نحوه دریافت نتیجه آزمون دکتری برای داوطلبانی که اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش نموده اند

به گزارش بانه مارکت، کارنامه اولیه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری سال 1401 منتشر شد و داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود کارنامه را مشاهده نمایند، اما بعضی از داوطلبان اطلاعات خود را فراموش نموده اند.

نحوه دریافت نتیجه آزمون دکتری برای داوطلبانی که اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش نموده اند

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه بانه مارکت، کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتریPh.D (نیمه متمرکز) سال 1401 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

داوطلبان برای مشاهده کارنامه خود باید شماره داوطلبی یا شماره پرونده را در کنار شماره شناسنامه و سال تولد خود وارد نمایند.

در حالیکه از امروز پنج شنبه 25 فروردین ماه، مهلت انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز شروع می گردد و داوطلبان باید از مجاز بودن یا نبودن خود آگاه باشند، بعضی از داوطلبان اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش نموده اند و می خواهند بدانند چگونه باید به کارنامه شان دسترسی یابند.

2 راه برای دریافت اطلاعات ثبت نامی

این دسته از داوطلبان از 2 راه می توانند اطلاعات شان را دریافت نمایند.

راه اول اینکه از اینجا وارد سامانه پاسخگویی سازمان سنجش شده و اگر پیش از این عضو نبوده اند با وارد کردن اطلاعات فردی خود در این سامانه عضو شوند، پس از عضویت رمز عبور به ایمیل داوطلب ارسال می گردد، سپس با نام کاربری و رمزی که خودشان انتخاب نموده اند می توانند وارد سامانه شده و در قسمت درخواست جدیدبا انتخاب نوع آزمون، اطلاعات ثبت نامی خود را ببینند.

راه دوم اینکه این داوطلبان می توانند با تلفن گویای سازمان سنجش 02142163 تماس گرفته، ابتدا کلید 2 و سپس کلید 3 را انتخاب نمایند، بعد از آن کد ملی و سریال شناسنامه خود را وارد نمایند تا اطلاعات ثبت نامی آنها اعلام گردد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "نحوه دریافت نتیجه آزمون دکتری برای داوطلبانی که اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه دریافت نتیجه آزمون دکتری برای داوطلبانی که اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید