بهداشت دهان و دندان

همه چیز در مورد هتل آپارتمان

شما هم وقتی با خانواده به شهری سفر می کنید بیشتر از هتل چشم تان در پی هتل آپارتمان است؟ هتل آپارتمان ها چگونه توانسته اند جای خود را بین مسافران باز کنند؟ اصلا چقدر در مورد هتل آپارتمان ها اطلاعات دارید؟ اگر کنجکاو هستید بیشتر از این محل های محبوب اقامت...

19 اسفند 1402

انسان ها از چه زمانی لباس های خود را دوختند؟

39600 سال پیش در اروپا هوا بسیار سرد بود. یخچال های طبیعی به سواحل پرتغال رسیدند و تقریبا کل شبه جزیره ایبری آب و هوایی مشابه سیبری را داشت که در آن ماموت های پشمالو پرسه می زدند. آخرین عصر یخبندان به اوج خود نزدیک می شد که گروه هایی از انسان های امروزی هومو...

28 فروردین 1402

12 غذای انسانی که سگ ها هم می توانند از آن لذت ببرند و 5 غذایی که نباید بخورند

ما همیشه فکر می کنیم باید حتما به حیوانات مان غذای مخصوص شان را بدهیم اما جالب است که آنها می توانند گاهی غذای ما را هم بخورند. با این غذاها آشنا شوید تا هم سگ تان لذت بیشتری ببرد و هم از هزینه های غذایش کاسته شود!

19 مرداد 1401

توسعه همکاری های دو جانبه آموزشی و پزشکی ایران و نیکاراگوئه

سفیر نیکاراگوئه در ملاقات با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایران بر توسعه همکاری های دو جانبه آموزشی و پزشکی تاکید نمود.

18 تیر 1401

رابطه محمدرضا گلزار با خواننده معروف علنی شد ، این استوری فاش کرد

خبرنگاران : محمدرضا گلزار به تازگی با انتشار یک نوشته و تصویری از خودش در کنار خواننده معروف گروه ماکان بند تولد امیر مقاره را تبریک گفت.

15 اسفند 1400

دندان شیری هم مراقبت می خواهد

برای اولین بار حوالی 6 ماهگی در لثه پایین شیرخوارتان مرواریدهای سفید و زیبایی ظاهر می شوند که رویش آنها یکی پس از دیگری تا 2 سالگی ادامه می یابد. البته این زما ن ها تقریبی است و بین بچه ها تفاوت های زیادی از نظر زمان رویش این دندان ها دیده می شود. این...

29 شهریور 1400

فسیل یک اژدهای پرنده با بال های بزرگ در شیلی کشف شد

دانشمندان اهل شیلی فسیل یک دایناسور موسوم به اژدهای پرنده را کشف نموده اند که نخستین نمونه از این نوع در نیمکره جنوبی است.

26 شهریور 1400

شرایط مراقبت های بیماران پیوندی در اپیدمی کرونا

در اپیدمی کرونا پیوند عضو در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی متوقف نشده و با کوشش متخصصان بیماران دچار نارسایی های شدید کبد،قلب و کلیه و... به زندگی دوباره بازمی گردند.

29 اسفند 1399

توصیه های کرونایی؛ از سفر رفتن، پرهیز کنیم

تهران (پانا) - رعایت نکات بهداشتی همچنان مهم ترین عوامل در پیشگیری از بیماری کرونا به شمار می رود و رعایت دستورالعمل ها می تواند منجر به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا شود.

29 بهمن 1399

گل بابونه؛ دارویی گیاهی برای درمان دل درد و زخم معده!

از جمله خواص گل بابونه می توان به برطرف گرفتگی ماهیچه دستگاه گوارش، ضد نفخ، ضد اسهال، درمان سردرد و میگرن، برطرف بی خوابی و استرس و ... اشاره نمود. گل بابونه را می توان به منظور تقویت رحم و جلوگیری از زایمان زودرس نیز مصرف کرد.

16 بهمن 1399

عصر کشاورزی؛ آغاز دندان درد انسان مدرن

با گذشت زمان فک ها در واکنش به این رژیم غذایی کوچک تر شدند، اما دندان ها خود را با این تغییرات وفق ندادند و اندازه تقریبی شان تغییر نکرد. به نظر می رسد که این موضوع به مسائل رایج ساختاری در تناسب دهان و دندان منجر شده است.

16 آذر 1399

سود عرضه اولیه های سال 99 چقدر شده است؟

صاحبان نقدینگی دنبال افزایش انتظارات تورمی این روزها سراسیمه به دنبال راهکاری برای حفظ ارزش سرمایه خود هستند و در این میان بازار سرمایه به مامنی برای این پول های سرگردان تبدیل شده است. در این میان عرضه های اولیه همیشه از جذابیت بالایی برای سرمایه گذاران...

15 مهر 1399

اهمیت ترمیم یا کشیدن دندان های بچه ها

متخصص دندانپزشکی بچه ها گفت: پوسیدگی دندان های شیری در بچه ها سبب پوسیدگی دندان های دائمی تازه رویش یافته می شود.

25 شهریور 1399