مجیدی دست روی دو مدافع اصفهانی گذاشت، جزئیات تماس با بازیکنان مد نظر فرهاد

به گزارش بانه مارکت، تغییرات در خط دفاعی استقلال برای فصل آینده قطعی است و مجیدی در کوشش است تا بازیکنان مد نظرش را از همین حالا انتخاب کند.

مجیدی دست روی دو مدافع اصفهانی گذاشت، جزئیات تماس با بازیکنان مد نظر فرهاد

به گزارش گروه ورزشی بانه مارکت، در حالی که لیگ برتر در تعطیلی به سر می برد اما فرهاد مجیدی که پیش از این وعده داده بود تا تیمی قدرتمند برای فصل آینده استقلال تدارک ببیند از همین حالا کوشش های خود برای جذب بازیکن را شروع نموده است.

مجیدی که اخیرا تیمش دو بار برابر ذوب آهن به میدان رفته است بازی دو مدافع این تیم را پسندیده است. گفته می گردد سرمربی استقلال طی تماس با وحید محمدزاده و عبدالله حسینی پیگیر شرایط قرارداد آنها شده است تا در صورت داشتن قرارداد با باشگاه ذوب آهن، در انتهای فصل آبی ها با این باشگاه مذاکره نمایند.

محمد زاده اعلام نموده که یک فصل دیگر با ذوب آهن قرارداد دارد و باید دید مدیران استقلال می توانند باشگاه اصفهانی را راضی به صدور رضایتنامه نمایند یا نه.

تغییرات در خط دفاعی استقلال برای فصل آینده قطعی است و مجیدی در کوشش است تا بازیکنان مد نظرش را از همین حالا انتخاب کند. باید منتظر ماند و دید پاسخ این دو مدافع به پیشنهاد سرمربی استقلال چه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مجیدی دست روی دو مدافع اصفهانی گذاشت، جزئیات تماس با بازیکنان مد نظر فرهاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی دست روی دو مدافع اصفهانی گذاشت، جزئیات تماس با بازیکنان مد نظر فرهاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید