حوله ترکی چیست و چرا باید از آن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده کرد ؟

به گزارش بانه مارکت، حوله تبلیغاتی از اقلام ضروری برای هتل ها می باشد که کیفیت آن برای هتلداران بسیار مهم است. حوله ها هدایای تبلیغاتی هستند که در تمام طول سال کاربرد دارند و می توانند تاثیر تبلیغاتی خوبی داشته باشند. برترین آن ها برای هتل ها حوله های نرم و لطیف و با کیفیت ترکی می باشد که باعث می شوند سطح هتل شما بالاتر رود. برای دانستن اینکه چرا آن ها برای هتل ها برترین هستند ادامه مطلب را بخوانید.

حوله ترکی چیست و چرا باید از آن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده کرد ؟

چه چیزی یک حوله هتلی با کیفیت را می سازد؟

از منظر هزینه، استفاده از گزینه های مقرون به صرفه تر ممکن است هتلداران را وسوسه کند. با این حال، یک هتلدار باهوش می داند که کسب وکار او در ارائه برترین تجربه هتل است و امکانات حمام درجه دوم این کار را انجام نمی دهد.

حوله های نخی ترک یکی از برترین انتخاب های موجود در بازار امروز هستند. برای درک بهتر اینکه چرا باید از حوله های ترک برای هتل خود بهره ببرید، ابتدا باید این سوال را بپرسیم که در وهله اول چه چیزی یک حوله هتلی عالی را می سازد؟

مواد

الیاف استفاده شده نرمی، دوام و جذب حوله را مشخص می نماید. پنبه متداول ترین و قابل اعتمادترین ماده موجود است. برترین انواع آن ها حوله های نخی ترکی هستند که در جذب و راحتی برترین هستند.

وزن

حوله های سنگین تر و متراکم تر معمولاً نرم تر و جاذب تر هستند. مقدار حوله ها بر حسب گرم بر متر مربع یا GSM است. حوله های استاندارد حدود 400-600 GSM وزن دارند. اگر می خواهید لوکس تر شوید، خرید حوله هایی با GSM 600 مطمئنا مهمانان شما را خرسند می نماید.

دوام

شما بعلاوه می خواهید حوله هایی بادوام داشته باشید و پس از چند بار شستشو به سرعت پوشیده نشوند. این جایی است که ساخت و ساز اهمیت دارد. حوله های نخی شانه شده ترکی معمولاً از حوله های نخی حلقه ای دوام بیشتری دارند.

رنگ و طرح

رنگ ها و انواع طرح ها نیز باید با فضای داخلی اتاق شما و زیبایی کلی که در پی آن هستید، هماهنگی داشته باشد.

مقدار

و البته مقدار هم مهم است. حدود 60 تا 70 سانتی متر (عرض) و 130 تا 150 سانتی متر (ارتفاع) تقریباً استاندارد است.

حوله ترکی چیست؟

حوله های ترکی که به نام حمام نیز شناخته می شوند، حوله هایی هستند که از پنبه الیاف بلند درجه یک ساخته می شوند که فقط در منطقه دریای اژه یافت می شوند. این نوع پنبه به علت بافت سبک وزن، قابلیت جذب فوق العاده و قابلیت خشک شدن سریع معروف است.

حوله ترکی چه تفاوتی با حوله های دیگر دارد؟

جدا از پارچه، بیشترین تفاوت در نوع بافت استفاده شده است. حوله های ترکی با بافت صاف ساخته می شوند در حالی که بیشتر حوله های معمولی با بافت حلقه (پارچه تری) ساخته می شوند.

به علت این بافت صاف، حوله های ترکی فشرده تر بوده، سریع خشک و جذب می شوند.

یک حوله ترکی با کیفیت چیست؟

نوع ماشین بافندگی و پنبه استفاده شده و مهارت صنعتگر بر کیفیت این حوله ها تاثیر می گذارد. برترین حوله های ترکی اغلب با 100% پنبه ترک، ساخت ترکیه، و به صورت دستی ساخته می شوند.

5 مزیت حوله ترکی برای هتل شما چیست؟

فوق العاده نرم، مخملی بوده و احساس خوبی بر روی پوست ایجاد می نمایند

هیچ چیز مانند آغوش گرم یک حوله شیک و راحت هتلی نیست. حوله های ترکی می توانند به مهمان شما رفتار VIP را ارائه دهند که او آرزوی آن را دارد و شایسته آن است.

طرح های آن ها متنوع است

فرقی نمی نماید ظاهر مجلل سنتی داشته باشید یا چیزی ملایم تر و آرامش بخش تر برای چشم ها می خواهید، انواع حوله های ترکی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. حوله های ترکی از ملایم، خنثی گرفته تا حوله های روشن، رنگ ها و سایه های مختلفی دارند.

دوام چشمگیری دارند

مردم تمایل دارند از ماندگاری حوله ترکی با وجود لطافت و احساس لطیف شگفت زده شوند. به لطف الیاف بلندی که در حین بافت احتیاج به اتصال کمتری دارند، این حوله ها سطح ضعیف تری دارند و به احتمال زیاد پاره نمی شوند.

کیفیت آن ها پس از شستشو عالی است

حوله های ترکی که با الیاف نخی بلند ساخته شده اند، بعد از هر شستشو نرم تر و نرم تر می شوند. بافت آن ها بهبود می یابد، بهتر روی پوست می نشینند و حتی پس از استفاده و تمیز کردن پی در پی نیز قدرت جذب آن ها ثابت می ماند.

جذب بالا و خشک شدن سریع

یکی دیگر از کیفیت های چشمگیر حوله های با کیفیت مانند حوله ترکی، قابلیت جذب عالی و قابلیت خشک شدن سریع آن ها علاوه بر نرم و لطیف بودن آن هاست. این کیفیت مانع از ایجاد بوی بد حوله آزاردهنده ای می گردد که همه ما می شناسیم.

برخلاف پنبه مصری که می تواند بیش از حد جاذب باشد، پنبه ترکیه دارای نرخ جذب ایده آلی است که به طور موثر آب را از بدن خارج می نماید و سریع خشک می گردد. این باعث کاهش احتمال ایجاد کپک می گردد که عامل ایجاد آن بوی منزجر نماینده است.

منبع: مجله چاپخونه

به "حوله ترکی چیست و چرا باید از آن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده کرد ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حوله ترکی چیست و چرا باید از آن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده کرد ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید