کونامی و سازندگان بازی مدیوم با هم همکاری خواهند کرد؛ سایلنت هیل در راه است؟

به گزارش بانه مارکت، مدتی قبل شرکت کونامی اعلام کرد که قصد دارد در آینده با استودیوهای دیگری در سراسر صنعت همکاری کند و از طریق همکاری یا برون سپاری بعضی از آثار معروف خود را بازگرداند یا آثار جدیدی را توسعه دهد. در راستای همین امر، آن ها به تازگی اعلام کرده اند که یک همکاری استراتژیک با استودیو بلوبر تیم یعنی سازندگان بازی مدیوم (The Medium) امضا کرده اند.

کونامی و سازندگان بازی مدیوم با هم همکاری خواهند کرد؛ سایلنت هیل در راه است؟

استودیو بلوبر تیم و شرکت کونامی یک همکاری استراتژیک برای توسعه محتوا و تبادل دانش، امضا کرده اند. پیوتر بابیِنو (Piotr Babieno)، مدیرعامل و رییس استودیو لهستانی بلوبر تیم در بیانیه خبری خود پس اعلام این خبر گفته است: این روزی تاریخی برای من و اوج کار چندین ساله تیم ما است. این واقعیت که شرکت مشهوری مانند کونامی تصمیم گرفته است تا این همکاری استراتژیک را با بلوبر تیم انجام دهد، به معنای آن است که تیم ما هم به رهبران صنعت بازی در سراسر جهان پیوسته است و ما هم شریک برابری برای بازیکنان بزرگ بازار بازی های ویدیویی خواهیم بود.

هیدکی هایاکاوا، رییس و مدیر کونامی، درباره این همکاری بیان کرده است: ما از طریق فناوری اطلاعات محتوای سرگرمی منحصر به فردی را فراهم کرده ایم. انتظار می رود که در آینده و در فضای کسب وکار صنعت سرگرمی های دیجیتال تغییرات بزرگی ایجاد شود. ما مشتاقانه منتظر همکاری و ترکیب ویژگی ها و نقاط قوت خود برای خلق محتواهای باکیفیت هستیم.

اگرچه جزئیات دقیقی از این همکاری اعلام نشده است، اما اگر بخواهیم شایعه های قبلی را هم در نظر بگیریم، سخت نیست که حدس بزنیم آن ها به احتمال زیاد روی اثر تازهی از مجموعه بازی سایلنت هیل کار خواهند کرد. مدت زیادی است که شایعه هایی درباره ساخت بازی یا بازی های تازهی از مجموعه سایلنت هیل به گوش می خورد.

شایعه های اولیه درباره ساخت یک سایلنت هیل تازه از مدت ها پیش منتشر شده بود اما مدتی پیش سایت VGC گزارشی ارائه کرد که می توان آن را مرتبط با همکاری بلوبر تیم و کونامی دانست. در واقع، چند ماه پیش پیوتر بابینو اعلام کرده بود که استودیو بلوبر تیم در حال ساخت بازی ترسناکی است که با همکاری یک ناشر بزرگ ساخته خواهد شد و طرفداران را شگفت زده خواهد کرد. در همان زمان، بسیاری حدس زدند که ممکن است این پروژه ترسناک چدید در رابطه با سایلنت هیل باشد. اکنون که خبر همکاری رسمی آن ها منتشر شده است، تقریبا می توان از ساخت یک سایلنت هیل تازه از طریق بلوبر تیم مطمئن بود.

توسعه بازی تازهی از سایلنت هیل از طریق استودیو بلوبر تیم شاید آن سناریوی مطلوبی نبوده که طرفداران به آن فکر می کردند اما به هر حال باید برای نتیجه نهایی این همکاری و جزییات بیشتر پروژه آن ها صبر کنیم. البته، این تمام قضیه نیست. در آن زمان، VGC ادعا کرده بود که علاوه بر این پروژه، منابعی به آن ها اطلاع داده اند که کونامی ساخت یک بازی بر اساس سایلنت هیل را به یک استودیو معروف ژاپنی هم سپرده است. با وجود این خبر تازه، VGC هنوز روی ادعای خود تأکید می کند و همین موضوع باعث می شود تا احتمال وجود دو پروژه متفاوت و مرتبط با سایلنت هیل پررنگ تر شود. البته، ساخت هم زمان دو اثر درباره این مجموعه می تواند در نوع خود عجیب هم باشد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "کونامی و سازندگان بازی مدیوم با هم همکاری خواهند کرد؛ سایلنت هیل در راه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونامی و سازندگان بازی مدیوم با هم همکاری خواهند کرد؛ سایلنت هیل در راه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید