خط و نشان سرمربی مس برای سپاهان

به گزارش بانه مارکت، سرمربی مس رفسنجان می گوید تیم دست و پا بسته ای برابر سپاهان نیستند.

خط و نشان سرمربی مس برای سپاهان

به گزارش بانه مارکت، محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از ملاقات با سپاهان اظهار کرد: امیدوارم فصل خوبی برای تیم هایی باشد که خوب کار می نمایند. بازی اول، به هر حال بازی سختی است و برای حریف احترام زیادی قائل هستیم اما سعی می کنیم با وجود سختی ها، قدرتمند ظاهر شویم.

او ادامه داد: هنوز با مرز هماهنگی فاصله داریم. امیدوارم بازی فردا عاری از هرگونه حواشی باشد. فکر می کنم از لحاظ ذهنی و تاکتیکی تا حدودی مهیای بازی هستیم.

ربیعی درباره برنامه این تیم برابر سپاهان گفت: پارسال 3 بازی رسمی و 2 بازی محبت آمیز با سپاهان داشتیم. در دور برگشت لیگ، روز خوب ما نبود و شکست خوردیم. در جام حذفی در دقیقه 120 برابر سپاهان گل خوردیم و در آن ملاقات به اشتباه 10 نفره شدیم. برابر سپاهان هم بازی خوب داشتیم و هم بازی بد. امیدوارم در بازی فردا مولد اشتباهات نباشیم. حریف دسته و پا بسته ای نیستیم. تفاوت دو تیم این است که سپاهان 90 درصد تیم خود را حفظ نموده و تیم ما 55 درصد را. این به این معنی است که ما زمان بیش تری برای هماهنگی می خواهیم. با تمام وجود بازی می کنیم و باید به آینده تازه فکر کنیم و از نظر من، سپاهان کامل تر از فصل گذشته شده است.

ربیعی در خاتمه گفت: عقیل کعبی و مجید نصیری را به علت کرونا نداریم و 3 بازیکن، ناآماده و مصدوم داریم. فکر می کنم سایر بازیکنان آمادگی ذهنی مناسبی برای بازی بعد دارند.

به گزارش بانه مارکت، مس رفسنجان روز سه شنبه ساعت 18 در استادیوم نقش دنیا میهمان سپاهان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خط و نشان سرمربی مس برای سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان سرمربی مس برای سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید