تفاهم نامه همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وزارت کار رومانی منعقد می گردد

به گزارش بانه مارکت، تفاهم نامه همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وزارت کار رومانی با هدف تبادلات نیروی کار، آموزش مهارت های فنی وحرفه ای و تبادل دانش در حوزه تأمین اجتماعی، نظام بازنشستگی، بهزیستی و حمایت های اجتماعی در حاشیه نمایشگاه دستاورد های وزارت مردم منعقد می گردد.

تفاهم نامه همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وزارت کار رومانی منعقد می گردد

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این نشست وبیناری با حضور رضا محمدیان رئیس گروه همکاری های دوجانبه اداره کل بین الملل وزارت تعاون و نگین راز رایزن مالی سفارت ایران در رومانی در محل نمایشگاه دستاورد های 6 ماهه وزارت مردم برگزار گردید.

در این نشست ظرفیت های همکاری مجموعه های تابعه وزارتخانه با همتایان رومانیایی به خصوص همکاری در حوزه های مالی و سرمایه گذاری های مشترک مورد آنالیز نهاده شد.

موضوع اعزام نیروی کار ساده و نیمه ماهر ایرانی به رومانی با توجه به برنامه دولت آن کشور برای جذب 100هزار نیروی کار از غیر اتحادیه اروپا برای سال 2022 و ارایه راه چاره ها برای اجرایی کردن آن از دیگر موضوعاتی بود که مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

با نظر مثبت دو طرف، تدوین و امضای تفاهم نامه همکاری در حوزه های آموزش های فنی و حرفه ای، تأمین اجتماعی و بیمه ها و نظام بازنشستگی، بهزیستی و حمایت های اجتماعی بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت کار رومانی نیز در دستور کار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تفاهم نامه همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وزارت کار رومانی منعقد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وزارت کار رومانی منعقد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید