مبادله تفاهمنامه بین دانشگاه علمی کاربردی و سازمان صمت فارس

به گزارش بانه مارکت، طی مراسمی، تفاهمنامه همکاری دوجانبه دانشگاه جامع علمی کاربردی و سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس امضا و مبادله شد.

مبادله تفاهمنامه بین دانشگاه علمی کاربردی و سازمان صمت فارس

در راستای توسعه تعاملات بین سازمانی و استفاده از ظرفیت دانشگاه برای حل مسائل صنعت در استان، تفاهم نامه ای علمی، مهارتی و کار آفرینی در قالب هشت ماده برای همکاری پنجساله میان دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس امضا و مبادله شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس هدف از انعقاد این تفاهم نامه را همکاری مشترک در راستای شناسایی نیازها، مسائل و موانع پیش روی واحد های صنعتی، معدنی و تجاری و ارائه راه حل های علمی و کاربردی در قالب موضوعات آموزشی و پژوهشی بیان کرد.

حبیب دانش منش گفت: از مهمترین موضوعات مد نظر طرفین در این تفاهم نامه می توان به بهره مندی مستمر و نهادمند از خرد جمعی و توسعه همکاری و بهره گیری از توانمندی ها و ظرفیت های موجود طرفین به منظور توسعه علمی، مهارتی و کار آفرینی، طراحی برنامه های آموزشی درسی مهارت محور و شغل مدار براساس نیاز های آموزشی احصاء شده سازمان، در سطوح مختلف آموزشی اعم از دوره های رسمی و کوتاه مدت و برنامه ریزی آموزشی برای توانمند سازی نیروی انسانی ماهر مورد نیاز استان فارس است.

دانش منش همچنین اعتبار بخشی دوره های آموزش علمی کاربردی و ایجاد بستر و شرایط لازم اشتغال دانش آموختگان دانشگاه در بخش های مختلف سازمان با رعایت قوانین و مقررات با تاکید بر واحد های تولیدی - صنعتی و خدمات بخش خصوصی و کسب و کار های نو، استفاده از ظرفیت های سازمان و شهرک های صنعتی برای ارائه آموزش های محیط کار دانشگاه، همکاری دو جانبه برای طراحی و اجرای آموزش های کوتاه مدت و ضمن خدمت در قالب دوره های تک درس و تک پودمان و آزاد، شناسایی، معرفی و بکارگیری خبرگان صنعتی به عنوان مدرس را از دیگر مواد این تفاهمنامه ذکر کرد.

رئیس علمی کاربردی استان فارس گفت: براساس این تفاهم نامه از جمله تعهدات طرفین برگزاری دوره های کوتاه مدت آزاد تک درس، تک پودمان مورد نیاز حوزه های کسب و کار اعم از بزرگ، میانه و کوچک از طریق مراکز آموزش علمی کاربردی استان، ارائه نیاز های آموزشی حوزه مأموریت های سازمان به دانشگاه برای برگزاری دوره های کوتاه مدت است.

بانه مارکت فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مبادله تفاهمنامه بین دانشگاه علمی کاربردی و سازمان صمت فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبادله تفاهمنامه بین دانشگاه علمی کاربردی و سازمان صمت فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید