درخواست باشگاه استقلال از پیکانی ها و سازمان لیگ

به گزارش بانه مارکت، باشگاه استقلال از باشگاه پیکان و سازمان لیگ خواست تکلیف محل برگزاری ملاقات تیم های فوتبال پیکان و استقلال در هفته نهم لیگ برتر را تعیین نمایند.

درخواست باشگاه استقلال از پیکانی ها و سازمان لیگ

به گزارش خبرنگار ورزشی بانه مارکت، تیم های فوتبال پیکان و استقلال از ساعت 16 روز پنجشنبه هفته جاری در چارچوب هفته نهم لیگ برتر باید به مصاف هم بروند. با توجه به اینکه پیکان میزبان این ملاقات است به باشگاه استقلال گفته شده است که بازی در استادیوم انقلاب کرج برگزار خواهد شد، اما ظاهراً به علت مشکلاتی که این استادیوم برای میزبانی دارد و همین طور انجام ملاقاتی از مسابقات لیگ دسته دوم در همان تاریخ، برگزاری ملاقات پیکان ـ استقلال در استادیوم انقلاب کرج در هاله ای از ابهام نهاده شد.

پیکانی ها قصد داشتند بازی در استادیوم پاس قوامین برگزار گردد که شورای تأمین استان تهران اعلام نموده است در صورتی که بازی بخواهد با تماشاگر برگزار گردد، امکان برگزاری مسابقه در این استادیوم وجود ندارد. اگر بازی های هفته نهم بدون تماشاگر باشد، احتمالاً بازی پیکان ـ استقلال در استادیوم پاس قوامین برگزار خواهد شد.

مسئولان استقلال در رایزنی های خود از باشگاه پیکان و سازمان لیگ خواسته اند تکلیف محل برگزاری بازی را معین نمایند تا براساس آن برنامه ریزی های خود را پیش ببرند. بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با بانه مارکت با اعلام این خبر گفت: در ابتدا گفتند بازی در استادیوم انقلاب کرج برگزار می گردد، اما ظاهراً قطعی نیست. باشگاه پیگیر است تا هرچه زودتر تکلیف محل برگزاری بازی معین گردد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "درخواست باشگاه استقلال از پیکانی ها و سازمان لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست باشگاه استقلال از پیکانی ها و سازمان لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید