آلفا شیمی، مواد گرافن مانند متعددی را به بازار عرضه می نماید

به گزارش بانه مارکت، شرکت آلفا شیمی محصولات گرافن مانند متعددی را فراوری و به بازار عرضه می نماید. این محصولات قابلیت استفاده در صنایع مختلف را دارا هستند.

آلفا شیمی، مواد گرافن مانند متعددی را به بازار عرضه می نماید

به گزارش گروه دانشگاه بانه مارکت، شرکت آلفا شیمی (Alfa Chemistry) محصولات گرافن مانند متعددی را فراوری و به بازار عرضه می نماید. این محصولات قابلیت استفاده در صنایع مختلف را دارا هستند.

گرافن علاقه زیادی را در جامعه دانشگاهی و تحقیقاتی برانگیخته است و به علت عملکرد عالی خود، نوآوری را در طیف گسترده ای از زمینه ها وارد نموده است. با خواص مشابه گرافن، مواد گرافن مانند اکنون به صورت نظری یا عملی مورد آنالیز قرار گرفته اند. آلفا شیمی در خط مقدم ارائه مواد شیمیایی نو، طیف گسترده ای از مواد گرافن مانند، را برای محققان و مهندسان در سراسر دنیا ارائه نموده است. همه این محصولات دقیق ترین استاندارد های کیفیت، خلوص و سازگاری را دارند و انتظار می رود در صنایع مختلف نظیر الکترونیک با کارایی بالا، محاسبات کوانتومی، سلول های خورشیدی، آشکارساز های نوری و سایر زمینه ها به کار فرایند.

مدیر بازاریابی آلفا شیمی می گوید: گرافن دو بعدی و آنالوگ های آن ساختاری مشابه گرافن دارند، به همین علت است که آن ها را موادی مانند گرافن می دانند. به علت خواص الکتریکی، نوری، گرمایی و شیمیایی منحصر به فرد، گرافن دو بعدی در زمینه تجهیزات الکترونیکی، حسگر ها و کاتالیزور به کار گرفته می گردد. متداول ترین گرافن های دو بعدی عبارتند از: نیترید بور شش ضلعی، فسفر سیاه، دی سولفید مویبدن، دی سلنید مولیبدن، دی سلنید تنگستن و دی سولفید تنگستن.

بعضی مواد گرافن مانند ارائه شده به وسیله آلفا شیمی در زیر لیست شده است:

فسفر سیاه

فسفر سیاه به طور بالقوه می تواند در زمینه هایی مانند فوتوکاتالیست، تجزیه نوری، نیمه هادی ها، ارتباطات نوری، ترانزیستور های سریع و موارد دیگر استفاده گردد. آلفا شیمی پودر فسفر سیاه با کیفیت بالا و بلور های فسفر سیاه را ارائه می دهد که برای استفاده در آزمایشگاه های تحقیق و توسعه و سایر موسسات تحقیقاتی بسیار مناسب است.

نیترید بور

نیترید بور موجود در آلفا شیمی شامل پودر BN، محلول BN، فیلم CVD hBN روی ویفر SiO 2/Si، CVD hBN روی فویل مس، جوهر hBN و نیترید بور شش ضلعی (h-BN) است.

مولیبدن دی سلنید (MoSe 2)

MoSe 2 عضو مهمی از خانواده دی هالید فلزات واسطه (TMDC) است و توجه گسترده ای را در کاربرد های مختلف در الکتروشیمی، فوتوکاتالیست و سیستم های فتوولتائیک به خود جلب نموده است. آلفا شیمی MoSe 2 تک لایه، لایه برداری شده مکانیکی، را بر روی بستر ها ارائه می دهد.

دی سولفید مویبدن (MoS 2)

آلفا شیمی انواع مختلفی از MoS 2 از جمله bio MoS 2، MoS 2 تک لایه، لایه برداری شده مکانیکی، MoS 2 تک لایه، بلور های MoS 2، محلول MoS 2، پودر فوق ریز MoS 2 را ارائه می دهد.

تنگستن دی سلنید (WSe 2)

آلفا شیمی دی سلنید تنگستن را در اشکال مختلف مانند تک لایه WSe 2 و تک لایه WSe 2 برای کاربرد های مختلف فراهم می نماید.

تنگستن دی سولفید (WS 2)

آلفا شیمی دارای دی سولفید تنگستن در مقیاس نانو است که به صورت پودر یا پراکنده در دسترس است و برای ترانزیستورها، حسگر ها یا سایر وسایل الکترونیکی استفاده می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آلفا شیمی، مواد گرافن مانند متعددی را به بازار عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلفا شیمی، مواد گرافن مانند متعددی را به بازار عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید