علت کنسل شدن مجدد پروازهای فرودگاه گناباد

به گزارش بانه مارکت، هفته گذشته شرکت هواپیمایی وارش با ارسال پیامک به افرادی که بلیط خریداری نموده بودند اظهار داشت پروازهای فرودگاه گناباد کنسل شده و تا امروز این کنسلی ادامه دارد.

علت کنسل شدن مجدد پروازهای فرودگاه گناباد

به گزارش تسنیم ، فرودگاه شهدای گناباد در خردادماه سال جاری به وسیله رئیس مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید و در این مدت پروازهای آن میانه استفاده 100 نفر را به همراه داشت که به گفته مسئولین فراتر از انتظارها بوده است.

جمعیت حدود 1.5 میلیون نفری از این فرودگاه می توانند استفاده نمایند و از زمان بهره برداری تا امروز حوزه سرمایه گذاری نیز تحت تاثیر قرار گرفته و شاهد رفت و آمد سرمایه گذاران در شهرستان گناباد هستیم اما آبان ماه پرواز های فرودگاه شهدای گناباد از طرف شرکت هواپیمایی کنسل شد و خبرگزاری تسنیم پیرو مطالبات مردمی و تاثیرگذاری این پروژه در منطقه داستان کنسلی پروازهای فرودگاه گناباد را پیگیری و گزارشی تحت عنوان دستگاه جت استارت پروازهای این را کنسل کرد روی خط خبری خود برد.

در این گزارش معین شد تامین دستگاه جت استارت اصلی ترین نکته و تامین بعضی وسایل دیگر نیز از درخواست های شرکت هواپیمایی وارش بوده که مسئولین اعلام نمودند براساس قانون، خود شرکت باید آنها را تامین کند.

در دوم آذر ماه بود که مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی خبر از سرگیری پروازهای فرودگاه گناباد را با ورود تجهیزات به این شهرستان اعلام نمود.

امانی مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی اعلام نموده بود: در پی پیگیری های شبانه روزی به منظور برقراری مجدد پرواز های فرودگاه این شهرستان گناباد، تجهیزات هندلینگ شامل یک دستگاه ایر استارت، یک دستگاه گراند پاور و تعدادی گاری حمل بار مسافر به فرودگاه گناباد وارد شده است.

با وجود اعلام این خبر و خوشحالی مردم از آغاز مجدد پروازهای فرودگاه شهدای گناباد در هفته گذشته بود که شرکت هواپیمایی وارش با ارسال پیامک به افرادی که بلیط خریداری نموده بودند اعلام نمود پروازهای فرودگاه گناباد کنسل شده است.

امکانات هندلینک دلیل کنسلی پروازهای فرودگاه گناباد است

مهدی توکلی، رئیس فرودگاه شهدای گناباد در مورد تعطیلی پروازهای این فرودگاه در گفت وگو با خبرنگار تسنیم اظهارداشت: شرکت ایرلاین مسئول تکمیل و تامین تجهیزات هندلینگ است، ولی بخاطر اینکه در هفته یک پرواز رفت و برگشت در این فرودگاه انجام می گردد توجیه مالی ندارد که این امکانات را فراهم کند به همین دلیل بعضی پروازها از سوی وارش کنسل می گردد.

وی اضافه نمود: مردم و مسئولین به خاطر تداوم پروازها باید یاری نمایند تا با همدلی و هم افزایی این موارد و موانع رفع گردد و شاهد پروازها در این خط باشیم.

وی گفت: کوشش ها و رایزنی های خوبی از سوی فرماندار گناباد با استانداری خراسان رضوی انجام شده و بعلاوه دفتر نماینده مردم گناباد و بجستان در تهران نیز اقدامات موثری در مورد تامین دستگاه های مربوطه انجام داده است.

پیگیری های خبرنگار تسنیم حکایت از آن دارد که دستگاه ایر استارت قبلی که به فرودگاه گناباد منتقل شده از یک شرکت تامین نماینده این تجهیزات بوده که به دلیل کاهش فشار خروجی به شرکت عودت داده شده و قرار است دستگاهی با توان بالاتر تهیه گردد.

منبع: توریسم آنلاین

به "علت کنسل شدن مجدد پروازهای فرودگاه گناباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت کنسل شدن مجدد پروازهای فرودگاه گناباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید