معمای پدر واقعی کودک را فقط نابغه ها با سرعت پاسخ می دهند!

به گزارش بانه مارکت، به نظر شما کدام یک می تواند پدر کودک باشد؟ اگر در حل چالش های تصویری خبره هستید، معمای پدر برای شماست. یادآوری کنیم که این آزمون محدودیت زمانی ندارد!

معمای پدر واقعی کودک را فقط نابغه ها با سرعت پاسخ می دهند!

یک کودک در میان دو مرد که هر کدام ادعای پدر بودن او را دارند گرفتار شده است. کودک به تازگی از کما بیرون آمده است و متوجه اتفاقات اطراف نیست. به عبارتی او هنوز کاملا هوشیار نیست. آیا شما می توانید به کودک یاری کنید و بگویید کدام فرد واقعا پدر اوست؟

به نظر شما کدام یک می تواند پدر کودک باشد؟ اگر در حل چالش های تصویری خبره هستید، معمای پدر برای شماست. یادآوری کنیم که این آزمون محدودیت زمانی ندارد!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای پدر

مرد سمت راست با یونیفرم پزشک پدر کودک است. اگر به لباس کودک دقت کنید می بینید که روی تیشرت او یک اسب یونیکورن (اسب تک شاخ) وجود دارد؛ بنابراین او قطعا یک دختر است و مرد سمت راستی راست می گوید.

تک شاخ موجودی افسانه ای به شکل اسب با یک شاخ روی سر است و برخی از آن ها نیز دارای بال هستند. بر پایه افسانه ها، تک شاخ ها را نمی توان به آسانی شکار کرد، زیرا بسیار چابک هستند. آن ها زنان و دختران را به مردان ترجیح می دهند و برخی می گویند که آن ها فقط به وسیله زنان رام می شوند. در افسانه ها آمده است تک شاخ ها توانایی درمان هر بیماری را دارند.

منبع: گفتنی

منبع: فرادید

به "معمای پدر واقعی کودک را فقط نابغه ها با سرعت پاسخ می دهند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای پدر واقعی کودک را فقط نابغه ها با سرعت پاسخ می دهند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید