عکاسی که چهره دیدنی های جهان را عوض کرد

به گزارش بانه مارکت، عکاسی که با نگاهی متفاوت، به نقاط دیدنی جهان جذابیتی دوچندان بخشید

وقتی نوبت به برج ساعت معروف Big Ben در لندن ، طاق پیروزی (Arc de Triomphe)پاریس یا تندیس آزادی (Statue of Liberty) در نیویورک می رسد هیچ محدودیتی در گرفتن عکسهای متنوع وجود ندارد . این اماکن برخی از محبوب ترین منطقه ها جهان جهت عکاسی محسوب می شوند.

عکاسی که چهره دیدنی های جهان را عوض کرد

اما عکاس انگلیسی Rich McCor با قالب های کاغذی خود چهره جدیدی به عکس های کلاسیک این اماکن معروف داده است .

او در وبلاگ خود نوشته : من تصمیم گرفتم که در شهر خودم تبدیل به یک گردشگر شوم و می خواستم لندنی که همواره به آن بی توجه بودم را ببینم . برای اکتشاف بناها و تاریخ عجیب شهر آغاز به تحقیق درباره حقایق جالب آن کردم و پیش خودم فکر کردم که چگونه می توانم از این اماکن به صورت مبتکرانه عکاسی کنم .

اولین ایده من استفاده از قالب های کاغذی برای تبدیل Big Ben به یک ساعت مچی بود ، درحالی که عکس می گرفتم یک پدر و دختر به کاری که می کردم علاقه مند شدند و من عکس ها را روی صفحه نمایش دوربینم به آنها نشان دادم . آنها با تماشا عکس ها و این ایده به وجد آمدند و این شوق و اشتیاق من را به گرفتن عکس های بیشتر تشویق کرد.

بعد از آن عکس هایی از کلیسای جامع سنت پاول ، چرخ و فلک معروف لندن (London Eye) و میدان ترافالگار گرفتم و در حالی که مشغول انجام این کارها بودم ، عکس ها را همراه با یک شرح مختصر در خصوص هر کدام از این بناها در صفحه اینستاگرامم پست می کردم .

تعداد فالوئرهای او بعد از اینکه پا را از مرزهای لندن فراتر گذاشت رشد زیادی نموده و او در حال حاضر دارای بیش از 160.000 نفر فالوئر است و از قالب های خود در نقاطی مثل نیویورک ، استکهلم و لاس وگاس استفاده نموده است .

به چند عکس او نگاهی می اندازیم :

منبع : boredpanda

منبع: الی گشت

به "عکاسی که چهره دیدنی های جهان را عوض کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکاسی که چهره دیدنی های جهان را عوض کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید