رضا عزتی تهیه کننده منتخب جشنواره صدای فراوری شد

به گزارش بانه مارکت، تهران (پانا) - رضا عزتی تهیه کننده مسابقه دوراهی به عنوان تهیه کننده متنخب در جشنواره صدای فراوری مورد تقدیر نهاده شد.

رضا عزتی تهیه کننده منتخب جشنواره صدای فراوری شد

به گزارش روابط عمومی رادیو صبا، جشنواره صدای فراوری با هدف رقابت برنامه های برتر رادیویی در عرصه اقتصاد برگزار گردید.

در این جشنواره 50 اثر از شبکه های سراسری رادیو مبتنی بر شعار سال فراوری ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مورد ارزیابی نهاده شد از 50 آثار ارسال شده به این جشنواره رضا عزتی به عنوان تهیه نماینده مسابقه دوراهی در بخش برنامه های مسابقه ای بر گزیده شد و مورد تقدیر و تشکر نهاده شد.

رضا عزتی تهیه نماینده درباره این مسابقه عنوان نمود، مسابقه دوراهی با هدف آشنا کردن مخاطب با مشاغل مختلف و آموزش در خصوص نحوه شکل گیری یک کسب و کار یا کارآفرینی در یک حوزه شغلی در فکر مخاطب جرقه رفتن به سمت راه اندازی یک کسب و کار را ایجاد می نماید.

به این ترتیب که مخاطب با مشاغل مختلف آشنا میگردد و علاقه خود را پیدا نموده و آموزش آن کسب و کار را هم میشنود.

در مسابقه دوراهی صاحبان کسب و کار های مختلف در زمینه شغلی خود مسابقه می دهند.

وی درباره ویژگی های این مسابقه اضافه نمود: از ویژگی های شاخص مسابقه دوراهی می توان به خلاقیت و نوآوری در فرم و اجرا اشاره نمود. علاقه مند کردن مخاطبان به فراوری، اشتغال و کارآفرینی در کسب و کارهای آسان و مشاغل خانگی از دیگر ویژگی این برنامه است.

تهیه نماینده دوراهی اعلام کرد، ما با به چالش کشیدن صاحبان مشاغل و کارآفرینان در حوزه تخصصی خود و کسب و کارشان سعی بر آن داریم مخاطب را علاقمند کنیم تا در حوزه های مالی ورود نموده و ایجاد اشتغال و کارآفرینی نمایند.

گواه این ادعا پیامک ها و تماس های مخاطبان برنامه است که با شنیدن مسابقه و آموزش هایی که ضمن مسابقه به مخاطب ارائه می گردد مشتاق شده و برای خودشان کسب و کاری راه اندازی نموده اند. به نظر بنده برای اولین بار است که چنین مسابقه ای در رادیو فراوری می گردد که ضمن جنبه تفریح به تخصص، مهارت و فراوری با فرم و اجرایی متفاوت پرداخته می گردد.

در انتها عزتی گفت : خوشحالم در جشنواره صدای فراوری و قهرمان فراوری داوران این برنامه را منتخب دانستند.

مسابقه دوراهی هر روز از شنبه تا چهارشنبه به صورت زنده ساعت 11:30 به تهیه نمایندگی رضا عزتی و با اجرای مهدی پر راهی آنتن صبا می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "رضا عزتی تهیه کننده منتخب جشنواره صدای فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا عزتی تهیه کننده منتخب جشنواره صدای فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید