فراخوان مقاله در دومین همایش بین المللی افول آمریکا

به گزارش بانه مارکت، دومین همایش بین المللی افول آمریکا با اسم دنیا پساآمریکا و با موضوع آینده تحولات دنیای آبان ماه امسال برگزار خواهد شد.

فراخوان مقاله در دومین همایش بین المللی افول آمریکا

به گزارش بانه مارکت، دومین همایش بین المللی افول آمریکا با اسم دنیا پساآمریکا و با موضوع آینده تحولات دنیای از سوی دانشگاه جامع امام حسین(ع) و دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در 11 آبان ماه امسال برگزار خواهد شد. به همین دلیل از کلیه اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و مدیران موسسات، اندیشکده ها، مراکز و سازمان های علمی-تحقیقاتی در حیطه مطالعات روابط بین الملل، سیاست، اقتصاد، فرهنگ و جامعه جهت مشارکت در این همایش دعوت به عمل آمده است.

اولین دوره این همایش هم با اسم افول آمریکا: فرایند گذشته و تحولات آینده در سال گذشته و با مشارکت بیش از 40 دانشگاه و مرکز تحقیقاتی و اندیشکده ای داخلی و خارجی برگزار شده بود.

محورهای اصلی همایش:

  1. چیستی و ماهیت دنیا پسا آمریکا
  2. ابعاد دنیا پسا آمریکا
  3. نشانه هایی از تحقق دنیا پساآمریکا
  4. راهبردهای تحقق دنیا پسا آمریکایی
  5. نقش و صندلی انقلاب اسلامی در دنیا پساآمریکا
  6. فضای سایبر و دنیا پساآمریکا

    اساتید، دانشجویان و پژوهشگران تا سرانجام شهریورماه می توانند با ارسال چکیده و ثبت نام در تارنمای همایش در این رویداد علمی مشارکت داشته باشند و جهت کسب اطلاعات بیشتر، به نشانی www.usdecline.ir مراجعه کنند.

    در این دوره، علاوه بر معرفی چهره پژوهشی سال و ارائه تندیس ویژه، ده مقاله برتر مورد تقدیر قرار خواهد گرفت و به سه پژوهشگر برتر جوایز پژوهشی در قالب گرنت به مبلغ حداقل 200 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

    .

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فراخوان مقاله در دومین همایش بین المللی افول آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان مقاله در دومین همایش بین المللی افول آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید