کجای جهان مردم برای داشتن وسیله نقلیه التماس می نمایند؟

به گزارش بانه مارکت، یک عضو کمیسیون مالی مجلس گفت: در کجای جهان مردم برای اینکه وسیله نقلیه داشته باشند، باید التماس نمایند؟ آن هم با قیمت هایی که هیچ تناسبی با کیفیت خودرو ندارد.

کجای جهان مردم برای داشتن وسیله نقلیه التماس می نمایند؟

به گزاراش ایسنا، فتح الله توسلی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به گذشت 4 ماه از تحلیف دولت تازه گفت: اگرچه این بازه زمانی مدت قابل توجهی برای ارزیابی عملکرد دولت نیست، اما می توان تا حدودی آسیب شناسی کرد و سیر حرکت دولت را دید. توجه رئیس دولت به مواردی است که طی 8 سال گذشته نسبت به آن بی توجهی شده است.

نفس حضور مقامات در بین مردم به ویژه برای محرومان خیر است حتی اگر...

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان های محروم را تحسین کرد و گفت: این اقدام در در راستای مبانی اصلی انقلاب و توجه به منطقه ها محروم کشور است. حتی اگر همه اقداماتی که در سفر ها مصوب می گردد، اجرا نگردد نفس حضور مقامات در بین مردم به ویژه برای محرومان منشاء خیر است.

این عضو کمیسیون مالی مجلس با استناد به تأکیدات رهبری مبنی بر توجه به منطقه ها محروم، گفت: تمامی مصوبات باید دارای پیوست عدالت باشد. مردم انتظار دارند آن هایی که تا به امروز فراموش شده بودند، دیگر از یاد نفرایند. مردم منطقه ها محروم، کارکنان قراردادی و شرکتی، خدمتگزاران مدارس، معلمان نهضتی، کارگران و تمام طبقاتی که صدای آن ها تا کنون شنیده نشده اکنون باید در محور برنامه های دولت باشند.

در کجای جهان مردم برای داشتن وسیله نقلیه التماس می نمایند؟

وی ضمن تشکر بابت واکسیناسیون عمومی مردم، در مورد تغییرات اخیر در بازار خودرو گفت: آنچه امروز در صنعت خودرو می گذرد، توهین به مردم و عزت ملی است. چطور می گردد مردم در دریافت یک خودروی بی کیفیت سال ها در انتظار بمانند و در چند دقیقه ثبت نام انجام گردد و باز هم انتظار! در کجای جهان مردم برای اینکه وسیله نقلیه داشته باشند، باید التماس نمایند، آن هم با قیمت هایی که هیچ تناسبی با کیفیت خودرو ندارد.

این عضو کمیسیون مالی مجلس افزایش قیمت تراکتور، تجهیزات کشاورزی و افزایش قیمت نهاده های دامی را از عوامل تهدیدنماینده امنیت غذایی دانست و گفت: دولت بداند در بسیاری از منطقه ها کشور دامداران با مسائل اساسی مواجهند و ادامه فرایند فعلی یعنی تهدید امنیت غذایی کشور در آینده!

سازمان برنامه و بودجه، نه سازمان دارد نه برنامه دارد و نه بودجه ریزی!

توسلی در مورد اقدامات سازمان برنامه و بودجه گفت: سازمان برنامه و بودجه با حرکت دولت و خواست مردم فاصله بسیار دارد. در حالی که رئیس جمهور در بین محروم ترین مردم است بعضی در سازمان برنامه و بودجه حتی خود را موظف به پاسخگویی به نمایندگان مجلس نمی دانند. مسائل مردم و منطقه ها مردم آنقدر برایشان عادی شده است که دیگر دردی حس نمی نمایند و کسی که دردی حس نکند نمی تواند درمانی بیابد.

نماینده مردم کبودرآهنگ در انتها نطقش در مورد شرایط بورس گفت: جمع قابل توجهی از مردم به صفحات بورس نگاه می نمایند و حسرت و آه می کشند و کسی نیست به آن ها توجه کند و شرایط قرمز بورس همه را نگران نموده است.

منبع: فرارو

به "کجای جهان مردم برای داشتن وسیله نقلیه التماس می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کجای جهان مردم برای داشتن وسیله نقلیه التماس می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید