میهمانی شبانه سارا و نیکا با پسران جوان

به گزارش بانه مارکت، خبرنگاران: به تازگی عکس جدیدی از سارا و نیکا در دورهمی شبانه با دوستان پسران در فضای مجازی کولاک کرد.

میهمانی شبانه سارا و نیکا با پسران جوان

سارا و نیکا فرقانی از بازیگران جوان دو قلو هستند. درخشش سارا و نیکا با سریال تلویزیونی مرکز شکل گرفت. سارا و نیکا در سوئد زندگی می نمایند. در اینستاگرام سارا و نیکا فرقانی بسیار فعالند. سارا و نیکا عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش بانه مارکت، سارا و نیکا فرقانی که بیشتر یک سال را در خارج از کشور به سر می برند، در این تصویر در در تاریکی شب با دو پسر جوان عکس گرفته اند.

بیوگرافی سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی متولد سال 1383 و مردادماهی می باشند. این دو خواهر زاده شهر تهران هستند. این دوقلوها سن 1 سالگی وارد دنیای بازیگری شده اند. سارا و نیکا برای اولین بار وقتی که یک سال داشتند در فیلم دوباره زندگی ظاهر شدند.

پدر و مادر سارا و نیکا مقیم کشور سوئد هستند و اطلاعات معتبری درمورد آنها وجود ندارد. سارا و نیکا هم در سوئد زندگی می نمایند و سالی 1 بار برای فیلمبرداری سریال مرکز به ایران می آیند. آنها هنگام فیلمبرداری که چند ماه طول می کشد، دبانه مارکتر پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی می نمایند.

این دو خواهر در مقطع دبیرستان درس می خوانند. آنها برای حضور در سریال، فشرده درس می خوانند و زودتر از سایر دانش آموزان امتحان می دهند.

وقتی که سارا و نیکا به سن 7 سالگی رسیدند، به سیروس مقدم معرفی شدند. آقای مقدم برای ساخت سریال مرکز در پی دوقلوهایی برای (نقی و هما) بوده است. سارا و نیکا در تست بازیگری قبول شده و به پروژه مرکز می پیوندند.

بعد از پخش 3 فصل از سریال مرکز سارا و نیکا به چهره هایی محبوب تبدیل شدند. این دوقلوها که جزو شخصیت های محوری (مرکز) هستند، در هر 6 فصل این سریال حضور داشته اند.

سارا و نیکا می گویند: حرفه بازیگری کمی سخت است اما در پروژه (مرکز) تمام عوامل به ما یاری می نمایند تا بهتر بتوانیم نقش بازی کنیم. خصوصا خانم رامین فر و آقای تنابنده خیلی به ما یاری می نمایند که دیالوگ های خودمان را درست حفظ و ادا کنیم.

سارا و نیکا دیالوگ های زیادی در سریال مرکز ندارند، این مسئله برای مخاطبان به یک سوال تبدیل شده، آنها در جواب می گویند: کم یا زیاد بودن دیالوگ ها دست ما نیست، ما فقط کاری را انجام می دهیم که آقای تنابنده و مقدم به ما می گویند.

سارا و نیکا می گویند: پیشنهادات زیادی از سوی دیگر پروژه های تلویزیونی داشتیم، اما نه وقتش را داشتیم و نه دلمان می خواست در آنها شرکت کنیم. ما همه گروه مرکز را می شناسیم و کار با یک مجموعه دیگر برای ما سخت است. ما در واقعیت هم آقای تنابنده و خانم رامین فر را (بابا و مامان) صدا می کنیم.

منبع: رکنا

به "میهمانی شبانه سارا و نیکا با پسران جوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میهمانی شبانه سارا و نیکا با پسران جوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید