کره شمالی: آمریکا با معیارهای دوگانه مانع از شروع مذاکره می گردد

به گزارش بانه مارکت، رسانه رسمی کره شمالی از آمریکا به علت برخورداری از معیارهای دوگانه در باب فعالیت های نظامی و بعلاوه پیگیری رفتاری خصمانه علیه پیونگ یانگ که به تاخیر در ازسرگیری مذاکرات هسته ای منجر شده است؛ انتقاد کرد.

کره شمالی: آمریکا با معیارهای دوگانه مانع از شروع مذاکره می گردد

این انتقاد بعد از آن بیان شد که کره شمالی و کره جنوبی، هر دو چهارشنبه گذشته، دست به انجام آزمایش موشک بالستیک زدند که به نوبه خود نشان از رقابت تسلیحاتی در سطح شبه جزیره کُره دارد.

با این حال، آمریکا فقط از آزمایش موشکی کره شمالی انتقاد کرد حال آنکه پیشتر، از بابت آزمایش موشک کروز نو پیونگ یانگ هم که روزهای شنبه و یکشنبه هفته گذشته انجام شد؛ ابراز نگرانی نموده بود.

طبق اعلام رسانه رسمی کره شمالی، به رغم آنکه کوشش ها برای باز کردن باب تبادل نظر شروع شده است؛ واشنگتن به معیارهای دوگانه متوسل شده که با اتکا به آن می تواند رفتارهای پیونگ یانگ را تهدید آمیز جلوه دهد حال آنکه مادامیکه آمریکا به این سیاست خصمانه سرانجام ندهد؛ گزینه خلع سلاح هسته ای هرگز روی میز مذاکره قرار نخواهد گرفت.

این در حالی است که روز چهارشنبه، کیم یو جونگ خواهر رهبر کره شمالی هم از سئول بابت زیر سوال بردن اقدامات دفاعی پیونگ یانگ آن هم در شرایطی که کره جنوبی در پی توسعه فناوری های موشکی خود است؛ انتقاد نموده بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کره شمالی: آمریکا با معیارهای دوگانه مانع از شروع مذاکره می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره شمالی: آمریکا با معیارهای دوگانه مانع از شروع مذاکره می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید