صادقی: آشفته با عذرخواهی کتبی و رسمی از فدراسیون در اردو حاضر شد، شرایط تیم ناامیدکننده نیست

به گزارش بانه مارکت، سرمربی تیم ملی والیبال بانوان کشورمان تأکید کرد که شرایط بازیکنان حاضر در اردوی این تیم ناامیدکننده نیست.

صادقی: آشفته با عذرخواهی کتبی و رسمی از فدراسیون در اردو حاضر شد، شرایط تیم ناامیدکننده نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی بانه مارکت، فریبا صادقی سرمربی تیم ملی والیبال بعد از بهبودی کامل و منفی شدن تست کرونایش در مرحله دوم اردوی آمادگی این تیم حاضر شد و دو بازیکن هم به اردوی تیمش اضافه شدند.

وی درباره اضافه شدن تهمینه درگزنی و مونا آشفته به اردو به خبرنگار ورزشی بانه مارکت، گفت: تهمینه درگزنی که به ویروس کرونا مبتلا شده بود و بعد از بهبودی و منفی شدن تست کرونایش به ترکیب تیم اضافه شد. مونا آشفته هم به علت مسائل شخصی در اردوی نخست شرکت نکرد که با عذرخواهی کتبی و رسمی از فدراسیون اجازه دادیم مجدداً در اردو حاضر گردد.

صادقی درباره بازیکنانی که در این اردو حاضر شده اند، گفت: در اردوی قبل ریزش کمی داشتیم و دو نفر هم اضافه شدند و اردو با حضور 26 نفر برگزار گردید.

وی درباره شرایط آمادگی ملی پوشان، گفت: خوشبختانه شرایط ناامیدکننده نیست. شاید در اردوی نخست به علت عدم آمادگی رضایت زیادی از بازیکنان نداشتیم و بازخوردهایی که من می گرفتم راضی کننده نبود، اما خوشبختانه سیر رو به جلو و پیشرفتی را تجربه می کنیم.

تیم ملی والیبال بانوان ایران خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می نماید. این رقابت ها از 7 تا 14 شهریور ماه به میزبانی فیلیپین برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "صادقی: آشفته با عذرخواهی کتبی و رسمی از فدراسیون در اردو حاضر شد، شرایط تیم ناامیدکننده نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: آشفته با عذرخواهی کتبی و رسمی از فدراسیون در اردو حاضر شد، شرایط تیم ناامیدکننده نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید