعت است.

2 بهمن 1400

معرفی پل سفید اهواز

پل سفید اهواز یکی از قدیمی ترین پل های مدرن ایران محسوب می گردد که بر روی رود کارون ساخته شد تا عبور و مرور بین دو بخش شهر را آسان کند. این پل به وسیله یک شرکت سویسی در سال 1315 ساخته شد و هزینه احداث آن کمی بیش از 5 میلیون تومان بوده است.

17 دی 1400

تفاوت تحلیلگر داده با دانشمند داده چیست؟

ممکن است شما پس از فارغ التحصیلی، برحسب رشته و علاقه خود در پی شغلی مرتبط با دیتا باشید، اما وقتی لینکدین را جست وجو می کنید با عناوین شغلی مختلفی مانند تحلیلگر داده، تحلیلگر کسب و کار، مهندس داده، دانشمند داده (Data Scientist)، مهندس یادگیری ماشینی و مانند...

8 دی 1400

شاهرود؛ بهشت کویر

شاهرود که از جمله شهرستانهای تاریخی و باستانی ایران به شمار می آید و قدمت آن به هزار سال قبل از میلاد مسیح می رسد، برای بازسازی و نگهداری بناهای تاریخی با کمبود اعتبار روبرو است.شاهرود به عنوان بزرگترین شهرستان استان سمنان با توجه به آب و هوای ویژه...

10 آذر 1400

با اجرای پروژه های ایدرو، 11 هزار نفر مشغول به کار می شوند

تهران (پانا) - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد ایدرو 34 پروژه اصلی در دست اجرا دارد که از این تعداد 26 پروژه سرمایه گذاری با مبلغ برآوردی 366 هزار میلیارد ریال و اشتغال زایی حدود 11 هزار نفر است.

7 مهر 1400

بازسازی کاخ مروارید 130 میلیارد تومان آب می خورد

مدیرکل میراث فرهنگی البرز گفت: برای احیای کاخ مروارید حداقل و به صورت خوشبینانه 130 میلیارد تومان اعتبار احتیاج است که تامین آن حتی از عهده بخش خصوصی هم برنمی آید.

11 شهریور 1400

ابلاغ مراتب ثبت ملی 17 اثر فرهنگی تاریخی به استاندار کردستان

مراتب ثبت 17 اثر در فهرست میراث فرهنگی تاریخی ملی از سوی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به استاندار کردستان ابلاغ شد.

5 شهریور 1400

احداث 120 کیلومتر فاضلاب نو در آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: کوشش می گردد تا شهریور سال جاری حدود 120 کیلومتر شبکه نو فاضلاب در استان آذربایجان شرقی در مدار بهره برداری قرار بگیرد.

4 شهریور 1400

ساخت نسخه هالیوودی دور دیگر

اندکی پس از اعلام نام فیلم دور دیگر به عنوان برنده اسکار، هالیوود گفت نسخه انگلیسی این فیلم ساخته می گردد.

7 خرداد 1400

آب جیره بندی می شود؟

با شروع فصل گرما و عطش سد ها در پی کاهش بارندگی ها در ایران، زمزمه بحران آب و کمبود منابع آبی به گوش می رسد، هرچند که طبق گفته های معاون راهبردی و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برنامه ای برای جیره بندی آب در نظر گرفته نشده، اما بیش از...

31 اردیبهشت 1400

قانون علیه تغییرات اقلیمی اسپانیا؛ گامی مهم اما ناکافی

تصویب قانون مقابله با تغییرات اقلیمی در اسپانیا اگر چه گامی مهم در راستای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و حرکت به سمت اقتصاد سبز است اما همچنان با هدف اتحادیه اروپا در کاهش 55 درصدی این گازها تا سال 2030 فاصله دارد.

13 اردیبهشت 1400

جا به جایی ساختمان غول پیکر با قدمتی بیش از 80 سال!

ساختمان 85 ساله یک مدرسه ابتدایی در شهر شانگهای چین با استفاده از فناوری جدیدی به نام ماشین متحرک به طور کامل از زمین جدا و به مکان دیگری منتقل شده است.

8 دی 1399
تعداد: (31)