صدور 220 فقره پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی در اردبیل

به گزارش بانه مارکت، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از صدور 220 فقره پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی و غذایی در امسال در سطح استان اطلاع داد.

صدور 220 فقره پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی در اردبیل

نادر تقی زاده از صدور 220 فقره پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی و غذایی تحت عنوان فرآوری، بسته بندی و نگهداری محصولات کشاورزی اعم از زراعی، باغی و شیلات در امسال اطلاع داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: این تعداد پروانه بهره برداری با ظرفیت جذب سه میلیون تن ماده خام و ظرفیت فراوری بیش از هفت میلیون تن در سال با مبلغ سرمایه گذاری 12 هزار و 789 میلیارد ریال با ظرفیت اشتغالزایی سه هزار و 398 نفر صادر شده است.

تقی زاده اضافه کرد: تعداد 185 فقره جواز تاسیس و توسعه نیز در بخش صنایع تبدیل و غذایی با ظرفیت جذب بیش از سه میلیون تن ماده خام و ظرفیت فراوری بیش از 9 میلیون تن با سرمایه گذاری 40 هزار و 465 میلیارد ریال و ظرفیت اشتغالزایی سه هزار و 621 نفر صادر شده است.

او به فعال سازی واحد های راکد در بخش صنایع تبدیلی و غذایی اشاره نمود و گفت: تا کنون تعداد پنج واحد فراوریی به ظرفیت فراوری 30هزار تن و ظرفیت اشتغال 75 نفر در بخش صنایع تبدیلی و غذایی تحت عنوان فرآوری و بسته بندی و نگهداری محصولات کشاورزی فعال شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: مقدار تسهیلات سرمایه ای و سرمایه در گردش معرفی شده در بخش صنایع تبدیلی، هشت هزار و 800 میلیارد ریال بوده که برای 90 طرح و واحد فراوریی بخش صنایع تبدیلی مصوب شده است.

تقی زاده به تعداد 40 واحد سردخانه و انبار سرد موجود با ظرفیت جذب ماده خام 96 هزار تن اشاره نمود و گفت: در سالجاری تعداد 65 مجوز سردخانه با ظرفیت 268 هزارتن مجوز در این حوزه صادر شده است.

بانه مارکت اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صدور 220 فقره پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 220 فقره پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید