سفارش ساخت مبلمان، از مزایا و معایب تا نکات سفارش!

به گزارش بانه مارکت، خبرنگاران: انتخاب مبلمان منزل همیشه یکی از بزرگ ترین و مهم ترین انتخاب ها در دکوراسیون منزل است. داشتن مبلمان مناسب با فضا و همین طور منطبق با سلیقه صاحب خانه می تواند حس و حال خانه را بسیار تحت تأثیر قرار دهد. به همین دلیل هم هست که غالباً توصیه می شود که در انتخاب مبلمان منزل خود نهایت دقت و حوصله را به خرج دهید. خرید مبلمان آماده یکی از راحت ترین راه های تهیه مبلمان است، چراکه شما به فروشگاه می روید و مبل موردنظر خود را پسندیده و آن را به راحتی تحویل می گیرید. در این میان، اما بسیاری از افراد برای انتخاب مبلمان منزل خود به دلایل مختلفی به سراغ سفارش ساخت مبلمان می فرایند. در این مطلب همراه ما باشید تا در رابطه با سفارش ساخت مبلمان برایتان بگوییم.

سفارش ساخت مبلمان، از مزایا و معایب تا نکات سفارش!

مزایای سفارش ساخت مبلمان

طبیعی است که سفارش ساخت مبلمان به نوبه خود مزایای بسکمک دارد. یکی از مهم ترین مزایای سفارش ساخت مبلمان که خیلی از افراد را نیز به این کار وا می دارد این است که شما می توانید به مبلمانی منحصربه فرد و مختص به خودتان دست یابید. این یعنی شما می توانید با تهیه مبلمان سفارشی دقیقاً تمامی تصورات و ایده آل های خود از مبلمان را به دست آورید.

این روش باعث می شود که محدودیت ها چارچوب های ذهنی شما برداشته شده و دقیقاً به همان چیزی برسید که می خواهید. شما می توانید مدل های مبلمان خارجی را که مطمئن هستید نمی توانید آن ها را در فروشگاه ها و به طور آماده تهیه کنید را با کمک سفارش ساخت مبلمان به راحتی به دست آورید. به همین دلیل هم هست که غالب افراد مبلمان سفارشی خود را با تمام وجود دوست دارند.

از دیگر ویژگی های داشتن مبلمان سفارشی این است که شما می توانید با صرف هزینه ای به مراتب کمتر به محصولی مطابق با سلیقه خود دست یابید. سفارش ساخت مبلمان در بسکمک از شرایط به نسبت آنکه به فروشگاه مبلمان مراجعه کرده و مبلمان موردنظر خود را خریداری کنید به مراتب کم هزینه تر خواهد بود. به همین دلیل هم هست که بسکمک از افراد سفارش ساخت مبلمان را گزینه اول و آخر خود در نظر می گیرند.

علاوه بر این می توانیم اضافه کنیم که شما می توانید با سفارش ساخت مبلمان، مبلمانی مناسب با فضای خانه خود، متراژ موجود، متناسب با سایر وسایل مورداستفاده و... داشته باشید، چیزی که از متریال موردنظر شما گرفته تا ابعاد مختص به خودتان طراحی و ساخته می شود و دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید. به همین دلیل هم می توانید در نهایت به دکوراسیون منزل موردعلاقه خود دست یابید و در آن احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

معایب سفارش ساخت مبلمان

درست است که سفارش ساخت مبلمان به نوبه خود مزایای بسکمک دارد، اما اگر بخواهیم صادقانه به آن نگاه کنیم می توانیم به چند مورد از مزایای آن نیز اشاره نماییم. یکی از مهم ترین مسائلی که می توان به عنوان معایب سفارش مبلمان از آن یاد کرد صرف مدت زمان زیاد است.

طبیعی است که وقتی مبلمانی را در یک فروشگاه می بینید می توانید همان روز یا نهایتاً یک یا دو روز بعد آن را تحویل بگیرید، در صورتی که با سفارش ساخت مبلمان باید زمان به مراتب بیشتری را در انتظار باشید تا محصول موردنظر شما طراحی شده و از صفر ساخته شود. به همین دلیل هم هست که معمولاً افرادی که برای تهیه و خرید مبلمان منزل خود به هر دلیلی عجله دارند به سفارش ساخت مبلمان فکر نمی نمایند و مبلمان موردنظر خود را در میان فروشگاه ها انتخاب می نمایند.

نکته دیگری که می توانیم به عنوان معایب سفارش ساخت مبلمان به آن اشاره کنیم این است که محصول شما شامل ضمانت و یا خدمات پس از فروش نخواهد شد. بسکمک از فروشگاه ها و برند های مبلمان در میان ویژگی های کاری خود، ضمانت و یا سایر خدمات پس از فروش را نیز لحاظ می نمایند.

به همین دلیل هم هست که در صورت بروز هر مسئله ای در بدنه و یا بخش های دیگر مبلمان می توانید به فروشگاه مربوطه مراجعه کرده و محصول خود را تعمیر نمایید. این موضوع در رابطه با مبلمان سفارشی وجود ندارد و ضمانتی نیز در کار نخواهد بود.

نکات سفارش ساخت مبلمان

با توجه به مزایا و معایبی که در رابطه با سفارش ساخت مبلمان تا به اینجا اشاره کردیم وقت آن می رسد که به نکات خرید و سفارش ساخت مبلمان نیز بپردازیم. در وهله اول انتخاب متخصصین کاربلد و حرفه ای در این زمینه شرط اول خواهد بود. شما باید با بررسی درست و دقیق، متخصصان سفارش ساخت مبلمان را پیدا کرده و از نحوه کار آن ها مطمئن شوید. با این کار است که به راحتی می توانید از کیفیت محصولی که تهیه می کنید مطمئن شوید.

امروزه بسکمک از برند ها و فروشگاه های مبلمان علاوه بر مدل هایی که خودشان طراحی و تولید می نمایند نمونه های سفارشی صفر تا صدی نیز دریافت می نمایند. به همین دلیل نیز توصیه می کنیم که در صورت امکان به سراغ این نوع از فروشگاه های معتبر بروید. با این کار هم می توانید از ضمانت ها و خدمات پس از فروش موجود در این فروشگاه ها استفاده کنید و هم از کیفیت محصولی که تهیه می کنید اطمینان خاطر به دست آورید.

این را نیز به خاطر داشته باشید که سفارش ساخت مبلمان در همه شرایط به صورت صفر تا صدی صورت نمی گیرد؛ بلکه شما می توانید تنها با تغییر برخی از ویژگی ها همچون رنگ و طرح پارچه، رنگ و جنس چوب و... در نمونه های آماده نیز به محصول سفارشی موردنظر خود نیز دست یابید.

توصیه ای که برایتان داریم این است که پیش از خرید و سفارش ساخت مبلمان موردنظر خود با اطلاعات و ویژگی های کامل متریال های چوب، پارچه، تشک و... به خوبی آشنا شوید و بتوانید در زمان سفارش ساخت مبلمان متناسب با نیاز و البته بودجه خود دست به انتخاب هر کدام از این متریال ها بزنید. علاوه بر این معمولاً خود سازندگان و تولیدنمایندگان مبلمان نیز می توانند با ارائه مشاوره هایی در این زمینه به شما کمک نمایند تا در نهایت بتوانید به محصول موردنظر خود دست یابید.

علاوه بر تمامی نکاتی که تا به اینجا اشاره شد پیشنهاد می کنیم که پیش از انتخاب متخصص مربوطه نمونه کار های سایر افراد و تولیدنماینده ها را نیز بررسی کرده و قیمت های ارائه شده توسط آنان را نیز به خوبی با هم مقایسه کنید. با این کار می توانید در نهایت به انتخاب مطمئن تر و مناسب تری دست یابید. توصیه می کنیم که هیچ وقت اولین انتخاب را تنها انتخاب پیش روی خود ندانید.

منبع: برترین ها

به "سفارش ساخت مبلمان، از مزایا و معایب تا نکات سفارش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفارش ساخت مبلمان، از مزایا و معایب تا نکات سفارش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید