پاکبانی که در کار با موسیقی می رقصد؛ شهردار تقدیر کرد

به گزارش بانه مارکت، یک پاکبان اهل شهر آکسارای در استانبول ترکیه که با گوش دادن به موسیقی و پایکوبی در حین کار توجه کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب نموده بود مورد تقدیر مسئولین شهرداری نهاده شد.

پاکبانی که در کار با موسیقی می رقصد؛ شهردار تقدیر کرد

به گزارش بانه مارکت، حمید کاراکایا در حین کار یک روش منحصر به فرد دارد: پایکوبییدن با هدست!

حمید هر روز زباله های خیابان ها را جمع آوری نموده و در کامیون بار می نماید. کاراکایا با گوش دادن به موسیقی با هدفون و پایکوبییدن زباله ها را جمع آوری می نماید و خیابان ها را جارو می نماید.

او می گوید: من می توانم در حین کار هم به موسیقی گوش کنم و هم می پایکوبیم. زندگی بدون موسیقی وجود ندارد.

این ویدئو بازتاب گسترده ای در رسانه های اجتماعی و رسانه های ترکیه پیدا کرد و میلیون ها نفر آن را تماشا کردند.

اورن دینچر، شهردار آکسارای، میزبان حمید در دفتر خود بود و به این پاکبان یک هدفون هدیه داد.

شهردار گفت برای برادرمان حمید که با سبک کاری منحصربه فرد خود باعث لبخند مخاطبان می گردد و برای همه کارکنان در این زمینه آرزوی موفقیت دارم.

حمید می گوید که سعی می نماید شغل خود را سرگرم نماینده کند. وی با بیان اینکه برای دوری از استرس می پایکوبید و موسیقی جایگاه مهمی در زندگی او دارد، به همکارانش توصیه کرد که با موسیقی کار نمایند و ادامه داد: موسیقی هیجان و شادی می دهد. عصبانیت و استرس وجود ندارد. کارم را هم تسریع می نماید. کارم را تمیز انجام می دهم بدون اینکه به کسی توهین کنم و آزار دهم. نان و لقمه حلال را به خانه ام می برم.

وی اضافه نمود: موزیکم را گوش می دهم، می نوازم و کار می کنم، بدون هیچ شکایتی از کسی. همکاران من هم هیجان زده هستند. با تماشا من خشنود می شوند، بچه ها در بالکن ها دست تکان می دهند.

این پاکبان شهرداری با تاکید بر اهمیت سرگرم کردن زندگی برای دوری از استرس، گفت: اگر می خواهید لذت خود را پیدا کنید، کار خود را با موسیقی ادامه دهید. موسیقی مرا به دنیای دیگری می برد و صدای کسی را نمی شنوم.

منبع: فرارو

به "پاکبانی که در کار با موسیقی می رقصد؛ شهردار تقدیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکبانی که در کار با موسیقی می رقصد؛ شهردار تقدیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید