ساخت بزرگترین کشتی دنیا کلید خورد

به گزارش بانه مارکت، کارنیوال کروز لاین ساخت بزرگترین کشتی دنیا را با مراسم سنتی برش نخستین فولاد آن در فنلاند شروع کرد. در صورت ورود پیروز به آب های آمریکا، این کشتی نخستین کروز در شمال آمریکا خواهد بود که با گاز مایع کار می نماید. مراحل ساخت این کشتی در تورکوی فنلاند صورت می گیرد و در سال 2020 آماده تحویل خواهد بود.

ساخت بزرگترین کشتی دنیا کلید خورد

در مراسم برش نخستین فولاد بزرگترین کشتی دنیا که هفته پیش در تورکو برگزار گردید، رنگ هایی که برای بدنه این کشتی استفاده خواهد شد، نشان داده شدند. قرمز، سفید و آبی رنگ هایی هستند که برای ادای احترام به سنت های دریانوردی ایالات متحده روی بدنه این کروز بی نام استفاده می شوند. این ها رنگ هایی هستند که در برند کارنیوال کروز لاین به وفور استفاده شده اند. بعلاوه با الهام از یونیفرم افسران دریایی، نوارهای سفید و قرمز در کل 1130 فوت طول کشتی کشیده خواهند شد.

کریستین دافی، رئیس کارنیوال کروز لاین در سخنرانی خود در مراسم افتتاحیه می گوید: کشتی تازه کارنیوال کروز لاین متفاوت از کشتی هایی خواهد بود که تا به حال دیده اید. در ساخت بزرگترین کشتی دنیا از فناوری گراندبریکینگ استفاده خواهد شد، موتور محرکه آن تا جای ممکن دوستدار طبیعت خواهد بود و در طراحی بدنه آن سعی شده تا در حین بکارگیری فناوری های مدرن به تاریخ 50 ساله کشتی های این شرکت احترام گذاشته گردد. دافی ادعا می نماید که این کشتی از هیچ تلاشی برای ثبت برترین خاطرات در فکر مهمانانش دریغ نخواهد نمود.

پس از مراسم برش نخستین فولاد کشتی، عملیات ساخت و ساز آن در بیش از 5200 اسکله شروع شده است. در ساخت این کروز از نوآوری هایی استفاده خواهد شد که پیش از این هرگز در آمریکای شمالی بکار گرفته نشده از جمله سوخت پایه کشتی که به وسیله گاز طبیعی مایع تغذیه خواهد شد.

همانطور که پیش از این نیز به آن اشاره کردیم، این کشتی در سال 2020 و در بندر کارنیوال در فلوریدا فعالیت خود را شروع خواهد نمود. هنوز نامی برای این کشتی انتخاب نشده ولی انتظار می رود که اوایل ماه دسامبر جزئیات بیشتری از این کشتی شامل نام آن منتشر گردد.

منبع: همگردی

به "ساخت بزرگترین کشتی دنیا کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت بزرگترین کشتی دنیا کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید