میهمانان ویژه آرژانتین در فینال جام جهانی ، چهره هایی که فراموش نشدند

به گزارش بانه مارکت، 4 بازیکن آرژانتینی به اردوی تیم ملی این کشور ملحق شده اند و در بازی فینال جام جهانی نیز در کنار تیم خواهند بود.

میهمانان ویژه آرژانتین در فینال جام جهانی ، چهره هایی که فراموش نشدند

به گزارش بانه مارکت، تیم ملی آرژانتین با پیروزی برابر کرواسی در نیمه نهایی توانست راهی فینال جام جهانی گردد و یکشنبه باید برابر فرانسه قرار بگیرد. آرژانتین در تاریخ خود دو بار در سال های 1978 و 1986 پیروز به فتح جام جهانی شده و یکشنبه این شانس را دارد تا با کاپیتانی لیونل مسی سومین بار قهرمان گردد.

شبکه تیک اسپورتس امروز خاطرنشان کرد که بازی فینال چهار میهمان ویژه خواهد داشت؛ چهار بازیکنی که در راه رسیدن به آرژانتین به دور پایانی سهم داشتند ولی به علت بیماری و مصدومیت، شانس حضور در مرحله پایانی را از دست دادند. آنها بعلاوه امروز و فردا در کمپ تیم ملی خواهند بود.

اولی سرخیو آگوئرو است که سال گذشته به علت بیماری قلبی مجبور به خداحافظی از فوتبال شد. آگوئرو دوستی صمیمانه ای با ملی پوشان دارد و از هفته ها پیش در قطر حضور دارد. خوآکین کوریا نیز که در آخرین روزها و به علت مصدومیت در اردو جام جهانی را از دست داد نیز در کنار تیم خواهد بود. نیکو گونزالس و جیووانی لوسلسو هم که به علت مصدومیت جام جهانی را از دست دادند، در دوحه خواهند بود، به این امید که در نهایت آرژانتین برابر فرانسه پیروز گردد و مسی جام را بالای سر ببرد.

  • آخرین بازمانده نسل طلایی بارسلونا از تیم ملی خداحافظی کرد

منبع: ورزش سه

منبع: همشهری آنلاین

به "میهمانان ویژه آرژانتین در فینال جام جهانی ، چهره هایی که فراموش نشدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میهمانان ویژه آرژانتین در فینال جام جهانی ، چهره هایی که فراموش نشدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید