احمد بهرامی در مراسم اعطای جوایز پانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا حضور پیدا می نماید

به گزارش بانه مارکت، تهران (پانا) - احمد بهرامی در پی نامزدی دشت خاموش در 2 رشته برترین کارگردانی و برترین فیلمبرداری پانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا، در مراسم اهدای جوایز این رویداد حضور می یابد.

احمد بهرامی در مراسم اعطای جوایز پانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا حضور پیدا می نماید

به گزارش روابط عمومی پروژه، احمد بهرامی کارگردان فیلم دشت خاموش که این روزها در سینماهای هنروتجربه روی پرده است، برای حضور در پانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا که در جریان بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم بوسان برگزار می گردد، به کره جنوبی می رود.

دشت خاموش به تهیه کنندگی سعید بشیری در 2 رشته برترین کارگردانی (احمد بهرامی) و برترین فیلمبرداری (مسعود امینی تیرانی) این دوره از این جوایز سینمایی نامزد دریافت جایزه شده است.

بعلاوه فیلم خورشید ساخته مجید مجیدی در 2 شاخه برترین بازیگر نوظهور (روح الله زمانی) و برترین تدوین (حسن حسندوست) نامزد کسب جایزه است.

یک ثانیه (ژانگ ییمو) از چین، کتاب ماهی (لی جون-ایک) از کره جنوبی، مرید (چایتانیا تامهانه) از هند، چرخ بخت و خیال (ریوسوکه هاماگوچی) از ژاپن و همسر جاسوس (کیوشی کوروساوا) از ژاپن نامزدهای برترین فیلم از پانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا هستند.

مراسم اهدای پانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا به صورت ترکیبی از حضوری و آنلاین در جریان بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم بوسان در روز 8 اکتبر 2021 (16 مهر 1400) در کره جنوبی برگزار می گردد.

دشت خاموش که پخش بین المللی آن به وسیله شرکت پرشیا فیلم با مدیریت علی قاسمی انجام می گردد، تا به امروز در بیش از 25 جشنواره بین المللی شرکت داشته و جوایز مهمی را برای سینمای ایران کسب نموده است که از آن جمله می توان به دریافت تندیس شیر برترین فیلم بخش افق ها از فستیوال ونیز سال 2020، تندیس برترین فیلم از فستیوال هنگ کنگ سال 2021، تندیس برترین بازیگر مرد برای علی باقری از فستیوال هنگ کنگ سال 2021، برترین تدوین برای سارا یاوری از انجمن بین المللی منتقدان و روزنامه نگاران سراسر دنیا سال 2021، نشان فیپرشی از فدراسیون بین المللی منتقدان فیلم سال 2020، تندیس بنیاد فای (اعتماد ملی ایتالیا) سال 2021 و جایزه برترین فیلم از فستیوال سابورسیو کرواسی سال 2021 اشاره نمود.

علی باقری، فرخ نعمتی، مهدیه نساج، تورج الوند، مجید فرهنگ، ناصر علاقمندان، راضیه ایرانی، نرگس امینی، محسن یگانه، مهتاب خوش منش، شقایق آقازاده، اهورا بهرامی، پارسا و ارشا سبحانی، برسام بهرامی، مینا سرقره در این فیلم بازی نموده اند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "احمد بهرامی در مراسم اعطای جوایز پانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا حضور پیدا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمد بهرامی در مراسم اعطای جوایز پانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا حضور پیدا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید