شکوری: اگر VAR نبود الان پرسپولیس قهرمان آسیا بود، درباره پاداش آسیایی شفاف خواهیم بود

به گزارش بانه مارکت، معاون باشگاه پرسپولیس گفت: به محض اینکه پاداش از سوی AFC لحاظ گردد ما خیلی شفاف به مردم شرح می دهیم که چه مبلغی وارد باشگاه می گردد و چه مبالغی را خرج می کنیم.

شکوری: اگر VAR نبود الان پرسپولیس قهرمان آسیا بود، درباره پاداش آسیایی شفاف خواهیم بود

به گزارش خبرنگار ورزشی بانه مارکت، ابراهیم شکوری بعد از بازگشت تیم فوتبال پرسپولیس به ایران گفت: تیم ما در کمال شایستگی به فینال راه پیدا کرد و در فینال هم خیلی خوب کار کردیم و حتی می توانستیم برنده باشیم، ولی روی ناخوش فوتبال به ما خودش را نشان داد و نتوانستیم قهرمان شویم. با این وجود این نایب قهرمانی ما دیده می گردد و خیلی مهم است.

وی ادامه داد: تیم ما در آسیا و با حضور تیم های استرالیایی و قدرتمند دوم شد. باشگاه های آسیا زیرساخت های خوبی دارند و خوب هزینه می نمایند، ولی ما توانستیم پیروز باشیم. آسیا برای ما تمام شده است و از امروز برای لیگ برتر و دوره بعدی آسیا حاضر می شویم. امیدواریم پرقدرت تر از گذشته حضور پیدا کنیم.

معاون باشگاه پرسپولیس درباره جدایی بشار رسن خاطر نشان کرد: قطعاً در زمان مناسب که نقل وانتقالات است برای جذب جانشین او اقدام خواهیم کرد. بشار در پرسپولیس خیلی زحمیت کشید، ولی با توافقی که قبلاً شده بود از تیم جدا شد. برای او آرزوی پیروزیت می کنیم و امیدواریم جای ایشان را در نیم فصل پر کنیم. راجع به این موضوع صحبت نکنیم بهتر است، ولی قطار پرسپولیس عظیم در حال حرکت است. ما نایب قهرمان آسیا هستیم و می توانستیم قهرمان آسیا باشیم. اگر VAR نبود حتی الان ما قهرمان بودیم، ولی چیزی از شایستگی بچه های ما کم نمی گردد.

وی اضافه نمود: ما سه بازی کمتر در لیگ داریم و قطعاً برای پنجمین قهرمانی پیاپی می جنگیم.

شکوری درباره دریافت پول پاداش آسیایی توضیح داد: از پاداش آسیایی مقداری بابت هزینه ها کم خواهد شد. به محض اینکه پاداش از سوی AFC لحاظ گردد ما خیلی شفاف به مردم شرح می دهیم که چه مبلغی وارد باشگاه می گردد و چه مبالغی را خرج می کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی بانه مارکت بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شکوری: اگر VAR نبود الان پرسپولیس قهرمان آسیا بود، درباره پاداش آسیایی شفاف خواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوری: اگر VAR نبود الان پرسپولیس قهرمان آسیا بود، درباره پاداش آسیایی شفاف خواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید