تئاتر

اپلیکیشن های کاربردی در سفر به استانبول و کشور ترکیه

اگر به شهرهای کشور ترکیه مخصوصاً استانبول سفر میکنید، پس از رزرو بلیط هواپیما استانبول و ورود به این شهر از اپلیکیشن های کاربردی بهره ببرید، این کار باعث میگردد ضمن صرفه جویی در وقت، از هزینه های سفر شما نیز تا حدودی کاسته گردد. این کار برای آن دسته از...

14 مرداد 1401

لایت باکس چیست؟ راهنمای خرید 2021

لایت باکس تبلیغاتی چیست؟لایت باکس یک پنجره تازه رو به دنیای تبلیغات هستند که به گونه ای چشم نواز محصول و خدمات یک کسب و کار را معرفی می نمایند. این محصولات LED های پرنور و تصاویر زنده ای هستند که نقش مؤثر در آگاهی سازی محصول دارند.

23 اردیبهشت 1401

بازیگر معروف پیکی بلایندرز در 52 سالگی فوت شد

تهران (پانا) - هلن مک کروری که بیش از همه با بازی در فیلم های ملکه و هری پاتر و سریال پیکی بلایندرز شناخته می شد، در 52 سالگی از دنیارفت.

29 اردیبهشت 1400

آیا شاد بودن لزوما نیازمند هزینه زیاد است؟

خبرنگاران/گیلان عضو هیات علمی گروه روانشناسی دانشگاه گیلان گفت: با ثروت بیشتر و امکانات بروزتر لزوما انسان شادتر نیست، به عبارتی وجود امکانات و تجهیزات ایجادکننده شادی پایدار نیست ولی می تواند یاری کننده باشد.

3 اردیبهشت 1400

خبرنگاران چهار هنرمند مازندرانی نامزد کسب جایزه رادیوتئاتر فجر شدند

ساری - خبرنگاران - با درخشش دو هنرمند خردسال مازندرانی در بخش رادیوتئاتر سی ونهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، چهار هنرمند مازندرانی نامزد دریافت جایزه از این رویداد مهم تئاتری شدند.

31 فروردین 1400

خبرنگاران قاسمی درگذشت فیلمنامه نویس و بازیگر فرانسوی را تسلیت گفت

تهران- خبرنگاران- سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه در پیامی درگذشت ژان کلود کریر نویسنده، نمایشنامه نویس، فیلمنامه نویس، بازیگر شهیر فرانسوی و سردبیر مجله فمی را تسلیت گفت.

30 اسفند 1399

شاید گردشگری نیویورک تا 2025 سرپا نشود

بر اساس پیش بینی جدید یکی از ارگان های مربوط به گردشگری شهر نیویورک NYC & Company اعلام شد شمار کلی بازدیدکنندگان از این شهر در سال 2020 تا 66 درصد کاهش خواهد داشت.

29 آذر 1399

سیره النبی در هفت اقلیم شنیدنی می گردد

به گزارش خبرنگاران ، برنامه هفت اقلیم رادیو فرهنگ به مناسبت سالروز میلاد حضرت رسول اکرم(ص) به معرفی و گفت و گو درباره کتاب سیره النبی اختصاص دارد.

12 آذر 1399

زندگینامه چارلتون هستون، هنرپیشه مشهور هالیوود به مناسبت زادروز او

چارلتون هستون چهارم اکتبر 1923 با نام چالرز کارتر در حومه شیکاگو به دنیا آمد و در بیشه زارهای میشیگان بی آنکه همبازی داشته باشد بزرگ شد. چارلز جوان کتاب های ماجرایی می خواند و همان حال که با تفنگ اسباب بازی خود این طرف و آن طرف پرسه می زد، بازی های خاص خود...

18 آبان 1399

انتشار نسخه صوتی کازابلانکا با صدای سحر دولتشاهی

فیلم سینمایی کازابلانکا با صدای سحر دولتشاهی شرح دار شد.

10 مرداد 1399

قدیمی ترین تماشاخانه های تهران، از ساخت هتل 400 اتاقه تا نبض کُند تئاتر

ابتدا قرار بود بجای تئاتر شهر یک هتل 400 اتاقه برای جهانگرد ها بسازند اما بعد تبدیل شد به قلب تپنده تئاتر ایران که البته این روزها نبضش ضعیف شده و به شماره افتاده است.

5 مرداد 1399

آیا کرونا تأثیری عمیق بر فضای شهری خواهد گذاشت؟

در این گیرودار کرونایی بسیاری از مردم، از استادان جامعه شناسی گرفته تا آدم های معمولی رمانتیک و خوش بینی که کرونا را نعمتی الهی برای به خود آوردن مردم جهان و نهی آنها از منش های مصرفی و تخریبی می دیدند، خیلی ها در مورد تغییراتی که بر سبک زندگی خواهد گذاشت...

13 تیر 1399

مرجانه گلچین در مسجد جامع یزد

مرجانه گلچین 2 اسفند 1347، تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. عکس جالب از مرجانه گلچین در مسجد جامع یزد در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

6 خرداد 1399
23 اردیبهشت 1399

تئاتر کودک و نوجوان مشهد، نیازمند انجمنی دغدغه مند است

خبرنگاران/خراسان رضوی یک کارگردان تئاتر گفت: تئاتر کودک و نوجوان در مشهد نیازمند انجمنی است که دارای مطالبه و دغدغه مند باشد.

30 فروردین 1399