پخش پیام نجات بخش از رادیو نمایش

به گزارش بانه مارکت، نمایش پیام نجات بخش ویژه شهادت امام جعفر صادق علیه السلام از رادیو نمایش پخش می شود.

پخش پیام نجات بخش از رادیو نمایش

به گزارش گروه فرهنگی بانه مارکت به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی رادیو، روز چهارشنبه 28 خرداد نمایش تک قسمتی پیام نجات بخش ویژه شهادت امام جعفر صادق علیه السلام از رادیو نمایش پخش می شود.

زهرا عبدالله زاده تهیه کننده این نمایش رادیویی گفت: نمایش پیام نجات بخش به قلم هاجر کوشکی نوشته شده که روایت عشق و ایمان و دغدغه امام جعفر صادق علیه السلام برای جوانانی است که دچار گمراهی شده اند.

وی درباره تهیه کنندگی این اثر رادیویی گفت: معمولا نمایش رادیویی خودش امکان فضاسازی را به تهیه کننده می دهد. استفاده از افکت های مناسب که فضای نخلستان و زمان وقوع نمایش را برای مخاطب، بهتر تصویرسازی کند. همچنین از جایی که موسیقی در نمایش رادیویی، تداوم صحنه است، انتخاب موسیقی های مناسب نیز می تواند به جذابتر کردن آن بیفزاید و تمام تلاشم بر این است که این کار به درستی صورت گیرد.

درخلاصه داستان این نمایش رادیویی آمده است: مفضل بن عمر، وکیل و کننده ویژه امام در کوفه، بنا به توصیه امام تلاش می کند گروهی از جوانان گمراه شده را جذب کند. در این راه، برخی از شیعیان از مفضل انتقاد می کنند، اما او با حمایت امام جعفر صادق علیه السلام و دادن نقش اجتماعی به جوانان به هدایت آن ها می پردازد، یکی از این جوانان اسماعیل است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پخش پیام نجات بخش از رادیو نمایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش پیام نجات بخش از رادیو نمایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید