شزنی: از سبک بازی مغرورانه یوونتوس خوشم نمی آید

به گزارش بانه مارکت، سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس از عملکرد هم تیمی هایش و رویکرد آنها در بازی های اخیر از جمله مصاف با کالیاری ابراز نارضایتی کرد.

شزنی: از سبک بازی مغرورانه یوونتوس خوشم نمی آید

به گزارش بانه مارکت، با وجود پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (سه شنبه) تیم فوتبال یوونتوس برابر کالیاری در هفته نوزدهم سری A ایتالیا، سنگربان این تیم از عملکرد و رویکرد هم تیمی هایش خیلی راضی نبود.

وویچخ شزنی که از ماه نوامبر تنها دو بار دروازه اش در رقابت های سری A باز شده است، درباره علت تغییر محسوس شرایط بانوی پیر نسبت به ابتدای فصل به شبکه DAZN گفت: ما سخت کار کردیم اما من فکر می کنم تیم مان هنوز کلی جای پیشرفت دارد و در واقع باید هم پیشرفت کند، هم در دفاع هم در حمله. گاهی اوقات وقتی یک بر صفر جلو می افتیم آسوده خاطر می شویم و کمی بیش از مقدار عقب می کشیم اما این کار در طولانی مدت می تواند به ضرر ما تمام گردد. در چنین شرایطی ما مغرورانه بازی می کنیم و من این مدل بازی کردن مان را دوست ندارم.

کالیاری دو فرصت گلزنی فوق العاده برای باز کردن دروازه یوونتوسی ها داشت که یکی از آنها به خاطر ننشستن توپ روی پای دالبرت به گل تبدیل نشد و دیگری به خاطر واکنش خوب شزنی در مهار ضربه ژوائو پدرو.

سنگربان بانوی پیر اضافه نمود: از ابتدای فصل تا الان بارها و بارها این اتفاق اتفاق افتاده است، از جمله بازی قبلی مان برابر ونتزیا زمانی که از حریف گل خوردیم. در نیمه دوم بیش از مقدار عقب کشیدیم. ما نباید هر بار 10 - 15 دقیقه بازی را شل بگیریم تا حریف جرأت حمله پیدا کند. این بار همه چیز ختم به خیر شد اما در بازی قبلی این اتفاق باعث شد دو امتیاز از دست بدهیم و نباید بگذاریم این فرایند تکرار گردد.

شزنی در پاسخ به این سؤال که به واکنش خود در مهار ضربه ژوائو پدرو از 10 به خودش چه نمره ای می دهد، مطرح نمود: 6. خب راستش ضربه او به مرکز دروازه زده شد پس مهارش خیلی سخت نبود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شزنی: از سبک بازی مغرورانه یوونتوس خوشم نمی آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شزنی: از سبک بازی مغرورانه یوونتوس خوشم نمی آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید