کارگردان زیرخاکی ماجرای توقف 15 سریال به وسیله رییس نو صدا و سیما را لو داد

به گزارش بانه مارکت، تهران (پانا) - کارگردان زیرخاکی با انتشار مطلب در صفحه مجازی اش به خبر توقیف 15 سریال تلویزیونی به وسیله پیمان جبلی رییس صدا و سیما رسمیت داد.

کارگردان زیرخاکی ماجرای توقف 15 سریال به وسیله رییس نو صدا و سیما را لو داد

جلیل سامان کارگردان زیرخاکی امروز طی یادداشتی که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام قرار داده واکنشی رسمی به توقف 15 سریال تلویزیونی نشان داده و گلایه هایی را مطرح نموده است.

سامان در این یادداشت نوشته است: کاش زیر خاکی را هم تعطیل می کردید تا باهم بنشینیم فکری به حال امروز و فردای تلویزیون بکنیم. شما از زیرخاکی چه توقعی دارید، می خواهید با آن قدس را آزاد کنید؟ با این کار برای ما هم حاشیه به وجود می آوردید و بسان نور چشمی تلویزیون آن را هم از چشم مردم می اندازید! توقف فراوری 15 سریال عملاً فروپاشی تلویزیون است مثل اینکه برای برطرف مشکل آلودگی هوا فرمایش گردد که نفس نکشید تا هوا پاک گردد چرخ را قبلاً اختراع نموده اند برای هر مشکل فنی و محتوایی دستورالعملی عملی وجود دارد. تغییرات باید به تدریج و در یک بستر معقول و منطقی اتفاق بیفتند نه با هیجان و رویاهای دست نیافتنی. با نیروی انسانی به جای مانده و ساختار فعلی تلویزیون تحول مثبتی رخ نخواهد داد مگر آنکه با برطرف اشکال های ساختاری و مدیریتی هنرمند با تلویزیون آشتی نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "کارگردان زیرخاکی ماجرای توقف 15 سریال به وسیله رییس نو صدا و سیما را لو داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان زیرخاکی ماجرای توقف 15 سریال به وسیله رییس نو صدا و سیما را لو داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید