نگاهی به کلکسیون ماشین لیونل مسی

به گزارش بانه مارکت، حتی اگر به دنیای پر هیجان فوتبال علاقه مند نبوده و یا از هواداران این ستاره آرژانتینی نباشید، تنها علاقه به خودرو کافی است تا مروری بر کلکسیون ماشین لیونل مسی شما را وجد آورد.

نگاهی به کلکسیون ماشین لیونل مسی

اگرچه در میان فوتبافهرست ها، کلکسیون ماشین های رقیب دیرینه مسی، یعنی کلکسیون ماشین کریستیانو رونالدو معروفیت جهانی دارد، اما مارادونای دوم در این میدان هم دست از رقابت نکشیده و در میان ماشین های لیونل مسی نیز خودروهای کم نظیری یافت می گردد.

در این مطلب نگاهی به کلکسیون ماشین مسی خواهیم داشت. این فهرست بر اسا آخرین به روزرسانی تا سال 2020 نوشته شده است. باید دید در سال پیش رو، ماشین تازه مسی از میان کدام برند انتخاب می گردد.

1 - فراری 335S اسپایدر اسکاگیلتی؛ گرانترین خودروی لیونل مسی

گران ترین عضو کلکسیون ماشین های مسی، یک دستگاه فراری 335S Spider Scaglietti است که در سال 2016 و در یک حراج به قیمت 33.7 میلیون دلار خریداری شد.

این خودرو که اسب چموش 1957 نامیده می گردد، در سال هایی که خودروسازان در گیرودار کوشش برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت بودند، توانست رکورد شگفت انگیز 300 کیلومتر بر ساعت را به ثبت برساند.

فراری 335 اس اسپایدر اسکاگیلتی که تنها 880 کیلوگرم وزن دارد، به یک موتور 4 لیتری V12 مجهز است و گیربکس 4 سرعته دستی دارد.

کمپانی فراری تنها 4 دستگاه از این مدل را طراحی و فراوری کرد. همین علت در جهانی عجیب ثروتمندان کافیست تا لیونل مسی را مجاب کند برای مالک شدن یکی از این 4 خودرو، چنین بهایی را بپردازد! این خودرو یکی از گران ترین خودروهای فراری و جهان به شمار می رود.

2 - مازراتی گرن توریسمو MC استرادله

مازراتی در سال 2010 و در نسخه MC Stradale، با الهام از خودروی مسابقه ای GT4، توانست سریع ترین و قوی ترین مدل گرن توریسمو (تا سال 2011) را فراوری کند.

موتور تنفس طبیعی 8 سیلندر این خودرو، 4.7 لیتری است و توان فراوری 450 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور را دارد که برای یک خودروی 8 سیلندر تنفس طبیعی فوق العاده محسوب می گردد.

حذف جایگاههای عقب و استفاده از جایگاه های مسابقه ای ساخته شده از فیبر کربن، باعث کاهش وزن 110 کیلوگرمی در نسخه MC Stradale شده است و این خودرو تنها 880 کیلوگرم وزن دارد. این وزن سبک در کنار موتور پر قدرت، شتاب صفر تا صد 4.8 ثانیه و حداکثر سرعت 300 کیلومتر بر ساعت را، برای این خودرو به ارمغان آورده است.

نسخه ای از این مازراتی کم نظیر با رنگ سفید نیز در کلکسیون ماشین لیونل مسی جا خوش نموده است! شما می توانید آخرین آگهی های خرید و فروش مازراتی را در سایت بانه مارکت مشاهده کنید.

3 - آئودی R8 اسپایدر

یکی دیگر از ماشین های مسی آئودی R8 اسپایدر است. طراحی این خودرو بسیار چشم نواز است. فرم عضلانی و حجیم سپر جلو و گلگیرها، ورودی هوا با فرمی زیبا در کنار برجستگی دو طرف کاپوت ابهت خاصی به چهره این خودرو بخشیده است. برای پیش راندن این غول آلمانی، از یک موتور 4.2 لیتری 8 سیلندر با تکنولوژی خاص آئودی، Cutting-Edged Quattro AWD استفاده شده است.

این موتور قدرتمند توان فراوری 517 اسب بخار قدرت و 540 نیوتن متر گشتاور را دارد. حداکثر سرعت آن 314 کیلومتر بر ساعت است و میتواند تنها در 3.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد. این خودرو یکی از زیباترین خودروهای کلکسیون ماشین مسی است.

برای اطلاع از آخرین قیمت خرید و فروش خودروی آئودی به سایت بانه مارکت مراجعه کنید.

4 - مازراتی گرن توریسمو S

قابل حدس بود که گاراژ ماشین های مسی بیش از یک دستگاه مازراتی در خود جای داده باشد. این مدل هم مانند مدل قبلی حداکثر 300 کیلومتر سرعت دارد، با این تفاوت که مازراتی با به کارگیری یک گیربکس 6 سرعته رباتیک دستی، لذت و هیجان برای یک رانندگی متفاوت روزانه را در این خودرو فراهم نموده است. مازراتی گرن توریسمو S هم یکی دیگر از خودروهای مورد علاقه این ستاره آرژانتینی است.

5 - لکسوس RX 450h

پنجمین خودروی کلکسیون ماشین مسی از کشور ژاپن و از کمپانی لکسوس است. ورزشکاران و هنرمندان مشهور در سراسر جهان همیشه برای طرفدارانشان الهام بخش بوده اند. با فراوری و رواج خودروهای هیبریدی، لئو مسی هم با انتخاب لکسوس RX 450h، به نوعی مردم را به استفاده از این نوع خودروها تشویق کرد.

خودروی لکسوس RX 450h مجهز به یک موتور 3.6 لیتری 6 سیلندر است که با یاری یک موتور تمام الکتریکی می تواند 267 اسب بخار قدرت فراوری کند. به علاوه این شاسی بلند خوش چهره ژاپنی، مجهز به سیستم AWD است که با هر دو موتور قابلیت کارکرد دارد.

شما می توانید آخرین آگهی های خرید و فروش لکسوس را در بلاگ بانه مارکت مشاهده کنید.

6 - لندرور مدل Vogue Range Rover

رنجروور ووگ یکی دیگر از خودروهای منتخب کلکسیون ماشین لیونل مسی است. این شاسی بلند سایز بزرگ ظاهری با ابهت و پرقدرت دارد. قلب تپنده این خودرو یک موتور 4.4 لیتری 8 سیلندر است که میتواند به گشتاور 740 نیوتن متر برسد. حداکثر سرعت این خودرو 217 کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد آن 7.3 ثانیه است.

طراحی ظاهری و کابین خودرو بی نقص، زیبا و لوکس است. سیستم صوتی پیشرفته، جایگاه های فوق راحت چرمی، گرمکن جایگاه های جلو و عقب با گرمایش از 20 نقطه، سیستم تهویه هوای مطبوع اتوماتیک و فضای بزرگ از جمله مشخصات کابین این خودروست.

تجهیزات ایمنی کامل و در نظر گرفتن حداکثر امکانات برای راحتی و رضایت سرنشینان، باعث شده است که این خودروی بزرگ برای خانواده 5 نفره مسی کاملاً مناسب باشد.

شما می توانید آخرین آگهی های خرید و فروش لندرور را در سایت بانه مارکت ببینید.

7 - آئودی RS6 آوانت پرفورمنس

دومین آئودی کلکسیون ماشین مسی آئودی RS6 Avant است که به سیستم کوارتو AWD آئودی مجهز شده است. کمپانی آئودی با به کارگیری یک موتور توربوشارژ 4 لیتری و 8 سیلندر، توانسته در این خودرو به قدرت 600 اسب بخار برسد.

قیمت این خودرو از 230 هزار دلار آغاز می گردد که البته قابل توجه است که مسی تنها با عایدی یک هفته خود، می تواند حداقل دو دستگاه از این خودرو را خریداری کند.

8 - فراری F430 اسپایدر

هر کلکسیونی برای کامل شدن، قطعاً به بیش از یک فراری اسپایدر نیاز دارد. چه برسد به کلکسیون ماشین لیونل مسی! اسپایدر F430 بدون شک یکی از زیباترین ها در میان خودروهای کانورتیبل است. این خودروی دو نفره که در سال 2009 طراحی شده است، 312 هزار دلار قیمت دارد.

فراری F430 به یک موتور تنفس طبیعی 4.3 لیتری و 8 سیلندر مجهز است که می تواند حداکثر 503 اسب بخار قدرت فراوری کند. این قدرت فراوری شده به وسیله گیربکس 6 سرعته دستی به چرخ های عقب منتقل می گردد. سواری با این زیبای ایتالیایی کاملاً برازنده این ستاره آرژانتینی است.

