صاحبان ایده و محصول با موضوع دستیاری زنان فراخوانده شدند

به گزارش بانه مارکت، خانه خلاق و نوآوری تبیان در راستای حل مسائل، شبکه نیاز ها و مسائل زنان، اقدام به برگزاری رویداد عصر زنان کرده است.

صاحبان ایده و محصول با موضوع دستیاری زنان فراخوانده شدند

به گزارش گروه دانشگاه بانه مارکت به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ خانه خلاق و نوآوری تبیان در راستای حل مسائل، شبکه نیاز ها و مسائل زنان، اقدام به برگزاری رویداد عصر زنان کرده است.

این رویداد در 6 محور دستیاری زنان در نقش آفرینی در جامعه، تعارضات بین نقشی، حفظ سلامت فردی، تسهیل فرزندآوری، شکوفایی توانمندی ها و تفریح و اوقات فراغت برگزار خواهد شد که صاحبان ایده در حوزه زنان، صاحبان محصول و تیم، افراد علاقمندان به حوزه زنان و افراد علاقمندان به حوزه کسب وکار های نو و شرکت های خلاق می توانند ایده ها و محصولات خود را برای شرکت در این رویداد ارسال کنند.

با تکیه بر اهمیت و اولویت این موضوع در عصر فعلی، رویداد عصر زنان با موضوع دستیاری زنان در خانه خلاق و نوآوری تبیان طراحی و برگزار خواهد شود.

در مرحله نخست، فراخوان اولیه و غربالگری صورت می گیرد. در این مرحله افراد علاقه مند وارد قسمت ثبت نام شده و مشخصات خود را وارد می کنند. پس از آن، ستاد برگزاری رویداد با افراد تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی تر و موردنیاز جهت تکمیل ثبت نام را در اختیار آن ها قرار خواهد داد.

در این مرحله بر روی طرح ها، بررسی اولیه اجرا شده و مواردی که امتیاز اولیه جهت ارسال به داوری نداشته باشند، حذف می شوند.

در بخش بعدی، داوری به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. در این مرحله، با حضور داورها، ارائه از طریق تیم انجام می گیرد و تیم های که حد نصاب نمرات را کسب کنند، به مرحله بعدی راه خواهند یافت. نظر به تعداد طرح های ارجاع شده، داوری حضوری در اولویت واقع شده است. افراد حذف شده در این مرحله، از امکان اضافه شدن به تیم های برگزیده برخوردار می شوند.

در مرحله بعدی، توانمندسازی با برگزاری بوت کمپ صورت می گیرد. به مدت دو روز، کمپ آموزشی در راستای توانمندسازی و منتورینگ تیم ها انجام می شود تا ایده و محصول داوری شده، وارد مرحله انتخاب برای جذب حمایت های خانه خلاق و نوآوری تبیان شود.

در مرحله پایانی نیز، تیم ها برای جذب حمایت های خانه خلاق و نوآوری تبیان انتخاب می شوند.

مزیت داشتن تیم

در تمام فرآیند داوری، معیار هایی از جمله استخراج درست مساله، ارائه راه چاره عملی و ارتباط موضوعی با محور های رویداد، در نظر گرفته خواهد شد. البته که در تمام این مراحل، داشتن تیم مزیت محسوب می شود.

افراد و تیم های برگزیده در این رویداد، از جوایز و امکاناتی همچون پذیرش تیم های برتر در خانه خلاق و نوآوری تبیان، آموزش و منتورینگ، زیرساخت فنی، فضای کار اشتراکی، توسعه شبکه و حمایت از تیم های برتر مجموعا تا سقف 700 میلیون تومان بهره مند خواهند شد.

علاقمندان به حضور در این رویداد می توانند به آدرس اینترنتی رویداد عصر زنان مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند. مهلت ارسال ایده به رویداد عصر زنان، از چهارم بهمن آغاز می شود و تا پانزدهم این ماه ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "صاحبان ایده و محصول با موضوع دستیاری زنان فراخوانده شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صاحبان ایده و محصول با موضوع دستیاری زنان فراخوانده شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید