برگزاری تور مجازی بازدید از نمایشگاه توانمندی های نانو در صنعت نساجی و پوشاک در 29 آبان

به گزارش بانه مارکت، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو تور صنعتی مجازی بازدید از نمایشگاه توانمندی های فناوری نانو ایران در صنعت نساجی و پوشاک ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، شنبه 29 آبان ماه برگزار خواهد شد.

برگزاری تور مجازی بازدید از نمایشگاه توانمندی های نانو در صنعت نساجی و پوشاک در 29 آبان

به گزارش گروه فناوری بانه مارکت، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو و معرفی محصولات و فرصت های صنعتی و مالی این فناوری، تور صنعتی مجازی بازدید از نمایشگاه توانمندی های فناوری نانو ایران در صنعت نساجی و پوشاک ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، در ساعت 11 صبح روز شنبه بیست و نهم آبان ماه، با راهبری مهندس سروش رستگار، مدیر واحد مدیریت پروژه شبکه تبادل فناوری نانو در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت به نشانی، برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است که این تور صنعتی مجازی (لایوتور فناوری)، در بستر اینستاگرام و بصورت زنده و رایگان، برگزار می گردد. این برنامه به عنوان اختتامیه دوره صنعتی کاربرد های فناوری نانو در صنایع نساجی و پوشاک آبان 1400، و برای آشناسازی فعالان و علاقمندان حوزه های مختلف صنعتی با توانمندی ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران در این حوزه با ایجاد فضای زنده پرسش و پاسخ، به اجرا گذاشته خواهد شد.

بدین وسیله از مدیران، صنعتگران و عموم علاقمندان و فعالان این حوزه، دعوت می گردد تا در این برنامه مجازی، شرکت کنند و ضمن ملاقات مجازی از نمایشگاه دائمی ستاد ویژه توسعه نانو، به بیان پرسش ها و نقطه نظرات خود به صورت برخط، بپردازند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگزاری تور مجازی بازدید از نمایشگاه توانمندی های نانو در صنعت نساجی و پوشاک در 29 آبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تور مجازی بازدید از نمایشگاه توانمندی های نانو در صنعت نساجی و پوشاک در 29 آبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید