شهرداری تهران: پنجشنبه ها طرح ترافیک اجرا نمی گردد

به گزارش بانه مارکت، بر اساس طرح محدوده کنترل آلودگی هوا، هر خودرو در هر فصل، 20 روز مجاز است تا به صورت رایگان وارد این محدوده گردد و برای تردد بیشتر باید نسبت به پرداخت عوارض اقدام نماید.

شهرداری تهران: پنجشنبه ها طرح ترافیک اجرا نمی گردد

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در اطلاعیه ای اعلام نمود: ساعت اجرای طرح محدوده ترافیک و طرح محدوده کنترل آلودگی هوا (محدوده زوج یا فرد سابق) در سال 1402 نسبت به سال 1401 تغییری ننموده است.

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این اطلاعیه خطاب به شهروندان تهرانی تأکید نموده است که تا این زمان، ساعت اجرای طرح محدوده ترافیک و طرح محدوده کنترل آلودگی هوا (محدوده زوج یا فرد سابق) در سال 1402 نسبت به سال 1401 تغییری ننموده و کمافی السابق اجرا می گردد و در صورتی که تصمیم جدیدی در مورد تغییر ساعت یا نحوه اجرای محدوده های ترافیکی اتخاذ گردد، مراتب به وسیله رسانه های جمعی به اطلاع همگان خواهد رسید.

بر اساس این اطلاعیه، در حال حاضر طرح محدوده ترافیک و طرح محدوده کنترل آلودگی هوا (محدوده زوج یا فرد سابق) از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح تا 18 اجرا می شوند با این تفاوت که در روزهای پنجشنبه طرح محدوده ترافیک اجرا نمی گردد اما طرح محدوده کنترل آلودگی هوا از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح تا 13 اجرا می گردد.

این اطلاعیه می افزاید، بر اساس طرح محدوده کنترل آلودگی هوا، هر خودرو در هر فصل، 20 روز مجاز است تا به صورت رایگان وارد این محدوده گردد و برای تردد بیشتر باید نسبت به پرداخت عوارض اقدام نماید.

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در سرانجام اطلاعیه خود از رانندگانی که قصد ورود و تردد در محدوده های ترافیکی تهران دارند، درخواست نموده است تا برای اطلاع از نرخ و نحوه پرداخت عوارض طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا و رزرو ایام تردد و جلوگیری از اِعمال جریمه، به سامانه تهران من مراجعه کنند.

منبع: عصر ایران

به "شهرداری تهران: پنجشنبه ها طرح ترافیک اجرا نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری تهران: پنجشنبه ها طرح ترافیک اجرا نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید