اخبار مجلس

علت کنسل شدن مجدد پروازهای فرودگاه گناباد

هفته گذشته شرکت هواپیمایی وارش با ارسال پیامک به افرادی که بلیط خریداری نموده بودند اظهار داشت پروازهای فرودگاه گناباد کنسل شده و تا امروز این کنسلی ادامه دارد.

1 بهمن 1402

جهش نهضت ملی مسکن در منطقه 18؛ 328هزار مترمربع نوسازی ، رشد 117درصدی مجوز ساخت

شهردار منطقه 18 از استقبال عمومی شهروندان برای ساخت مسکن پس از ابلاغ مصوبات کمیسیون ماده 5 در این منطقه اطلاع داد و گفت نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، در این زمینه 117 درصد رشد و پیشرفت وجود دارد.

2 اسفند 1401

نجات موقت جو بایدن از تعطیلی دولت آمریکا

به گزارش خبرنگاران به نقل از هیل، مجلس سنای آمریکا روز پنجشنبه لایحه ای را برای جلوگیری از تعطیلی دولت پیش از ضرب الاجل آدینه شب تصویب کرد و این قانون را برای امضا به میز جوبایدن فرستاد.

11 خرداد 1401

فشار مالیاتی دولت باید کجا قرار بگیرد؟

داوود منظور رئیس کل سازمان امور مالیاتی در خصوص برنامه های مالیاتی دولت در سال آینده می گوید: افزایش عایدی های مالیاتی در لایحه بودجه سال آینده با شناسایی واسطه گری و دلالی در بخش های مختلف به وسیله اطلاعاتی که از مراکز مختلف، چون سامانه های گمرکی، بانکی،...

3 خرداد 1401

واکنش ها به افزایش حقوق معلمان ، چه کسانی مخالف رتبه بندی معلمان هستند؟

به گزارش خبرنگاران، پس از سال ها روز چهارشنبه لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس تصویب شد که بر اساس آن حداکثر حقوق معلمان تا 15 میلیون تومان هم می رسد.

2 خرداد 1401

دو دُز واکسن شرط ورود به موزه ها در نوروز

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: صدور بلیت برای بازدیدکنندگان موزه ها پس از احراز سلامت آن ها و استعلام تزریق دو دُز واکسن کرونا امکان پذیر شد.

29 اردیبهشت 1401

توزیع کارت شرکت در آزمون دکتری شروع شد

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی (PHD) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال 1401 به وسیله سایت سازمان سنجش آموزش کشور شروع شد.

8 اردیبهشت 1401

بیش از 1.6 میلیارد دلار دارو با ارز ترجیحی وارد کشور شد

با وجود محدود شدن فهرست دریافت کنندگان ارز ترجیحی در چند سال گذشته، همچنان بخشی از دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی مشمول دریافت این ارز است تا آنجا که از ابتدای امسال تا کنون بالغ بر 1.6 میلیارد دلار دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی وارد کشور شده است.

4 اسفند 1400

یک نماینده: جامعه دیگر کشش افزایش قیمت را ندارد

احمد مرادی با بیان اینکه در لایحه بودجه 1401 که دولت تقدیم مجلس کرده است، برنامه ای برای گران کردن بنزین وجود ندارد، اظهار کرد: امروز جامعه دیگر کشش افزایش قیمت هیچ فرآورده ای را ندارد و دولت باید با ارائه مشوق هایی، مصرف سوخت را بهینه و کنترل کنند.

19 بهمن 1400

کجای جهان مردم برای داشتن وسیله نقلیه التماس می نمایند؟

یک عضو کمیسیون مالی مجلس گفت: در کجای جهان مردم برای اینکه وسیله نقلیه داشته باشند، باید التماس نمایند؟ آن هم با قیمت هایی که هیچ تناسبی با کیفیت خودرو ندارد.

6 بهمن 1400

تقسیط 30 ساله تعرفه های جبرانی افت سفره های آب زیرزمینی برای شهرک های صنعتی ممکن شد

در پی مصوبه شورای گفت وگوی استان خراسان رضوی و مکاتبات دبیرخانه ملی شورای گفت وگو امکان تقسیط سی ساله تعرفه های جبرانی افت سفره های آب زیرزمینی برای شهرک های صنعتی فراهم شد.

9 شهریور 1400

احتمال رسیدن به مرگ روزانه 800 نفر

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت طی نامه ای خطاب به وزیر بهداشت در راستای شواهد قوی علمی خواستار بازبینی تصمیم ستاد ملی کرونا و منع تجمع دسته های عزاداری در فضاهای بسته حتی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شد.

25 مرداد 1400

امضای یادداشت تفاهم همکاری بین وزارتخانه های امور خارجه ایران و صربستان

یادداشت تفاهم همکاری بین وزارت امور خارجه های جمهوری اسلامی ایران و صربستان توسط وزرای خارجه دو کشور به امضا رسید.

19 اردیبهشت 1400

یاری 650 میلیاردی مجلس به 10 فدراسیون، اقدام مثبتی که ناقص آغاز شد

خبرنگاران - گروه ورزش: اهمیت بازی های المپیک که قرار است با یک سال تاخیر مردادماه سال جاری برگزار گردد، از چشم مجلس شورای اسلامی و نمایندگان درگیر با حوزه تربیت بدنی و ورزش پنهان نمانده طوری که به نسبت همواره اعتبارات قابل توجهی را در اختیار نهادهای مسئول...

10 اردیبهشت 1400

ذوالفقاری: فرد ناقل کرونا دارای مسئولیت کیفری است

معاون امنیتی، انتظامی وزیر کشور گفت: اگر فردی با علم به ابتلاء به بیماری، به انتقال بیماری در جامعه کمک کند؛ عواقب کیفری متوجه اش است.

5 اسفند 1399

مدیریت بهینه و گسترش قانونمند شهر با نظارت بر اراضی حریم شهری

خبرگزاری خبرنگاران- درجلسه ای با حضور شهردار و جمعی از معاونین و مدیران منطقه، مصوبات شورای شهرسازی و معماری درخصوص حریم و محدوده جدید شهرداری منطقه9 مورد بررسی قرار گرفت.

29 دی 1399

قالیباف دوشنبه به سیستان و بلوچستان می رود

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون عمران مجلس از سفر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس به استان سیستان و بلوچستان در روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.

20 آبان 1399

تعداد نمایندگان مبتلا به کرونا به 16 نفر رسید

با ابتلای نماینده دزفول به کرونا تعداد نمایندگان مبتلا به 16 نفر رسید.

24 شهریور 1399

انحصار در کارگزاری های بورس شکسته شد

روز گذشته علی فیروزی، رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد با اشاره به مصوبات هیات مقررات زدایی از لغو انحصار مجوز تاسیس کارگزاری اطلاع داد.

22 شهریور 1399

فروش 10 درصد خودرو بالای نرخ کارخانه منتفی شد

به گزارش خبرنگاران، سعید موتمنی، رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در این باره اظهار کرد: هیچ مصوبه ای در این مورد به ما ابلاغ نشده و زمانی که این مسئله را از مسئولان مربوطه پیگیری کردیم به ما گفتند که اجرای این طرح مخالفینی دارد و فعلا اجرایی نمی گردد.

22 مرداد 1399
تعداد: (27)