ادبیات

گفتگوی بی واسطه با دختران نوجوان در کتاب من یک دخترم

نویسنده کتاب من یک دخترم گفت: این کتاب گفتگویی بی واسطه با دخترانی که در آستانه نوجوانی هستند برقرار می نماید.

25 آبان 1401

متسختا گرجستان ، یادگار عصر باشکوه

با وجود اینکه در سال های گذشته گردشگرهای زیادی از ایران به گرجستان سفر نموده اند و این کشور و دیدنی هایش، به خصوص شهرهای تفلیس و باتومی، بین گردشگرهای ایرانی حسابی معروف است، اما جاذبه های این کشور، به ویژه جاذبه های تاریخی، خیلی بیشتر از چیزی است که...

13 مرداد 1401

فکر کنیم تا 10 سال آینده کتاب با چه فناوری هایی فراوری می گردد؟، پیوند هوش مصنوعی با دنیای نشر

احمد رفیع زاده، مدیر فروشگاه آنلاین شهرکتاب در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، درباره تحولات در حوزه کتاب با توجه به آغاز سده نو بیان نمود: باید توجه داشت، کتاب چاپی همواره جای خود را در فکر مردم به عنوان محصول نوستالژیک حفظ می نماید. مسلما نسل های نو،...

1 تیر 1401

ماشین مرا بران برترین فیلم سال از سوی حلقه منتقدان فیلم نیویورک شد

فیلم ماشین مرا بران (Drive My Car) به کارگردانی ریوسوکی هاماگوچی از نظر حلقه منتقدان فیلم نیویورک به عنوان برترین فیلم سال 2021 انتخاب شد.

27 بهمن 1400

با اخلاق نمی گردد قهرمان ساخت

عبدالصالح پاک با بیان این که در قهرمان سازی پیروز نبوده ایم، می گوید: با عنصر اخلاق نمی گردد قهرمان ساخت؛ باید یک عمل اجتماعی اتفاق بیفتد.

20 بهمن 1400

خبرنگاران چهار هنرمند مازندرانی نامزد کسب جایزه رادیوتئاتر فجر شدند

ساری - خبرنگاران - با درخشش دو هنرمند خردسال مازندرانی در بخش رادیوتئاتر سی ونهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، چهار هنرمند مازندرانی نامزد دریافت جایزه از این رویداد مهم تئاتری شدند.

31 فروردین 1400

خبرنگاران چتر صیانت دولت از میراث ناملموس استان مرکزی

اراک - خبرنگاران - فرهنگ با زوایای میراث ملموس و ناملموس سرمایه هر جامعه است که در خود اصالت و هویت یک قوم را دارد و نیاز است که از داشته های این بخش حراست شده و این سرمایه ماندگار و ارزشمند به بهترین شکل تحویل آیندگان شود.

6 فروردین 1400

خبرنگاران قاسمی درگذشت فیلمنامه نویس و بازیگر فرانسوی را تسلیت گفت

تهران- خبرنگاران- سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه در پیامی درگذشت ژان کلود کریر نویسنده، نمایشنامه نویس، فیلمنامه نویس، بازیگر شهیر فرانسوی و سردبیر مجله فمی را تسلیت گفت.

30 اسفند 1399

آذری جهرمی: چرا باید از هواداران استقلال عذر خواهی کنم؟ ، من نظر ورزشی ام را در کمال احترام گفتم

وزیر ارتباطات گفت: بابت استوری شب گذشته چرا باید عذر خواهی کنم، مگر توهین کردم یا مگر تاریخ را من رقم زدم؟

25 اسفند 1399

خبرنگاران رتبه المپیادی دانش آموزان خراسان شمالی 6 پله ارتقا یافت

بجنورد - خبرنگاران - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: دانش آموزان استان امسال با کسب 6 مقام در المپیادهای علمی کشور، رتبه استان را 6 پله ارتقا داده و از 13 به هفت ارتقا دادند.

23 بهمن 1399

شعر نو غمگین کوتاه و بلند با موضوعات عاشقانه، زندگی و تنهایی

شاعرانی زندگی را زیبا و پر از شور و شادی می دانند و شاعرانی دیگر آن را تیره که به جز غم و غصه و زشتی ارمغانی ندارد. در مطلب پیش رو نمونه های گوناگون شعر نو غمگین با مضمون زندگی، تنهایی و جدایی از شاعرانی با دیدگاه های متفاوت جمع آوری شده است.

19 آبان 1399

بهاره رهنما بعد از کاهش وزن 15 کیلویی

بهاره رهنما متولد10 آذر 1352 اراک، بازیگر زن توانای ایرانی است. او فارغ التحصیل حقوق قضایی و همسر پیمان قاسم خانی نویسنده و بازیگر ایرانیست.

12 آبان 1399

19 متن تبریک عید فطر زیبا و جدید

ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن عید فطر، این عید عظیم مسلمانان سراسر جهان، امیدواریم با دستی پر این ماه را به اتمام رسانده باشید. در این روز مرسوم است که مسلمانان انواع متن تبریک عید فطر را که شامل انواع پیغام تبریک عید فطر است، برای هم ارسال...

2 آبان 1399

تاثیر ما بر آینده دنیا

خبرنگاران ؛ لیلاجعفری ـ نوشته ای که می خوانید، یک درد دل نیست، یک تقاضاست؛ درخواستی از تمام نویسندگان و هنرمندان و هر کسی که در تغییر نگاه دنیا، اثرگذار است.

2 آبان 1399

100 میراث ایران منتشر شد

کتاب 100 میراث ایران از مجموعه 10جلدی هزار و یک دلیل برای سفر به ایران منتشر شد.

1 اردیبهشت 1399

تئاتر کودک و نوجوان مشهد، نیازمند انجمنی دغدغه مند است

خبرنگاران/خراسان رضوی یک کارگردان تئاتر گفت: تئاتر کودک و نوجوان در مشهد نیازمند انجمنی است که دارای مطالبه و دغدغه مند باشد.

30 فروردین 1399