9 - پاگانی Zonda Tricolore

تنها سه دستگاه از Pagani Zonda Tricolore ساخته شده است که یکی از این خودروها در میان کلکسیون ماشین مسی به چشم می خورد. به جز خودروی اول فهرست، این خودرو با ارزش 2 میلیون دلار، گران تر از تمامی خودروهای لئو مسی است.

این مدل از پاگانی یک موتور 7.3 لیتری با 12 سیلندر دارد و از یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک بهره می برد. تنها کافیست یکبار این پاگانی را ببینید تا ظاهر زیبا، خاص و عجیب این خودرو مانند تکنیک ناب مالکش هیچگاه از خاطرتان نرود!

خودروهای خانوادگی کلکسیون ماشین مسی

خب، تا اینجای کار ما شاهد خودروهای لوکس و سوپر اسپر کلکسیون خودروهای لیونل مسی بودیم. با این حال، این خودروها تنها خودروهای گاراژ این ستاره فوتبال آرژانتینی نیستند و خودروهای خانوادگی نیز در این فهرست مشاهده می شوند.

10 - لندروور مدل Range Rover Sport

دومین لندروور پارکینگ مسی، شاسی بلند لوکس و اسپرت رنجروور است. این خودرو یک شاسی بلند لوکس سایز میانه شهری است و به وسیله مسی و همسرش برای کارهای روزانه و شخصی مورد استفاده قرار می گیرد.

موتورهای به کار رفته در رنجروور اسپرت برحسب تیپ و سال فراوری، انواع مختلفی دارد که در میان آنها حداکثر توان فراوریی در حدود 300 اسب بخار است.

11 - آئودی Q7

یکی دیگر از خودروهایی که مسی برای رفت و آمدهای روزانه خود انتخاب نموده است، آئودی Q7 است. کمپانی آئودی که یکی از اسپانسرهای بزرگ فوتبال است، به هر یک از بازیکنان بارسلونا یک دستگاه از این خودرو هدیه داده است.

گرچه قیمت این خودرو نسبت به بسیاری از خودروهای مسی ناچیز است و تنها 60 هزار دلار قیمت دارد، اما Q7 خودرویی است خوش رکاب که برای استفاده خانوادگی بسیار کارآمد است. این خودرو یک موتور 6 سیلندر با حجم 3 لیتر دارد که میتواند قدرتی معادل 245 اسب بخار فراوری کند.

دو خودروی آمریکایی کلکسیون لیونل مسی

در میان ماشین های مسی، دو خودرو آمریکایی هم به چشم می خورد. یکی از آن ها Dodge Charger SRT8 مدل 2012 است و بسیاری معتقدند برترین خودرویی است که کرایسلر تا به امروز ساخته است. این خودرو از یک موتور 6.1 لیتری بهره می برد که می تواند 425 اسب بخار فراوری کند.

دومین خودروی آمریکایی مسی، شاسی بلند سایز بزرگ شورولت Escalade است. این خودرو نیز موتوری 6.2 لیتری و 8 سیلندر دارد و می تواند 420 اسب بخار قدرت فراوری کند. حداکثر سرعت این خودرو 130 مایل بر ساعت و قیمتش معادل 96 هزار دلار است.

جمع بندی

خودروهایی که در این مطلب معرفی گردید، مجموعه ای از خودروهای کلکسیون ماشین مسی بود. البته که این مجموعه می تواند کامل تر هم باشد، چرا که بسیاری از کمپانی ها به مناسبت های مختلف مدل های از خودروهای خود را به عنوان هدیه به ستارگان ورزشی هدیه می دهند.

یکی از این برندها، تویوتای ژاپن است که اولین بار در سال 2011 یک دستگاه پریوس را به ستاره جوان آن روزها هدیه داد. هدیه بعدی کمپانی ژاپنی، تویوتا پرادو بود. این دو خودرو به واسطه محبوبیت تویوتا در ایران برای ما کاملاً شناخته شده هستند.

با حضور برند تویوتا در میان خودروهای خاص و دور از دسترس، میتوانیم ادعا کنیم که حداقل با یک ماشین مسی از این کلکسیون آشنایی کامل داریم!

منبع: بلاگ دیوار

به "نگاهی به کلکسیون ماشین لیونل مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به کلکسیون ماشین لیونل مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید